Wat je even kwijt wil #54

Mag toch hopen dat het een sticker is ofzo? Anders wel erg karig ja, wel beetje je best doen als je dan op links wil haten ja!!!

1 like

Hier 31 en nog 15 ects te gaan🎉. Maar wel pas over twee weken college.

2 likes

Mijn ouders en schoonouders komen zo even een taartje eten en ik word er altijd helemaal gespannen van als ze bijelkaar komen. Zal mijn moeder weer alleen maar over zichzelf praten? Gaat mijn vader iets raars zeggen? Begint mijn schoonvader weer ergens over te ranten? Ik ben echt te oud om me als een soort puber voor mijn ouders te schamen. :roll_eyes:

10 likes

Brrrr ik zit volop in het solliciteren en ik heb vorige week een gesprek gehad. Daarover belde ze vandaag terug maar ik kon niet opnemen dus ze had mijn voicemail ingesproken dat ze een terugkoppeling wilde geven. En in plaats van stress omdat ik bang ben dat ik ben afgewezen, heb ik stress dat ik op tweede gesprek mag? Terwijl de baan me inhoudelijk leuk lijkt. Dan ga ik allemaal denken: maar dan moet ik weer fulltime aan het werk, dadelijk bevalt het niet, misschien komt er nog een leukere baan op mijn pad, moet ik mijn baan nu opzeggen. Blablablabla. Zoveel beren op de weg die helemaal niet zo relevant zijn.

3 likes

Belt er iemand aan, ik dacht foutje want wie belt er nu op dit moment bij mij aan? Ik verwacht niemand, maar de bel ging nog eens. Dus ik snel snel een badjas aan gedaan want kwam net uit de douche. Is het iemand van glasvezel die wat komt doormeten. Niemand heeft mij op de hoogte gesteld :joy: maarja ongemakkelijk als ik ben en perplex dat ik sta zeg ik ja kom maar binnen. Stond/zat ik daar met m’n net uit douchelook, kon me wel omkleden maar ja mijn kledingkamer is letterlijk 1 meter van de meterkast dus dat voelde ook niet zo prettig.

Weer een ontzettend ongemakkelijk kwartier van m’n leven.
Dit zijn echt de volwassen struggles.

Heb maar wat door m’n huis geijsbeerd en met mezelf gediscussieerd over wel of geen koffie aanbieden :joy:

14 likes

Heb ik ook maar als je eenmaal in het werkritme zit valt alles wel mee. Ik zou gewoon even terugbellen, je moet ze toch een keer te woord staan dan weet je waar je aan toe bent… succes!!

1 like

Eens hoor dat we wat milder mogen zijn. Maar toch denk ik dan, hou het bij 1 of 2 huisdieren. Dan heb je en de kans om toch nog liefde te geven en te krijgen, maar ook wat te sparen.

2 likes

Klopt

Alleen krijgen zij €35 per week oid en daarvan gaat letterlijk de helft naar sigaretten en huisdier. De helft.

En ze kochten ook random ineens een aquarium van €30 terwijl ze dat niet hadden, vast lieve mensen maar ik denk eigenlijk dat ze allebei (licht) verstandig beperkt zijn en iemand nodig hebben die hen echt begeleid.

6 likes

Ik kan geen puntjes typen op mijn werklaptop :joy: ideeën wordt idee’’en
Handig!!!

Vond het in die serie ook best schrijnend dat die vrouw met een inkomen van 1750 euro een budgetcoach kreeg en die mensen met schulden alleen de bewindvoerder hadden

1 like

Gedeeltelijk wel met je eens hoor. Het zal voor het grosso modo ook kloppen wat je zegt. Maar als ik kijk naar mn eigen jeugd met heel veel financiële problemen, uitkeringen, bijstand, schulden etc hebben we nooit huisdieren gehad. Zelfs paar vissen in een kom kon niet. Mijn ouders trokken daar de lijn. Ouders die de Nederlandse taal onvoldoende machtig waren, maar gelukkig met hulp via de gemeente (van een boekhouder) uiteindelijk wel bovenop gekomen. En ik ben er bewust van dat niet iedereen deze hulp krijgt. Helaas.

Nee helaas niet… heb alles al geprobeerd en mn collega heeft het ook, dus we denken wat geks met de laptop?

Zorg dat je toetsenbord op US international staat, heb je dat al gecheckt?

…En dan heb je ook geen koekjes in huis. Altijd lastig werklui over de vloer

Ja en @joe ook al gedaan. Donderdag maar even naar de helpdesk

1 like

Je toetsenbordinstellingen op NL gezet?

Zou je misschien die letters naar jezelf kunnen mailen dus ëéè enzo en dat je die dan kopieerd en plakt als je ze nodig hebt

Ik denk het wel? Is dat een andere optie nog dan de toetsenbordindeling?

Jaa want als hij bv op EN staat dan kun je inderdaad geen ë doen

1 like

Oke dat ga ik zo ff onderzoeken!