Wat je even kwijt wil #54

Als je wat meer comfortabel raakt met dit soort dingen alleen doen, dan kan ik je alleen op vakantie gaan ook echt aanraden!!

4 likes

Ik wil met een boek in bad liggen maar ik zit helaas op kantoor.

4 likes

Ja je steunt dan toch de onderneming net wat meer, niks tegen social deal want het is heeel goede reclame/klantenwerving! Maar helaas komen ook veel mensen eenmalig voor de actie (ik namelijk ook) dus daarom doe ik het liever zo

1 like

Hahaha wat een kutleven hebben zij. Of zijn zij de OG’s?!

2 likes

Ik moet de hele week al met vlagen aan iets grappigs terugdenken (ja flauw maar ik kan niet vertellen wat) en ik ga elke keer weer stuk. Zo’n mondkapje scheelt echt, anders denken mensen waarschijnlijk dat ik 1 of andere gekkie ben die een beetje random in haar eentje ineens helemaal dubbel ligt.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Dit moet in durf te vragen. Ik weet het niet.

1 like

‘Heeeereee’s Gertjeeee’

Krijg ook spontaan dat nummer van ‘I always feel like, somebody’s watching me’ in mn hoofd als ik die foto zie.

1 like

Update: ik heb een wijntje (of nouja, zo’n mini slurp flesje is gewoon 1/3e van een grote fles) gekregen, all is well

2 likes

Yeeess mijn scriptie gehaald! Een 7, niet super hoog maar ach prima!!

82 likes

Van harte gefeliciteerd!

1 like

Vind hem hier zowat een kruising lijken tussen Gert en Gordon. Arm hertje. :sob:

Zit met zon Brabantse schreeuwlelijk in de trein en ze zit ook nog te klagen, gelukkig gaat ze er zo uit✌️ EN GA IK LEKKER NAAR EEN FEESTJE

3 likes

Ik heb net zo gezond gegeten dat ik zo even een frikandel speciaal ga halen. Flikker op met je konijnen voer.

19 likes

Ik weet niet wat ik moet eten :weary: ik eet de komende twee weken alleen en ik ben daar nooit zo goed in maar had verwacht dat de eerste dag wel goed zou moeten komen. Heb wel boodschappen maar weinig zin om te koken, en ik kan natuurlijk ook wat bestellen maar ik twijfel tussen frietjes en sushi en pizza dus daar schiet ik ook niks mee op :roll_eyes:

1 like

Pizza! Althans dat gaan wij hier vanavond eten.

2 likes

Ik ga een poging wagen tot het maken van truffel parmezaan frietjes :yellow_heart: ik mis deze zoooooo van toen ik in New York was.

9 likes

Mijn zoontje heeft een vriendinnetje spelen en blijft vanavond ook slapen, ik lig echt al de hele middag in een deuk om die 2.

Net ook “zullen we vanavond stiekem chips mee naar boven nemen?” en dan op zo’n halve schreeuw/fluistertoon :joy:

49 likes

Mijn stage begint maandag maar ik heb nog steeds niet gehoord waar ik moet zijn, mn begeleider volgt me op insta dus ik had ff gespiekt en die is op vakantie. Ik durf niet te bellen ook… ben bang dat ze dat stom vinden

Bel gwn

5 likes