Ik ga de hele dag opruimen en schoonmaken en morgen nog een dagje alles in huis uitzoeken en verder schoonmaken. Heb het een beetje laten liggen afgelopen tijd en merk dat het zo’n negatieve invloed heeft op m’n humeur. En na al die zooi te hebben weggedaan die ik niet meer gebruik en nodig heb hou ik ook weer lekker wat ruimte over
Dit had ik bij mijn oude huisarts. Die man was totaal geen ochtend persoon dus hij kwam dan zelf pas 8.45 binnen. Terwijl ik al vanaf 8 daar zat, want zo laat was de inloop en mijn afspraak.
Wat een lul dan zeg. Alsof je niks beters te doen hebt… sowieso zit je vaak niet voor je lol bij de dokter dus een beetje respect voor zijn patiënten is wel op zijn plaats door op tijd te komen.
Haha ja het was wel een gezellig man hoor, heb nog meegeholpen met een aanrechtblad tillen, leek net een soort buurman en buurman
Ik vind t nog zo hopeloos ouderwets dat winkels in t centrum op maandag pas om 13.00 open zijn. Echt kleine zaakjes snap ik nog wel maar verder.
Ik houd ook niet van zoet, omdat het maar half pumpkin is is het wel al minder zoet maar ik deed zelf in een grande maar 1 pompje chai en 1 pompje pumpkin. (In plaats van in totaal 4). Je kan het gewoon op deze manier bestellen als je ook niet van te zoet houdt!
Ik heb bij een huisarts gewerkt die gewoon rustig om 09.00 aan kwam kakken terwijl haar eerste patiënt om 8.20 gepland stond.
En iedereen maar klagen dat ze uitliep. Goh… Hoe zou dat dan komen?
Nah wat onbeschoft zeg.
Ik was uur te vroeg. Komt nooit voor in mij leven.
Haalde net niet om eerst naar andere locatie te gaan dus in dat opzicht weer te laat.
Ben nu nog wachten en bedenken wat acceptabel genoeg is om al naar binnen te gaan.
Haha dit onder die uitloop en te laat komen berichten Ben je huisarts of tandarts toevallig, hehe
Ik heb net m’n rijbewijs gehaald na veel gedoe (veel uitstel door mezelf en corona, gisteren erachtergekomen dat we te laat waren met de keuring van onze auto en dus het examen gedaan met de auto van de buren) en ben nu heel blij haha
Ik voel echt een rare onrust.
Heel gek.
Same, ik weet niet wat het is.
Volwassen zijn is kut. Behalve wanneer je neppe coco pops wil eten en niemand je tegen kan houden. Dan is het wel leuk om volwassen te zijn.
Haha nee. Wel ooit over nagedacht.
Ik begin na een pauze van twee jaar weer bij mijn oude uni en ik was vanochtend bezig om alles goed te zetten qua accounts enzo. Ik kwam alleen niet meer in m’n Gmail, vanalles geprobeerd, lukte echt niet. Vervolgens 25 minuten in de wacht gehangen bij de helpdesk om erachter te komen dat ze naar outlook zijn geswitcht hahaha wat kut
Ik ben een paar dagen afwezig en zocht een goede standaard out of office mail…Maar toen kwam ik hier terecht:
Ik denk dat als ik dit doe, ik mij eigen mag melden bij kamer 1.
Daarnaast: waarom zou je dit doen
We zouden 2 dagen volop zon krijgen met onze twee dagen weg. Zit hier in een warme blazer met thee op een terras
Wat slecht