Wat je even kwijt wil #54

Dat is ook een goede! Als dit herfstweer blijft aanhouden misschien dan toch weer een nieuwe poging wagen.

1 like

Voor je vakantie? Of iets anders

2 likes

Ja voor mijn vakantie, we vertrekken dinsdag naar Italië

1 like

Ah ik dacht misschien stop je bij je baan. Fijne vakantie alvast!

Meh ik heb een mail gekregen van mijn yogaplekkie dat er woensdag in mijn les iemand met corona was. Het viel me toen al op dat iemand steeds moest hoesten :skull:

Ik ben wel volledig gevaccineerd gelukkig, maar toch shitty. Ben nu wel wat huiverig om naar plekken toe te gaan.

2 likes

Ik had om 09:00 een heel spannende presentatie en toen heb ik op Google allemaal artikelen en lijstjes opgevolgd. Hielp niets. Presentatie ging verder wel goed, maar ik bleef heel zenuwachtig.

6 likes

Ik vind dat jullie beide een punt hebben. Denk dat als je zo iets doet, het belangrijk is dat je je echt verdiept in de cultuur en je weet wat je doet. En met respect ook, heel belangrijk.

Het blijft een lastig punt, maar vind het wel een heel interessant onderwerp om over te praten.

1 like

Neu bij mij hoopt echt letterlijk niks tegen de zenuwen. Fijn dat het toch goed ging!

Succes!

@MevrWillem omg wat een open deuren zeg, wow voorbereiden??? had ik echt niet kunnen bedenken. Dat helpt ook vooral tegen zenuwen wegens onvoorbereidheid ja, nogal wiedes, natuurlijk ga ik goed voorbereid ergens in maar dan ben ik nog steeeeeeds zenuwachtigggggggg maar dan heb ik kennelijk niet genoeg fruit gegeten.

2 likes

Ik vind het echt heel grappig dat ik nu een zakelijke mail stuur aan twee mannen die Tim en Tom heten. Jammer dat ze geen tweeling zijn

22 likes

Ik ben zo blij. Ik had via treatwell een nagelafspraak gemaakt maar toen herinnerde ik me via @safkina dat salons daar veel aan moeten afdragen, dus ik heb die meid geappt of ik het kon cancelen en gewoon bij haar kan afspreken en dat mocht en ze was zo dankbaar!! Fijn

32 likes

Ik hoor zojuist op mijn (nieuwe) werk dat de zomervakantie aanvragen allemaal verzameld worden tot januari en dat er daarna een uitspraak komt of je je gewenste periode krijgt. Ik vind dat best laat, of valt dat wel mee?

Wij krijgen het in mei te horen 🥲

1 like

ja altijd doen dit! ook met social deal/groupon vouchers enzo :grimacing:

3 likes

Hoe bedoel je ook direct doen met social deal/Groupon? Dat je dat direct bij de zaak boekt ipv via Groupon? Want je moet wel die bon kopen om die korting te krijgen toch? Dragen zaken niet af op basis van verkochte bonnen, maar op basis van gebruikte bonnen dan?

Ulg ik verveel me en ik ga pas over een half uur naar de kapper.

Ik vind dat helemaal niet laat. Dat is ruim een half jaar van tevoren?

10 likes

Voor een externe cursus voor mijn werk, moest ik mensen vragen om een vragenlijst over mij in te vullen. Best leuk, maar ook wel confronterend (positief en negatief). Opvallend dat veel antwoorden van mijn leidinggevende best erg afwijken van de antwoorden van de rest. Enerzijds begrijp ik sommige antwoorden van hem, anderzijds denk ik dat hij me op bepaalde punten gewoon nog niet goed genoeg kent.

Nog 10 minuten en dan mijn scriptie verdediging…pfff ben nerveeeuuussss

20 likes

Je kan het!!!

1 like