Omg google zegt dat kerels met een kleintje ook van hem is en tegenwoordig ex on the beach ook
Bescherm deze man!!!
Omg google zegt dat kerels met een kleintje ook van hem is en tegenwoordig ex on the beach ook
Bescherm deze man!!!
Haha wat
Ik ken hem alleen van Zoop
Nee hij is echt de renaissance man van onze reality tv echt niet weg te denken uit m’n tienerjaren al zijn tv
Misschien was die Wappie daarom boos, dat kan ik wel snappen.
Ewout als je dit leest kan je passie in de polder online zetten, vooral de hunnebed aflevering en die met de gestrande zeemeermin love u longtime
Ik ben echt veel te warm gekleed met een zweetreet. Bang dat ik een afdruk achterlaat in het openbaar vervoer.
Een jochie vroeg net of ik al 18 ben (lol) en of ik drank voor hem wilde kopen (lol). Ik heb hem iets harder uitgelachen dan de bedoeling was en nu ben ik bang dat de spiegel van mijn auto er zo af ligt.
Ik verveel me en heb mijn zwarte spuitbussen gevonden. Vaas 1 is al de pineut, ben nu nog op onderzoek uit wat ik nog meer kan verven
Herkenbaar, ik had een beige broek aan en was ook bang dat je helemaal van die plekken zag bij m’n bil
Grappig dat je alleen die progamma’s opnoemt die hij destijds met zijn partner van hun gezamenlijke productiebedrijf heeft gemaakt.
Ondertussen vergeet je wel:
Bureau Burgwallen
Ewout in de gevangenis
Ewout aan de grens
Crime Desk
Ewout in de sloppenwijken
Verslaafd
Bureau 040
Allemaal progamma’s die je eens de andere kant laten zien.
Edit: wat een kneus ben ik toch. Heb je bericht in de gauwigheid helemaal verkeerd gelezen! Sorry sorry sorry!
Haha wat een pinnige afsluiting, whyyy
Ja weet ik eigenlijk ook niet. Misschien omdat ik een ‘kom niet aan Ewout’ instelling heb.
Dat komt ze toch ook niet
Daar heb ik zo smakelijk om gelachen!
Vooral die gast die nogal moederskindje was met een beagle en zijn Russische vriendin meenam naar Volendam. Moeders ging ook mee en begon op de dijk even lekker vals One way wind van de Cats te zingen.
Lol wijffie tranquilo het is maar tv
Ik kijk liever naar reality tv dan naar oppervlakkige onderzoeksjournalistiek laat me lekker joh
Sorry sorry sorry, heb net mn bericht ge-edit. Heb je post helemaal verkeerd gelezen.
aww ik heb me wel eens op het forum geergerd aan mensen bij spinning (zelfde als rocycle toch min of meer), nu voel ik me schuldig haha. Zelfs als ik het niet was, ik wil je verzekeren dat je je niks hoeft aan te trekken van anderen en dat het vast enorm mee viel. Ik erger me persoonlijk alleen aan mediocre middelbare witte mannen die totaal iets anders gaan doen dan de docent
Passie in de polder vind ik nog steeds het beste programma ooit gemaakt. Het krijgt echt veel te weinig waardering!
Ik behoor nu officieel tot de baggy broeken brigade. Skinny jeans vind ik echt niet meer comfy zitten.
Omg yes die vriend van mij is net terug uit Afghanistan.
Staat nu op Schiphol. Gvd wat ben ik fucking blij nu.