Wat je even kwijt wil #54

Ahhh wat lief. Ja, het is echt wel bijzonder werk, je kunt heel veel voor mensen betekenen! Maar ik vervloek het ook regelmatig.

@Zemraluani Heerlijk, vooral omdat mensen die voor zo’n ingreepje komen vaak niet nog tig andere zaken willen bespreken. Alhoewel, laatst stond ik al klaar met m’n mes en brander, en toen had die man echt op weg naar ons pijn op de borst gekregen, dus hij kwam op de fiets voor een wrat weg te halen en hij vertrok per ambu met een hartinfarct. :sweat_smile: Gaat goed hoor.

17 likes

Ik dacht dat ik een vak niet had gehaald omdat ik een voorwaardelijke eis miste, maar nu zie ik dat 'ie in januari gewoon al is goedgekeurd :joy: En ik me maar afvragen waarom mijn mentor dacht dat ik die al had gehaald.
Love de onoplettendheid van die docent, misschien heb ik dan over een jaar toch eens mijn diploma.

8 likes

Ik ben echt freaking excited voor die Abba livestream vanavond. Grote kans dat er eindelijk nieuwe muziek te horen is.

5 likes

Mijn buurman kwam net met een zak nieuwe badlakens aanzetten. Hij had er echt heel erg veel gekregen en ging ze nu uitdelen in de straat. :pleading_face:

10 likes

Ik heb me eindelijk ziek gemeld. Vannacht had ik hartkloppingen, paniekaanvallen en ik dacht even dat ik dood zou gaan. En toen wist ik dat het echt niet goed meer zat… Afgelopen week moest ik pinnen en toen was ik helemaal kwijt hoe het moest…
Ik ben voor nu alleen maar verdrietig, studie staat stil, toekomstperspectief die ik uitgestippeld had staat on hold en ik snap gewoon niet waarom mij het niet lukt en anderen wel… Voor vandaag en morgen veel slapen, heel veel slapen

25 likes

Echt belachelijk

14 likes

100% eens.

2 likes

Ik heb op mijn werk een server verwijderd waar nog wat data op stond die mensen nodig hadden. En daar kwamen we een uur voordat ik vakantie had achter en nou voel ik me schuldig dat ik mijn collega’s met de shit moet achterlaten. :sweat_smile: Zo van oeps mijn schuld, nou doeiiii ik heb vakantie he, succes ermee. :joy:

4 likes

Oef! Vreselijk!

De huisarts liep vanmorgen trouwens inderdaad zo’n 10 minuten uit, dus het viel mee. Ik heb gekregen wat ik wilde (en nog een test die ik niet verwacht had te moeten doen, dus dat is wat minder).

Ik drink voor het eerst in m’n leven bubble tea. Het is lekker maar ook wel erg zoet. Die bubbeltjes zijn wel geinig qua structuur

6 likes

Mmm helemaal zin in een taro lilac nu

1 like

Vorige week moest ik een litteken laten aanstippen en de huisarts huppelde nog net niet naar de behandeltafel met haar stikstofbusje. Na afloop zei ze enthousiast dat ze hem lekker goed te grazen had genomen. Als dit nog niet voldoende heeft gewerkt, moet het nog een keer en ik verdenk haar ervan daarop te hopen :joy:

16 likes

Omg m’n zak magnetronpopcorn vloog net gewoon in de brand???

1 like

Even een tip voor de mensen die nog willen. Bol heeft het boeket Lego in de aanbieding voor 39,99. :+1:

4 likes

Ik deed even het raam open en nu zitten er 2 hyperactieve wespen in mijn woonkamer die om mijn hoofd zoemen, echt ga weg?? Ze meppen zichzelf ook met volle kracht tegen het plafond en de muren terwijl het raam gewoon nog open staat

1 like

Ik heb tot half 7 gewerkt en moest nog rijden maar wil naar de koopavond, dus mijn diner was een stukje zalm zo hard gebakken dat de smaak eraf was en een halve komkommer :frog:

2 likes

@Krelis vroeg me ineens af hoe het met je trommelvlies afgelopen is!

Ik had vandaag een afspraak met een diëtiste, opzich wel goed gevoel over maar nu heb ik ontdekt dat ze een wappie is :sob: what to do now

1 like

Ik ben op donderdag vaak overprikkeld en de combinatie laat slapen, werken, daten en een boek afmaken doen mijn overprikkeling niet echt goed. Dus besloten om vanavond mijn eigen dingen te doen en op tijd naar bed te gaan in plaats van tot half 1 bij mijn date rond te hangen. :thumbsup: Om de daad bij het woord te voegen heb ik meteen maar mijn pyjama aan gedaan.

5 likes

Hoe gaat het ondertussen met je? Hoe is de uitslag van het biopt geweest en de bespreking in het ziekenhuis? Heel veel liefs jouw kant uit!

5 likes