@Nysmn je kan het!
Ik heb net zo lekker gewerkt, of ja stage gedaan in de bieb. Nu even eten en dan de rest van de middag thuis, leerdoelengesprek, stageverslag enz
@Nysmn je kan het!
Ik heb net zo lekker gewerkt, of ja stage gedaan in de bieb. Nu even eten en dan de rest van de middag thuis, leerdoelengesprek, stageverslag enz
Ben benieuwd hoeveel mensen zo omkijken als ik met de kat in zijn vervoersbakje langs fiets op weg naar de dierenarts. Het beest schreeuwt altijd moord en brand.
Ik heb gisteravond op spotify een afspeellijst gemaakt met allemaal hits van eind basisschool begin middelbare school en ik luister hem nu en man wat een nostalgie
Vraag mij af of je ook ruzie kan maken met bomen
Ik dacht dit ook 2 jaar lang over mijn master en toch cum laude geslaagd, ik denk dat je jezelf totaal onderschat. Ze hebben je toch al aangenomen!
Vind het echt onbegrijpelijk hoe aso mensen kunnen zijn. Stond in een volle bus en naast me stond een hele oude man, niemand stond voor hem op⌠Dus ik riep wie zân stoel wilde afstaan en dat wilde niemand, nou echt ik was heel close om mensen aan hun haarclip uit de stoel te trekken grrr
Ik hoop het haha maar vind t wel doodeng
@Maestoso en ik vind het ook wel schrijnend dat het tegenwoordig lijkt dat het niet een bepaalde groep is die niet opstaat maar gewoon iedereen. Vrouw met krukken? Gewoon lekker blijven staan.
Nog anderhalve week afzien en dan hopelijk verhuizen. Ik merk dat ik gewoon mijn aandacht niet bij belangrijke zaken kan houden en mijn energieniveau laag blijft.
Ik sta alleen niet op voor zwangeren, dat is toch eigen schuld, dikke bult (Ha-Ha)
Odd flex maar oke
Het was niet serieus, ik neem nooit het OV
Ik merk juist dat mensen altijd wel opstaan voor mensen die slecht ter been zijn of oud. En al helemaal als iemand er wat van zegt of er naar vraagt. Kan me niet voorstellen dat iedereen dan zegt nee dankje ik zit hier prima?
Ik heb een paar dagen met dit weer ook echt weer even nodig! Ik voel me meteen een stuk beter dan de afgelopen weken.
Vanmorgen lekker 2,5 uur gewandeld (in een veel te warme outfit helaas), eventjes in het park gezeten maar had verder helemaal niets bij me om echt langer te blijven. Dus dit weekend in de herkansing, nu al zoân zin in.
Mijn vriend houdt van de films van Jordan Peele en nu heb ik tickets gekocht om de nieuwe morgen samen in de bios te kijken. Maar het is een horrorfilm en de laatste vond ik echt doodeng dus heb er nu een beetje spijt van Denk dat ik weer dagenlang niet 's avonds door een donker huis wil lopen.
Ik heb vandaag tuimelaar dolfijnen, gewone dolfijnen en grienden gezien (in de straat van Gibraltar)
Ugh iemand die ik ken draagt vaak zelfbruiner en vind haar altijd zo stinken naar die typische lucht.
Uithofbuslijn Utrecht enkele jaren geleden geen een student die op wilde staan. Gewoon doen alsof je niets gehoord hard, is best gebruikelijk.
Ja het is echt zo, ik stond er ook van te kijken. Iedereen kijkt gewoon strak wegâŚ
Het erge vind ik ook dat het 1 halte is van 2 min, maar de bus rijdt best hard (Nijmegen heyendaal zegt genoeg denk ik), had het zo te doen met die man.
Daar is het Ăźberhaupt een wonder als je erin past
Ik sta overigens altijd op voor mensen die niet lang kunnen staan. Wilde dat ook een keer voor een blind meisje doen, maar die was boos dat ik op stond en âkon prima staanâ (haar woorden). En vervolgens kreeg ik boze blikken van mede reizigers
Ik ben even zoooo verdrietig en boos tegelijkertijd. Ik wacht met smart op mân reconstructie operatie, maar vandaag gehoord dat er een mega wachtlijst is, o.a. door veel uitval vanwege corona en personeelstekort etc., en dat hij daarom pas november/december gedaan kan worden. En dan is het niet klaar, dat is pas de start van het hele proces ik weet echt niet meer hoe ik nog zo lang kan wachten en nu het positief kan inzien, want de praktische problemen zoals cao technisch gekort worden op salaris na zoân lange ziekteperiode gaan ook meespelen
Misschien dat het helpt om iemand dan rechtstreeks aan te spreken? âHè jij daar met je blauwe trui blablablaâ
Had met reanimatie cursus dat ook geleerd, als je âiedereenâ aanspreekt en niemand in het bijzonder dus, voelt niemand zich verantwoordelijk en hebben mensen de neiging dan niks te doen.
Al moet je het wel durven hoor zo iemand rechtstreeks aanspreken haha.