Wat je even kwijt wil #54

Heet water is heet water mensen :joy:

2 likes

Heb zo’n leuk weekend gehad, echt genoten en gelachen was echt fijn.

Tot het moment van thuiskomen en ik instort van vermoeidheid en confrontatie van mn mentale en fysieke klachten.
En dan ben ik teleurgesteld in mezelf dat ik me zo voel en baal ervan dat ik dit weekend dan zo afsluit. In 2 uur tijd al 4 x gehuild, over 8 uur gaat de wekker en mijn slaapangst speelt weer giga op :neutral_face:

7 likes

Miep, :pleading_face:

1 like

Ik zag m’n vader en zijn partner net Sex Education kijken hahaha, ben benieuwd wat ze ervan vinden want denk echt niet dat zij dat zo leuk zouden vinden.

2 likes

Ik had gisteravond voor het eerst weer een feestje en heb echt te veel gedronken. Helse dag gehad en nu begint echt alles pijn te doen, vooral de zijkant van mijn borsten en lymfeklieren. Heel bijzonder, katers worden echt steeds tragischer als je ouder wordt 🥲

5 likes

Ik slaap al drie dagen enorm slecht. Ik ben elke keer tussen 3:00 en 5:00 wakker. Dus heb maar een bed besteld, energie afgesloten en aangemeld bij het waterschap.
Ik denk dat het door de verhuisstress komt :sweat_smile:. Ik hoop het iig want het voelt een beetje naar.

3 likes

Het is gewoon niet zo praktisch. De mok, inclusief hoorn, blijft echt heel lang heet en het water in de mok is al flink afgekoeld voordat je het fatsoenlijk kan drinken.

1 like

Vandaag weer werken na 3 weken vakantie :sob:

2 likes

Werd misselijk wakker :slightly_frowning_face:

1 like

Fijn dat het ietsjes beter gaat met je.

Hopelijk heb ik geen buikgriep. Wanneer ik misselijk ben kan ik het echt de hele dag zijn, op een of andere manier weigert mijn lichaam te spugen

1 like

Zo lekker sporten :heart:

1 like

Ik zit in de trein en de helft van de coupé is aan het hoesten, niezen en proesten :roll_eyes:. Het advies om thuis te blijven met klachten geldt toch wel nog steeds?

1 like

Niet als uit een test blijkt dat je negatief bent.

Ik sta in een trein die weer eens de helft korter is dan normaal, beetje jammer.

Ik ben echt sinds gister al mega gekwetst door m’n broer en zijn gezin. Ik word vandaag 30 en voel me echt zo verdrietig. Ik ga zo maar uit ellende naar werk en proberen daar productief te zijn, bluh. Zo stom dit allemaal. En ik moet eigenlijk de confrontatie aan gaan, maar mijn ouders willen Zwitserland zijn en voel me echt 0,0 gesteund en dat voelt ook echt niet chill.

Zo, nu ga ik ontbijten met taart

21 likes

Je kan ook gewoon last hebben van andere (luchtweg)problemen

Gefeliciteerd :partying_face::heart:

1 like

Ik slaap al twee maanden onder alleen een hoeslaken en ik was wel van plan dat nog even te doen tot ik weer in mn eigen kamer ben, maar ik had het vannacht zooo koud!! Wtf

Ik had vannacht ook een fleecedeken erbij gepakt om over het voeteneind te leggen! :cry:

Bah, weer fulltime thuiswerken na mijn vakantie. Zo geen zin in!

4 likes

Wat vervelend, hopelijk heb je alsnog een fijne verjaardag :kissing_heart:

1 like