Okugest van VSM! En als 't echt meer verstopping is; macrogol. (Maar hoop dat je na de halve Kruidvat al iets hebt gevonden)
Opzich wel, maar geen vervanging oid. Ik heb vrienden, maar ze wonen alleen niet in de buurt. Heb jij nieuwe vrienden in je huidige woonplaats?
Hmm, ik ken dus eerlijk gezegd ook de buren nauwelijks. Alleen degenen met wie we de portiek delen en dat is maar 1 stel. We wonen hier 6 maanden. Probeer jezelf niet te veel druk op te leggen, zo’n verhuizing en verbouwing is al stress genoeg!
Goede vrienden laten zich natuurlijk niet vervangen ook! Ik heb wel het geluk dat ik het heel goed met mijn (jonge) collega’s kan vinden dus in ieder geval regelmatig een vrijdagmiddagborrel heb. En mijn vriend kent hier wat meer mensen, maar heb zelf niet echt iemand die ik nu zou kunnen bellen als ik zin heb in een terrasje oud. Zeker door corona is het nog niet echt gelukt om nieuwe mensen te leren kennen. Vind ik zelf wel super jammer! Ik krijg vaak de tip om een teamsport oid te gaan doen, misschien is dat iets voor jou?
Thanks! Heb al van alles gehaald, maar als dat niet werkt heb ik weer opties 
Ah ja ik ook! Irritant he. Voel me zo lusteloos en chaggerijnig. Echt te veel aan m’n hoofd. Weet jij waarom jij je zo voelt? Ik ga straks even naar buiten toe, proberen hoofd leeg te maken
Heb een nieuw geurtje op dus ben al heel de tijd aan mezelf aan het ruiken 
Genoeg tijd om te solliciteren dus… Nee (half) grapje. Wat zegt je leidinggevende?
Ik kan me echt niet meer concentreren op werk
Mijn buurvrouw oefent La Isla Bonita op haar karaokemachine en het is erger dan die ene Idols-auditie. Ze zingt heel hoog met zo’n jankende galm en een plat Nederlands accent: ‘Last nait ai driemt of San Pedrooooo’.
Op repeat.
Ik zit te hikken achter m’n computer
Ik heb het heel druk qua werk maar ik heb net de hele middag gespijbeld en met een vriendin op het terras gezeten. En ik ga nu nog even lekker een uurtje een tukkie doen 
Laast posttte ik iets dat ik een document/dagboek van 2015 terugvond, vandaag kreeg ik een email van mezelf die ik geschreven heb in february 2019, waarbij 20 jarige ik mezelf feciliteerde met mn 23e verjaardag, echt zo leuk. Denk dat ik mezelf weer een mail ga schrijven voor over een paar jaar. Het laat me ook echt weer zien dat ik soms alles te negatief bekijk, ofzo, vergeleken met 2019 ben ik echt 200x gelukkiger 
Heb nog steeds maar 2 vrienden though, wel weer jammer om niet alleen 2015-mij maar ook 2019 mij daarin te moeten teleurstellen. Als ik weer een mail naar mezelf in 2025 oid schrijf zal ik er maar bij zetten dat het okay is als ik dan nog steeds niet sociaal ben 
Echt zuur, plaats een half uur geleden een bestelling bij Douglas, krijg ik nu een mail dat er vanavond 25% korting is op alles.
Klopt, hoeft niet. Hoe hoog, trouwens? En dat is onder PCM? Hou het wel in de gaten. Fijn dat je je beter voelt!
Annuleren en opnieuw bestellen?
Mijn dochter had wat nieuwe hockeykleding nodig en ze hadden in die webwinkel ook vet mooie hockeyballen. Dus ik vroeg of ze ook een vet mooie bal wil.
“Nee hoor mam ik heb er toch eentje”
Ik “oh ja, die oude witte toch?”
Want kijk wat een mooie ze hebben?
Maar ja je hebt er geen een nodig dus
“Laat mooie gouden bal met zwart en blauwe swirls zien. “
Hahaha die kop van dit kind. Helemaal beteuterd. Want die is wel heeeeel vet mooi
En ja natuurlijk heb ik die gewoon toch besteld. Verassing
Of nog een keer bestellen en die dure doos retouren
Ik wil vega Indiaas bestellen, maar heb er weinig verstand van. Wat is lekker? Ze hebben ook nog saag paneer of vegan korma. Of aloo Baingan: curry met aubergine een aardappel, klinkt ook goed 
Aloo Gobi is echt mn fave!
Die staat er niet tussen