Wat je even kwijt wil #54

Ik ben zondag jarig en 30 jaar geleden was het ook 25 graden op die dag :sunglasses: heb nog een uitgeknipt krantenartikeltje van toen

7 likes

Werk vandaag op een locatie vrij centraal in Amsterdam en er bezorgen gewoon 832 restaurants hier :heart_eyes: ik weet echt niet wat te kiezen voor avondeten nu. Vegan junkfood bar, mijn favoriete syrische restaurant?? Opties zijn eindeloos :cold_sweat:

8 likes

Als je het geld ervoor (over)hebt, zou ik naar een lokale opticien gaan. Daar werken in mijn ervaring, meer dan bij bijvoorbeeld een Hans Anders, zeer deskundige mensen die goed kunnen beoordelen wat jou staat.

7 likes

Ik moet voor nieuwe werk met de trein. Al meer dan 9 jaar niet gedaan bedenk ik mij net.

Ik ben zenuwachtig. Moet ook weer vroeg in de ochtend al weg en ben dan echt niet op mn sterkst.
Maar trein krijg ik alsgoed is vergoed en de auto niet. En auto is duurder ivm parkeren en kans op file.

Komt vast goed. De meeste mensen die ik sochtends op het station zie lijken nog niet op hun best. Moet je overstappen?

1 like

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Niet perse, dua dat scheelt en anders 1. Ik ga voor de rechtstreekse, 1.21 uur aan een stuk haha zo lang meteen :cry:
Daarna nog een tram en stuk lopen.
Moet ook nog naar een andere locatie iets ophalen maar doe ik denk ik daarna.
Anders wordt het krap.

Ik ga nu maar alvast een ov kaart kopen en opladen want die heb ik ook niet meer.

Omg ik ben altijd zo jaloers op de Thuisbezorgd-opties in Amsterdam :heart_eyes: wij hebben in het dorp 27 opties die bestaan uit pizza, Chinees en shoarma. Ohja en de enige lekkere sushi komt pas vanaf 30 euro bezorgen :sob:

10 likes

Wow en ik vond 43 hier in mijn stad al ontzettend veel :sweat_smile:

1 like

Oh dat is best wel lang, en dan nog zo’n stomme tram :frowning_face: . Slim dat je pas alvast regelt, succes morgen!

1 like

Haha ik vind 27 opties nog veel! Waar ik woon helaas geen enkele optie… Vind het dan altijd enorm luxe als ik eens ergens ben waar ik kan laten bezorgen. :partying_face:

Oh dan valt het hier nog mee dus haha. We hebben wel alleen Thuisbezorgd hoor, Ubereats en zo bestaan hier ook niet.

Ik had een hele chille eerlijke chick die me geholpen heeft en me helemaal snapte.

Bril is besteld en krijg gratis zonnebril erbij (omg een pilot model wilde ik al heel lang maar stond me nooit maar deze is echt :star_struck:)

16 likes

Ik ga echt zo lekker op vinted haha zorgt er echt voor dat ik meer wil opruimen (weer €100 erbij in een paar dagen), alleen zal ik die walgelijk irritante reclames nooit accepteren

6 likes

Typisch mijn vader. Is hij in Zuid Korea… koopt hij een mok voor me van een of andere groep zonder ff te vragen waar ik fan van ben. Ach, ik ben nu al benieuwd naar welke groep het is :joy:

7 likes

Maar heb je liever een BTS-mok of een van Gertje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat ik vandaag jarig ben :partying_face::partying_face::partying_face: zoontje heeft een hele “mooie” mini mouse kleurplaat voor me gemaakt op school. Heel kinderachtig net in de gamecenter geweest om even alles als een klein kind te spelen. Daarna lekkere warme choco gedronken. Nu heerlijk uiteten. Kan er zeker nog bij.

55 likes

Liefst met deze foto, maar denk niet dat iemand die verkoopt :sob:

6 likes

Dit geeft me Ichiban advertentie vibes

6 likes

Nog beter is de cold brew met pumpkin foam :drooling_face:
Of heb je die niet in Nederland?