Is van vorig jaar! Heb me echt vermaakt met dat programma. Heb je die alleenstaande moeder al gezien met die dochter die maar 50 euro kostgeld ofzo betaald? Waardoor die moeder niet kan sparen en haar familie niet kan bezoeken?
Die vrouw die afhankelijk is van toeslagen, maar ook een telefoonhoesje met de opdruk âLINKSE RATTENâ heeft toch? Oi oi oi
Ja en die man van de hotels is opgepakt vanwege fraude laatst
Pfff, mijn droom was nogal heftig blijkbaar. Een verwerking van het gesprek vannacht met mijn date (zie ook het date-topic) en waardoor ik huilend wakker werd. Zo erg was het nou ook weer niet in real life. Of, voor nu niet huilwaardig. Vind het meer om te huilen dat ik ruim voor de wekker wakker ben en niet meer kan slapen. Maar pff, wat was dit voor iets heftigs?
Ik ben op cursus en het kost me veel moeite allemaal omdat ik nog steeds erg verkouden ben. Ik heb het gevoel dat ik mij daarom minder comfortabel voel en dat ik mij minder goed kan focussen, waardoor ik er niet het maximale uit kan halen en ik voor mijn gevoel ook niet alles kan laten zien. En dat vind ik best een beetje stom.
Heb vannacht de kat ongemerkt een oorvijg gegeven omdat ik niet doorhad dat ze naast me lag đ„Č
Mijn vriend is voor het eerst in lange tijd naar kantoor, maar dat was ik vanmorgen met mân slaaphoofd vergeten. Heb hem dus opgebeld waar hij was omdat ik alleen wakker werd
Ik krijg vandaag weer een ingreep in het ziekenhuis en omdat ik werk met wilde dieren, in het buitenland én eerder wel eens MRSA positief ben getest is dat echt één grote ellende. Dokters in beschermende pakken en heel veel schoonmaakmiddelen.
Nou tot zover mijn vrije dag. Zit in het ziekenhuis met mijn vader om röntgenfotoâs te laten maken van zijn voet. Hij kan niet rijden, dus ik ben vandaag chauffeur Hopelijk geen ernstige beschadigingen
Oh oh! Ongelukje gehad? Sterkte!!
Gister op zijn werk iets heel zwaars (hij werkt in constructie) op beide voeten laten vallen. Zijn ene voet kan hij nauwelijks op staan, dus daar moeten röntgenfotoâs van gemaakt worden na doorverwijzing van de huisarts. Hij wilde gister niet naar de seh, want dat duurt altijd zo lang
Aiii dat lijkt me heel pijnlijk, hoop dat het meevalt!
Ik heb deze meerdere keren per week opstaan.
Nou hij heeft niets gebroken, wel zijn voet zwaar gekneusd. Dat wordt dus een hoop rust en pijnstillers voor hem.
Die meid die thuis woont en maximaal leent én werkt dus van 1400 euro leeft zonder boodschappen of huisvesting. Maar kan gewoon, ze wordt later strafrechtadvocaat en die verdienen heel veel (lol)
Echt top tv haha
Ja en dr moeder haalt het einde van de maand steeds bijna niet en dan komt er een budgetcoach en dan betaalt ze uiteindelijk âŹ75 per maand Ipv âŹ50. Echt janken; ze heeft ook een bijbaan en verdient in totaal evenveel als dâr moeder maar draagt niks bij bijna.
GĂȘnant.
Ik ga dit denk ik weer opnieuw kijken, dit was echt fantastisch
Die dochter had ook een telefoonhoesje waar je ineens heel kort op kon zien dat ze extreem-rechts is? Vond het een bijzonder type in ieder geval
Haha ben je ook meteen gaan googelen toen?? Het stoort me echt dat het ook gewoon een transparant hoesje met een post-it lijkt. Laat dan een hoesje maken als je zoân hekel aan links hebt