Wat je even kwijt wil #54

Laat haar leven. Waarom zou je haar dat geluk afpakken het leven is al zo zwaar.

:innocent:

6 likes

Wow echt heftig dat er zo’n ongezonde lifestyle gepromoot wordt op dit forum.

6 likes

RUNNNNNN

3 likes

Beste nieuws ooit. ABBA heeft weer nieuwe nummers uitgebracht en dit is de voorshow. Love it haha.

4 likes
TW: rant over kanker

Mam heeft dus BRCA1-gen (borstkanker), wat basically betekent dat zusje en ik 50% kans hebben dat we het ook hebben.

Behandeling is preventief borsten verwijderen en eierstokken eruit.

Wil niet zeggen dat zusje en ik het hebben, we moeten nog getest worden, maar geez give us a break. Het is al zwaar genoeg zo. Ze is al aan de chemo. Mam voelt zich al super schuldig (kan zij niks aan doen), dit is gewoon ronduit kut. Ook psychisch (en esthetisch).

26 likes

Staat mijn pap ineens op de stoep, denk goh waar heb ik dit spontane bezoekje aan verdiend? Dat doet hij niet zo vaak, gezellig!

Was de laadpaal voor de auto bij hem in de wijk bezet en die hier nog vrij 🄲

14 likes

Dit zag ik net op Twitter, moest er echt hardop om lachen. Ze hebben het nu alweer verwijderd

13 likes

Veel sterkte :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ga morgen een weekje op vakantie en normaal ben ik super gestresst, moet alles last minute doen, maar nu ben ik echt compleet het tegenovergestelde. Heb een topwerkdag gehad, alles netjes kunnen afronden, en ben nu met een biertje, in een opgeruimd huis, kalm mijn tas aan het inpakken. Heerlijk!

18 likes

Mijn beste vriendin uit mijn kindertijd is plotseling overleden. Ik kan het gewoon niet geloven :disappointed:

26 likes

Dankjewel meis :heart:

Wat leuk!! Ik ga ook morgen een weekendje weg en had me voorgenomen om vanavond mijn tas in te pakken, maar ik ging om half 9 las eten en moet nu nog even een schilderen voordat ik echt kan beginnen…

Oh en mijn auto wilde net heel moeilijk starten dus ik hoop dat ik hem morgen aan krijg 🄲🄲

1 like

Ik had net een soort picknick netwerk event. Eerst was het iedereen neemt wat te eten mee, daarna zei 1 iemand nee ik regel het eten wel is makkelijker.

We hadden het beter een tattiaans event kunnen noemen. Er was: 1 zak chips, 1 mini bakje met een paar kaasblokjes waar de worst tegen en over heen lag (dus de kaas kon ik ook al niet eten), een zakje met worteltjes en een fruit salade (zo een mini bakje van de ah) en een fles water en een fles cola voor 6 mensen als avond eten.
Ik ga zo vanuit de bus rechtstreeks door naar de snackbar, ben helemaal uitgehongerd.

9 likes

Super heftig, zowel voor je moeder als voor jullie. Het is allemaal niet niks, heel veel sterkte :heart:

2 likes

Jeetje wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte gewenst, lijkt me echt heel onwerkelijk. Dikke knuffel!

1 like

Ik wil een foodie Instagram beginnen om snacks en restaurants te reviewen… Misschien…

7 likes

Sterkte man, ik hoop dat je moeder snel beter wordt

1 like

Pff m’n galblaas moet binnenkort verwijderd worden door galstenen. Maar nu hebben die krengen er eerst nog even voor gezorgd dat m’n alvleesklier ontstoken is en ben ik daarmee opgenomen in het ziekenhuis. Zo kut

11 likes

Ik heb echt zin om dingen kapot te gooien en hard te schreeuwen of zo . Anderhalf jaar zonder livemuziek is gewoon echt niet fijn Alleen met meditatie en sporten raak ik mijn energie en frustratie echt niet kwijt.

Zet maar een dvd’'tje op zou Hugo zeggen, maar ik zou er liever mee frisbeeĆ«n. :stuck_out_tongue:

12 likes

Respect dat je dit aan wilde gaan :joy:

4 likes