Wat je even kwijt wil #54

Je screenshots zijn verwijderd. Zie de huisregels.

5 likes

Ik heb de huisregels gelezen maar kan niet vinden op welke grond mijn screenshots verwijderd zijn. Kan je 't toelichten?

Content van achter een paywall gratis verspreiden mag niet. Anders verdient Sander al helemaal niets meer :frowning_face:

Of nja, ben geen mod, maar gok dat dat het is

1 like

@Kusjessoldaat dit klopt inderdaad.

Oh ik dacht al zoiets maar kon dat deel niet vinden

Het staat hier:

We zijn ermee bezig om deze updates ook door te plaatsen in de huisregels! Tot dan zijn ze makkelijker te vinden door in de subcategorie ‘forum’ te kijken.

1 like

Ik weet dat allerhande al eens een broodje kaas oid gedeeld had als “recept”.
Ze hebben een nieuw dieptepunt

3 likes

Ik wacht met smacht op de cola met een schijfje citroen en ijsklontjes.

6 likes

Kan dat ook met cola zero?

8 likes

Ik raad je aan om regelmatig onze website te checken en te wachten op het recept.

- De Redactie

7 likes

Ik heb alleen schijfjes citroen uit de vriezer, kan dat ook??!? En hoeveel moet ik er dan gebruiken?? ?

Groetjes Gerda

2 likes

Ahh misschien valt het wel mee! Nu even iets anders doen ter afleiding en dan straks met een theetje weer richting slapen

1 like

Eerlijk, heb helemaal geen zin in deze werk week. Nu al niet :joy: Groot en deels ook omdat ik morgen weer een peeling heb. Maar wel echt zin in het weekend. nieuwe tattoo en vooral geen werk. lol.

3 likes

Ik ben op vakantie met mijn neef en mensen zien natuurlijk niet direct dat wij familie zijn. Zitten we te eten, is er een serveester gigantisch aan het flirten met hem. Nog vragen of ze hem mee moet helpen met het eten van zijn coupe ijs :joy: Ik moet er nu natuurlijk echt om lachen, maar als ik daar met mijn vriend (di ik nu niet heb) zou zitten zou ik het niet chill hebben gevonden hoor :joy:

1 like

Nog 3,5 week tot ik vakantie heb. Weet niet zo goed hoe ik die periode ga overleven. Nog nooit ZO toe geweest aan 3 weken weinig uitvoeren.

8 likes

Haha wow ik zit naast mijn vriend op de bank en hij belt met vrienden over een vrijgezellenfeest en dit is ZO inefficiënt geregeld allemaal hahah, krijg er gewoon de kriebels van. Ze bellen nu om de datum te prikken, maar de groep bestaat uit 8 en ze zijn iedereen los aan het bellen (maak gewoon een datumprikker?) en sowieso is het heel vlak van tevoren want ze willen t voor t weekend van 4 of 11 september regelen, maar daardoor kan al een heel deel niet en lukt het allemaal niet echt goed :joy: Deze mannen zijn zo weinig zelfredzaam lololol

7 likes

I feel you, ik heb nog 15 dagen te gaan. Volgens mij lijkt iedereen ook al op vakantie geweest te zijn.

1 like

Net met mijn schoonfamilie uiteten geweest en vegan eten zou geen probleem zijn. Lieten ze alles wat dierlijk was weg, kreeg ik als hoofdgerecht waterige risotto met bonen er door :sob:

4 likes

Ik ook. Ik neig naar het maken van een aftelkalender want ik wil zo graag vakantie :disappointed_relieved:. Werk is mega hectisch nu maar door allerlei redenen kan ik pas echt slagen maken in mijn laatste week en dat is echt kut. Dus tot die tijd is het stilstaan en de laatste week hollen, gok ik

Ik moet mijn vriend weer missen maar mijn kat ligt op mijn voet dus ik ben helemaal tevreden

1 like