Deze kwam ik laatst ook tegen ja ik zou ook de ooo voor mijn collegaâs schrijven en aanzetten dus het is nog wel door mân hoofd geschoten om bij iemand iets vet kuts te doen haha
â 4. Ik ben op dit moment niet aanwezig, omdat ik tijd met mijn familie doorbreng. Leuk denk je? Nee hoor, ik ben niet voor niets de boerderij ontvlucht en naar de stad verhuisd. Maar ja, toch sta ik waarschijnlijk nu in de stal poep te scheppen. Is jouw e-mail toch ineens een stuk minder belangrijk, vind je ook niet?â
Wat de fuck
Wie heeft dit bedacht
Ik heb 27 jaar geleefd zonder ooit van die man te horen en twee jaar geleden BAM HIJ IS OVERAL
snap nog steeds niet hoe dan kan, maar ik kom hem al zappend minstens 3x per week tegen.
Heerlijk om een enorme mood drop te hebben uit het niets.
Ja waarom is er eigenlijk negens een jonge vrouw op tv die als enige taak heeft alles en iedereen afzeiken?
We hebben een heel leger aan (semi)oude mannen die niks anders doen en zelfs allerlei jongetjes die nog nat achter de oren zijn, maar nooit eens een vrouw die als een brok chagrijn alles neerhaalt.
Dank je wel! Super lief. Ook nog bedankt voor alle andere reacties over het eten enzo, heel fijn!
Ik heb vannacht mbv een oxazepam heel goed geslapen gelukkig. Heerlijk spul is dat. Vanmorgen belde de huisarts ook om te vragen hoe het ging. En ze heeft me gelukkig wat gerust kunnen stellen. Ik ga steeds van het ergste uit, ondat er naast de knobbel in mijn borst ook een verdachte plek in mijn oksel is gevonden. Maar ze vertelde dat dat niet meteen een doodvonnis betekent en dat ze dat ook kunnen weghalen.
Vanmiddag om 1530 de uitslag van het biopt en de bespreking van het verdere plan. Ik hoop zo dat het allemaal mee valt. Nogmaals bedankt aan iedereen mee leeftâ€
Je container?
Ik ben ook wakker vandaag , ik heb net koffie gezet zonder water en mân appel in mân vuilbak gesmeten i.p.v. op mân bord, gaat goed zo.
Vuilnisbak die je aan de weg zet
Voor tuinafval bijvoorbeeld.
Zo fijn dat ik lekker met mân vader kan schilderen, terwijl zijn transplantatie nog maar 5/6 weken geleden is. Bizar dat hij zo snel hersteld is en de nier vooralsnog aanslaat en blijft zitten Even een besef momentje
Stuur een open sollicitatie dan
Fijn dat je hebt kunnen slapen! Scheelt toch altijd weer iets. Snap helemaal dat je van het ergste uit gaat (doe ik ook altijd) maar uiteindelijk moet je proberen te bedenken dat het nu eigenlijk nog geen zin heeft je druk te maken over dingen die je nog niet weet. En dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar toch. Dat wachten en de onzekerheid is zenuwslopend en verschrikkelijk hĂš, dus ik hoop dat je de tijd voor je afspraak nog een beetje door kan komen en dan hoop ik dat je een heel fijn gesprek hebt waarin je duidelijkheid krijgt zodat je vooruit kunt! You got this!
Mannen hebben zovaak een rare lach he, dus als ze zegmaar hardop lachen. Dit valt me al jaren op. Zo was er een jongen die we vaak tegenkwamen tijdens het uitgaan en als hij begon te lachen klonk dat zo raar dat een vriendin en ik er een keer iets van hebben gezegd met onze dronken hasses. Maar ik blijf erbij.
Omdat mensen zeggen dat ze komen voor een pijnlijke onderrug, maar dan voor je zittend beginnen te huilen en al pratende blijkt dan dat hun relatie op knappen staat, ze geen werk meer hebben en suĂŻcidale ideaties hebben. Of komen voor hun knie en nadat je de knie hebt onderzocht en een plan hebt gemaakt, met de hand op de klink zeggen dat ze trouwens ook druk op de borst hadden net op de fiets naar de praktijk toe met uitstraling naar hun arm en kaak. Of omdat er een paar honderd meter verder iemand thuis op sterven ligt en je tussen je spreekuur door ook nog die familie en thuiszorg telefonisch aan het begeleiden bent.
Daardoor meestal.
Kun je die mensen niet vragen of ze ff willen opschieten. Hallo wij zitten daar te wachten ja!!
Die 10-minuten is ooit ook maar bedacht. Wij doen zelf aan 5-minuten, 10-minuten en 20-minuten consulten (moeten mensen wel eerlijk zeggen waarvoor ze komen, dan krijgen ze passende tijd). Sommige praktijken doen ipv 10-minuten enkel nog 15-minuten consulten⊠Maar gezien je per consult betaald krijgt, betekent langere consulten direct minder inkomsten, en uiteraard kun je dan minder mensen per dag zien, en het is DRUK, dus dat zijn keuzes he. Is allemaal niet zo simpel!
Als je âgewoonâ voor één ding komt, is 10-minuten naar mijn idee prima. Maar mensen denken dat wij het fijn vinden als ze zaken opsparen, ze zijn er vaak ook trots op, âik heb een heel lijstje!â, maar IK HAAT HET. Elk probleem krijgt dan never-nooit-niet de aandacht dat het verdient, alles wordt dan afgeraffeld. Is stom en jammer en niet goed, voor niemand.
Ik heb er ook nooit problemen mee dat het vaak uitloopt. Weet ik veel wat er allemaal aan de hand was met de patiënten die eerder op de dag aan de beurt waren?
Snap dat ook nooit bij anderen dat ze daar niet aan denken. Heb vorig jaar 45 minuten moeten wachten en dacht toen ook wel: twee woorden, negen letters. Maar toen kwam iemand de behandelkamer uit met he-le-maal rode ogen, dikke snotterende neus en haar hele ziel en zaligheid onder haar arm. Moge duidelijk zijn dat het met haar alles behalve ok was. In de behandelkamer was de huisarts vervolgens nog bezig met 4 ladingen tissues van het bureau te vegen dus dan is duidelijk dat die niet kwam vanwege een ingegroeide teennagel.
That being said, ik ken ook iemand die fysio is en doodleuk zij dat mensen om 8.30 een afspraak hebben maar hij echt pas om 9.00 aan komt kakken want 8.30 is hem echt te vroeg. Ik twijfel nog altijd tussen pissen op zijn graf en een klacht indienen bij zijn werkgever.
Vind jij het leuk om ingrepen te doen in die twintig/tien minuten?
Mijn huisarts vind het altijd superleuk om moedervlekjes weg te branden haha
Had ik vorige week ook
Deze auto reply zou ik altijd wel willen hebben, ook als ik aan het werk ben. Of aanvullen met âIs deze mail echt nodig?â âKun je zelf een antwoord verzinnen op je probleem?â âMoet ik echt op CC?â
Ik heb echt geen discipline om na een lange vakantie thuis weer zelfstandig aan het werk te gaan. Ik kan mijzelf niet motiveren en ik heb echt collegaâs en sociaal contact nodig.