Wat je even kwijt wil #54

Ik trek dit altijd zo slecht :joy: het kan mij gerust een paar uur bezig houden.

2 likes

Hier krijg ik het steeds voor de oude bewoner, ook zo irritant. :joy: Door mijn werk heb ik speciale stickers (herstelstickers heten die dingen) en vink daar altijd het vakje ‘geweigerd’ aan. Helaas werkt het niet, haha.

1 like

Ja mij ook hoor, veel te nieuwsgierig. En waarschijnlijk komt de post niet eens vandaag maar morgen, de laatste tijd loopt die app achter de feiten aan

1 like

Zo slecht geslapen… Pfff klein lichtpuntje is dat ik iets meer wil doen aan self-care en ik zaterdag acryl nagels ga laten zetten. Mijn vriend vindt het helemaal leuk dat ik eindelijk iets voor mezelf ga doen.

Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis voor mijn benen. Heel erg spannend!

11 likes

In de sportschool zat er een vent zo ongelofelijk te kreunen :persevere:

Goed zo, jezelf verwennen met dat soort dingen kan echt fijn zijn! Ik ben er ook weer aan begonnen om mezelf meer positieve vibes te geven. Succes vanmiddag, hopelijk valt het mee!

3 likes

Ik ben maar eens oude foto’s van mijn telefoon aan het verwijderen want mijn geheugen zit bijna vol. Ruim 500 foto’s/video’s van een miley cyrus concert (2014) die ik toen echt perse wilde maken, maar letterlijk niet één keer meer naar gekeken heb.

4 likes

Maar hoe durf jij te rijden op de plek waar zij willen rijden!

1 like

Hahahaha inderdaad. Ben ook altijd in staat om ruzie te maken met mensen die zich als een lul gedragen in het verkeer. Ongelofelijke hekel aan mensen die gevaarlijk doen in het verkeer omdat ze gefrustreerd zijn en haast hebben.

1 like

2 weken een auto en bumper kapot gereden lol :clown_face: Mooie ontgroening voor het autoeigenaarschap.

3 likes

Omg ik had een te rijpe banaan die ik weg wilde gooien, valt ie op de grond en splet echt uit elkaar. Bahhhh.:weary:

We zijn de laatste dingen in buurvrouw (95 nu naar bejaardenhuis) dr huis aan t uitzoeken voordat we een bedrijf laten komen. Maar er zijn nu andere mensen en ben op zolder en mn moeder beneden dus zit nu te chillen op zolder omdat 1. Mensen. En 2. Die trap draait de andere kant op en mijn motoriek kan dat gewoon echt niet aan dus ga niet voor niks naar beneden en straks weer naar boven.

2 likes

Kom net terug van boodschappen doen en dan loop ik door het park en er stond een mevrouw tegen een boom te praten. Ze vond hem zo mooi en zo lief. Achja.

5 likes

Had net de introductie van de master die ik ga volgen en ik denk dat ik me uit ga schrijven. Wat fucking moeeeilijk.

7 likes

@Nysmn je kan het!

Ik heb net zo lekker gewerkt, of ja stage gedaan in de bieb. Nu even eten en dan de rest van de middag thuis, leerdoelengesprek, stageverslag enz

1 like

Ben benieuwd hoeveel mensen zo omkijken als ik met de kat in zijn vervoersbakje langs fiets op weg naar de dierenarts. Het beest schreeuwt altijd moord en brand.

6 likes

Ik heb gisteravond op spotify een afspeellijst gemaakt met allemaal hits van eind basisschool begin middelbare school en ik luister hem nu en man wat een nostalgie

3 likes

Vraag mij af of je ook ruzie kan maken met bomen

1 like

Zij in elk geval niet. Ze was ook heel liefkozend over de stam aan het wrijven. :yum: lucky tree!

3 likes

Ik dacht dit ook 2 jaar lang over mijn master en toch cum laude geslaagd, ik denk dat je jezelf totaal onderschat. Ze hebben je toch al aangenomen!

4 likes