Wat je even kwijt wil #54

Gelukkig wel! Denk niet dat hij verder kon rijden, de voorruit was kapot van de klap :no_mouth:

1 like

Mama

2 likes

Ik ging gelijk kijken, maar hier niet hoor…

:sob::sob::sob:

Alhoewel ik deze vooruitzichten verder wel mooi najaarsweer vind moet ik zeggen. Ik was alleen nog niet echt klaar voor herfst omdat we naar mijn gevoel amper zomer hebben gehad. Moet maar snel een PSL halen en Gilmore Girls opstarten denk ik.

2 likes

Potverdorie. Naja 22 is nog best warm als ik eerlijk ben.
Vind het nu buiten ook niet heel verkeerd.


Heb vorige week een bestelling geplaatst bij Kruidvat met alle foto’s die ik tot nu toe heb van mijn borduursels en ik vind het zo leuk om de foto’s te zien :relieved:

3 likes

Ik ben echt niet klaar voor de lowrise broeken die nu weer in de mode zijn

Niemand is daar klaar voor

16 likes

Ja precies ik heb eigenlijk ook altijd wat te doen in huis, ben vaak spullen aan het uitzoeken voor de tigste keer en verzamelen voor de kringloop. Idd de kleinere karweitjes vullen de dag ook. Toen ik nog parttime werkte ging ik dagelijks even naar de supermarkt en kijken waar ik echt trek in had, lezen, internetten, een cursus, tuinen bijhouden, wandelen etc.

1 like

Ik ga morgen post bezorgen in de wijk waar ik 7.5 jaar bezorgd heb (nu al ruim 2 jaar niet meer). Ben benieuwd of mensen me nog kennen.

6 likes

Ik wil aardappel spinazie en vissticks eten… maar dan moet ik uit huis = mezelf klaarmaken + baby. Mwa denk dat ik thuis blijf

1 like

Oh wat rot zeg, sterkte voor hem! Hopelijk mag hij snel weer naar huis.
Ik lag pas in het ziekenhuis en mijn vriend mocht ook maar heel eventjes langskomen, super vervelend was dat. Ik vond het heel fijn dat hij wat verschillend vermaak voor mij mee had genomen (ereader, telefoonoplader, oortjes, boek) en iets lekkers om te eten toen ik niet meer nuchter hoefde te zijn. Zelf vond ik het super a relaxt dat iemand op de afdeling constant aan het bellen was met haar familie dus zou dat niet per see aanraden maar ik vond het wel prettig dat mijn vriend sneller reageerde op whatsapp dan normaal, en dat ik hem na onderzoeken eventjes kort kon bellen. Misschien zijn dat nog wat tips voor jullie.

Hopelijk heeft hij niet te veel pijn en voelt hij zich snel beter!

2 likes

Ik moet iets retourneren van Lindex maar ik vind het maar raar. Moet zelf een pakketlabel aanmaken, en retourkosten zijn ook voor eigen rekening. Maar een pakketje verzenden naar Zweden is ruim 10 euro?? En ik moet helemaal afmetingen, gewicht, waarde van inhoud, etc. invullen en vind dat allemaal teveel gedoe :unamused:

1 like

Heb je toevallig met Paypal betaald? Dan kun je de retourkosten via hen declareren!

Nee😭

Omg hahahah het theater heeft alle toegangskaarten omgezet naar rijen en nummers, en omg nu zitten we EERSTE RIJ bij een cabaretshow :sob::sob::sob: Dat is toch de horror! Omg ik word er vast uitgepikt. Ik wil andere mensen uitlachen. Niet mezelf

33 likes

Bij welke carbaretspeler? Dan kun je je vast mentaal voorbereiden op hoe erg het gaat zijn😂

1 like

Rene Meurs. Echt een bullebak denk ik (als ie wil)

2 likes

Ik doe dit werk nog 1.5 week en kan geen motivatie meer vinden hoor

1 like

Saaaaaaame. Gelukkig is er een storing en zit ik al 3 uur niks te doen, hopelijk duurt het nog een paar uur. :joy:

1 like

Vannacht gedroomd dat @Luzarl een brief naar VeraCamilla had gestuurd met twee cadeaus: 200 euro en een mooie bikini. De brief werd per ongeluk ongeluk naar mijn adres gestuurd en ik twijfelde of ik het geld en de bikini niet voor mezelf zou houden. Voelde me zo schuldig toen ik wakker werd, nu nog steeds, dus eh sorry @Luzarl :pleading_face::sweat_smile:

10 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #54 (Deel 12).