Ik heb net voor het eerst op een motor gereden! In de tuin, heel zachtjes en voorzichtig heen en weer en een paar bochtjes, maar toch! Het was veel minder eng en intimiderend dan ik van tevoren verwacht had en zo leuk Jammer alleen dat ik nog even moet sparen voor een rijbewijs
Ik ben zo benieuwd naar je tuin. Een tuin waar je met een motor bochtjes kan rijden moet fantastisch zijn.
Niet mijn tuin helaas, wel die van m’n ouders! Is ook wel wat ik het meeste mis aan het thuiswonen haha, heerlijk inderdaad
Ga je toch niet eerder stoppen met oppassen?
Nope gaat allemaal niet lukken, maar heb me erbij neergelegd (semi)
Ohhh vervelend:( Moet je nog lang? Wel heel stom van die mensen dat ze niet verteld hebben van te voren dat het een vrij lastige kat is.
Ik ben al twee keer eerder bij de kat geweest maar toen viel het wel mee. Tot eind deze maand!
ah shit dat wist ik niet, zo gek:/
Hopelijk kom je de maand nog een beetje goed door zonder al te veel kattenavonturen
Vandaag heerlijk gewandeld in een bos met de hond en kwamen onderweg een pluktuin tegen die ook allemaal groente verkocht. Zo leuk en lekker
Wat voelt hetf fijn om morgen mijn wekker niet te hoeven zetten:heart_eyes:
Ik heb een puist bin mijn mondhoek en als ik lach zie je ‘m bijna niet. zo loop ik er de rest van de dag bij. Denk iedereen dat ik het naar mijn zin heb op de familie dag van mijn vriend.
Een paar huizen verderop is een bandje aan 't repeteren ofzo en het is echt heel vals en stomme liedjes zoals rhcp. Maar ik geniet er echt van, als ik m’n ogen sluit is 't net alsof ik op een festivalweide in de zon lig
Ik wil wat nette kleding voor de herfst bestellen, maar ik zit al een aantal uur steeds kledingstukken in en uit het winkelmandje te halen. Volgens mij wordt mijn moeder ook helemaal gek van mij, want ik vraag natuurlijk steeds haar mening
edit: oke eindelijk besteld
Overmorgen naar de efteling, zooooveel zin in. Regio zuid moet morgen ook weer naar school dus hopelijk is het dan merkbaar rustiger.
Gisteren haalde ik starbucks. Ik heet Noa. Hij schreef ‘Noowah’. Kan niet anders dan dat dat expres was toch?
Eerste week na de zomervakantie is het altijd rustig! Afgelopen weken zaten alle dagen ook al weken van tevoren volgeboekt. Nu is er elke dag nog heel veel plek. Dus denk dat je een lekker rustig dagje gaat hebben!
Wat een fijne zondag! Ik ben bij mijn ouders en net jeu de boules gespeeld met mijn vader en vriend. Nu patat bestellen, kan niet beter.
Gelukkig is het heerlijk weer en verzacht dat het leed dat het OV heet. Want jemig, een bus komt nu gewoon helemaal niet opdagen?! Wtf. Echt haat het OV soms vanuit mijn tenen.
Wel echt heerlijk in het bos gewandeld en van super dichtbij een hert en gaar jongen gezien.
Ik heb net een rondleiding in het West-Vlaams gehad en heb denk toch zeker 40% meegekregen van de inhoud, niet slecht al zeg ik 't zelf
Helemaal zin in vanavond. Lekker borrelplankje maken en samen expeditie kijken.