Wat je even kwijt wil #54

Ik barstte net in huilen uit om Badr Hari hahaha. Wat een kutzooi weer

1 like

Ik zit in de trein en moet zo nodig zeiken

1 like

Ik had een gezellige avond met een vriendin rnn en werd kortnmisselijk in de trein en ik heb dit niet gemist. Toen nog langs de bunnies van m’n zusje en nu in bed. Morgen brakkie, zin in​:ok_hand:t2::crazy_face:

3 likes

Hoor de laatste paar dagen steeds vuurwerk in de avond, en ook echt meerdere knallen achter elkaar. Is dat ineens weer een ding ofzo? Of ze zijn er gewoon vroeg bij dit jaar, kan ook.

Ik snap wat zadelpijn is. Vandaag nog 2 uur fietsen en dat laat ik die fiets voorlopig staan.

Zo maar weer de dierenarts bellen (kat heeft alvleesklierontsteking), maar ik zie er zo tegenop. Op dit soort momenten mis ik mijn moeder zo erg he :sob: In mijn eentje beslissingen moeten nemen enzo. Het speelt ook wel mee dat deze kat vooral erg gehecht was aan mijn moeder.

7 likes

Met een uurtje weer lekker aan de cardio met uiteraard mn boi Dexter.

6 likes

Oeh ziet er allebei heerlijk uit! Van Stapele verstuurt inderdaad niet, maar mocht ik ooit in Amsterdam komen, dan weet ik nu dat ik daar langs moet.

Bij Arzu kom ik nog uit op een hoog bedrag met verzendkosten erbij. Maar het ziet er wel fancy uit :thinking:

Ah jeetje wat rot dat het niet betert… Het is ook best confronterend dat het de kat is die het meest aan je moeder gehecht was, dan wil je daar ook extra goed zorg voor dragen. Ik zie dat je echt doet wat je kan voor je kat :heart: een alvleesklierontsteking is ook wel pittig hoor. Echt zo verdrietig dat je moeder er niet meer is, ik vind de woorden niet maar het lijkt me ontzettend moeilijk wat je doorstaat. Veel knuffels!

2 likes

Ja wat dat betreft die alvleesklierontsteking lees ik ook overal online dat t pittiger is dan ik dacht (en dan de DA door liet schemeren). Kat heeft het 2 weken best goed gedaan, maar is nu terug bij af.

En dank je :orange_heart:

Ja hier ook echt heel erg veel iedere avond. Ook echt al rond 10 uur savonds

Ik wil eigenlijk proberen zo een rondje te hardlopen met de hond, maar denk dat het echt een groot fiasco wordt, haha. Ze is nog te speels en snel afgeleid om haar los te laten mee rennen, maar aan met een riem denk ik dat we samen in een sloot belanden ofzo.

4 likes

Net m’n oude emo/punk/hc bandshirts uit de schuur gevist omdat ik gefrustreerd was met het aanbod leuke kinderkleding voor 9 jarigen. Zometeen naar een verjaardag krijgt ze een zwart shirt met doodskopjes en grafkisten erop aan. Gelukkig is die vriendin ook een ouwe alto dus zal er wel om moeten lachen. :skull_and_crossbones:

36 likes

oooh mijn god er is hier weer eens een of ander evenement gaande en het klinkt echt alsof ze die vent van de turbopolyp hebben uitgenodigd

5 likes

Is niet aan mij gericht deze vraag, maaaar bij mij was het zo dat ik per toeval wat voelde in mijn borst. En toen ging ik beter voelen en voelde ik dat dit er niet hoorde te zitten. Zodoende…

(Oh dat dit was dus een tumor van 6 bij 4 cm, hoe ik dat nooit eerder gevoeld kon hebben weet ik ook niet, dus controleer regelmatig!!!)

2 likes

Wat de dokter mij heeft gezegd is om om de week/iedere maand te voelen. Als je dan veranderingen merk, moet je het laten controleren.
Mocht je de eerste keer al wat voelen, gewoon laten checken. De dokter vindt dat Ʃcht niet erg en dan kunnen ze je ook gelijk uitleggen hoe je jezelf kan controleren (vond ik heel fijn).

3 likes

Dit heb ik ook een beetje inderdaad. Al was mijn moeder er zo vroeg bij dat zelfs de chirurg de tumor niet kon voelen, die was nog net een halve cm. Mijn oma (moeder van mijn moeder) heeft het trouwens ook gehad, maar zij voelde het wel zelf.

2 likes

Ja, zelfde hier inderdaad. Voor mij ook de reden om mee te doen aan bevolkingsonderzoeken :slight_smile:

1 like

Ja wat @FrozenFlame ook zegt idd.
En als je bijvoorbeeld 1x per maand controleert en aan 2 borsten voel je mogelijk wel verschil en als iets er zit wat er niet hoort dan verdwijnt het niet. Als je ongesreld bent dan voel je opgezette borsten (ofja vaak wel) en dat voelt dan anders, maar na een week voelt het weer normaal, dus als iets niet verdwijnt moet je er iets mee denk ik.

2 likes

Ik heb de komende tijd elk weekend een of twee concerten op allerlei plekken in het land, heel leuk maar het is zoooo saai in m’n eentje. Ik moet even een modus vinden hiervan te genieten :’) Nu mn tweede solotrip dit weekend en er komt ook niemand kijken die ik ken ofzo. Beetje humblebrag misschien sorry

4 likes