…en valt (ook) op mannen.
is dit een roddel die gaat of wat?
Meh. Man snurkt, kind hoest, mijn oren suizen en ik kan niet slapen. Verhuisd naar de bank. Morgen begint de afbouw van mijn antidepressiva. Ook spannend.
Kortom… hopelijk slaap ik nog een uurtje.
Spannend! Haha herkenbaar, weinig slaap maakt het dan ook niet beter. Bouw echt voorzichtig af en op je eigen tempo! Heel veel succes
Marsepein gebakje als ontbijt. Winning.
Succes vandaag!! ik denk aan je
Er is hier een monteur bezig in de keuken en wat isbdat ongemakkelijk altijd. Heb al koffie aangeboden en zit hier nu maar een beetje te niksen
Mijn kat zit heel dramatisch voor de deur te mauwen dat ie naar buiten wil. Echt zo van: mauuuuuwwwww. Helaas voor hem mag ‘ie niet. Ik ben zo’n slecht baasje.
In de tijden niet voor half 7 op hoeven te staan voor werk, heb gewoon rode ogen, hopelijk trekt het weg. Sliep wel slecht.
Naja ik heb de trein iig gehaald.
Vandaag mentaal een slechte dag. Het zal wel komen door de hoeveelheid pijnstillers die ik deze maand heb gehad (eerst flinke knopen in mijn armen en eergisteren door mijn rug gegaan)
Het is een doorheen-sleep-dagje
Zelfs als je alleen in de wachtkamer van de huisarts zit loopt ze uit. Hopelijk maar een minuut of 10 en geen 45.
Hoe kan dat toch he? Ik moet ook altijd minstens 30 minuten wachten voor ik aan de beurt ben.
Ik was een keer als allereerste bij de kaakchirurg aan de beurt en toen liepen ze al een half uur uit. HOE DAN?
Tandartsen zijn minstens net zo erg
Mijn tandarts plant heel ruim in en loopt vaak in.
“Hmmm we zijn een beetje te vroeg.”
- deur vliegt open
Tandarts: “ ah mooi daar zijn jullie al, kom verder!”
Of gewoon met hem gaan kletsen.
Heb veel keukenmensen over de vloer gehad laatste half jaar en ze kletsen je allemaal de oren van het hoofd
Of zeggen dat je aan het werk bent en dat hij je kan roepen als er iets is.
Sham!
Ik zou lekker je eigen ding gaan doen! Ik zet meestal een kopje koffie voor die mensen, zeg erbij dat ze verder vooral zelf moeten pakken, dat ze de muziek aan mogen zetten als ze willen en dat ik boven zit bij vragen.
Laatste keer kwamen ze elk half uur vragen of de muziek niet te hard stond
Ik heb ontdekt dat je bij de parkeermeters in mijn stad de eerste 15 minuten gratis krijgt, je moet dan op het knopje voor meer tijd toevoegen drukken. Als ik nu langs een meter loop en zie dat hij leeg is (rood lampje) druk ik altijd op het knopje zodat die mensen weer 15 minuten krijgen en daardoor hopelijk geen boete krijgen. Ik hoop dat het iemand echt een keer heeft geholpen