Grootste parel van allemaal. Met subliem acteerwerk en geraffineerde verhaallijnen, gewoon niet te evenaren
Edit wow maar een 5,1 op imdb, excuuuse me
Grootste parel van allemaal. Met subliem acteerwerk en geraffineerde verhaallijnen, gewoon niet te evenaren
Edit wow maar een 5,1 op imdb, excuuuse me
Oh hou op hoor, ik heb echt een zwak voor hem dat wil ik niet laten verpesten
[Flashback naar de Wikipedia van Victoria Koblenko]
Jaaaa dat rijksmuseum account
Vinden jullie dat huilen oplucht? Haha. Men zegt dat toch altijd. En ik heb net twee uur aan een stuk gejankt en nu ben ik in dubio of ik me opgelucht voel of niet. Heb in elk geval gratis kneiterirritante hoofdpijn erbij gekregen en mijn gezicht is in tijden niet zo lelijk en gezwollen geweest. Maar denk dat ik nu wel geen steen meer in m’n maag heb en geen brok in m’n keel, zeg maar. Dat het zware eraf is.
Maar sommige mensen vinden huilen echt lekker, en ik vraag me dan af of die mensen geen SICKE KOPPIJN krijgen want dat overheerst bij mij.
Was overigens gewoon een heavy mental breakdown omdat ik gewoon immer verdrietig of ongelukkig ben geloof ik. Terwijl een andere 24-jarige zou dromen van mijn leven.
Mijn kat heeft net 3x in mn gezicht gekrabt. Teringbeest
Ja en cant buy me love!
Ribas en Yasmine (was echt veel te jong voor die douche scènes)
Ik voel me zo ellendig door mijn verkoudheid dat ik mijn afspraak morgenvroeg bij de fysio wil afzeggen. Heb ik de manflu?
Alle afleveringen hiervan staan online. Veel plezier
Ik heb zo veel stress… Een collega had iets gezegd en voelde echt alsof ik me moest verdedigen. Ik heb echt zo’n erge oor ontsteking en kan alleen maar stress hebben over het feit dat ik naar de huisarts moet en die uren moet inhalen. Ik heb as maandag weer een mega examen waar ik me voor kapot stress. Ik ben door alles ook 20 kilo aangekomen en voel me elke dag walgelijker. En heb stress want het is fucking 2 uur snachts en ik moet al over 4 uur op en door dat stressen ben ik klaar wakker. Echt heb er echt allemaal geen zin meer in zo, dit hoeft echt allemaal niet meer van mij. Ik weet gewoon niet meer wat ik wil.
Eindelijk eens een avond met te veel alcohol met m’n BFF
stop ik d’r in bed en is het
IK GA ZWEMMEN IN BACARDI LEMON
ik houd van dat kind maar nu kan ik niet meer slapen
Weer slecht geslapen. De kat vond het nodig om samen met mij op 1 matras te liggen, van 80 cm breed
Ik: word de afgelopen nachten ongeveer elk uur wakker
Ook ik: slaap vannacht ruim 4 uur achter elkaar en kan vervolgens niet meer slapen van blijdschap dat ik ‘zo lang’ achter elkaar geslapen heb 🥲
Ben ook wel een beetje zenuwachtig/excited voor de vakantie vrijdag. Hopelijk kom ik daar weer een beetje in een goed slaapritme
Zo, hier ook niet super geslapen. gisteren tot laat gesport en vandaag weer vroeg op voor kantoor.
Het is dat het vandaag vanuit huis heel goed uitkomt dat ik op kantoor ben, anders had ik dit echt niet gedaan.
Is echt helemaal niks mis mee. Ik ga soms (zoals gister) ook nog echt helemaal kapot. Ik doe het al 2 jaar een paar keer per week, ben vrij fanatiek. Doe jij het ook in 020? Als je wil kan ik je wat tips geven mbt instructors die chill zijn voor beginners.
Oh wauw, lekker bezig!
Ben benieuwd naar je tips! Ik vind qua locatie de marktkantine heel chill, ga jij daar ook heen?
Nou mijn dag begon fantastisch vandaag, ik kon mijn telefoon uit de wc-pot vissen
Hulde voor iPhone dat ze tegen water kunnen maar toch maar even in de rijst gezet. Maar gelukkig doet ie het nog gewoon. Laat het geen voorbode zijn voor de rest van de dag aub.
Mijn eerste kop koffie in een week. Zo. Lekker.
Altijd ja zeggen op zulke dingen! Blijkbaar wil hij je graag helpen, anders zou hij het niet aanbieden. De meeste mensen worden sowieso heel blij van iets doen voor een ander, dus channel je innerlijke barmhartige samaritaan en laat ze dat vooral doen
Ik ga shoppeeee en kringloophoppeee,
Een echt shopahollic is niet te stoppeee.
Gvd kut lied