Wat je even kwijt wil #54

Shit wat klote!! En dan vond ik zelf zo pijnlijk. Ik zat toen aan de morfine e.d.
Heel veel sterkte, dat die galblaas er maar heel snel uit mag.

2 likes

Ik voel dit met m’n hele lichaam. Heb gewoon een moshpit nodig :angry:

2 likes

Wil wel zeggen dat ik al jullie likes superlief vind, dankjulliewel. Ga maar proberen positief erin te staan en gewoon te focussen op de dingen die wel goed gaan momenteel (we zijn bezig met kids, huwelijk plannen, sparen voor appartement/huis). Geeft ook de drive om door te gaan. :muscle:

16 likes

Ik voel dit ook :frowning_face: Hou nu maar steeds een soort silent disco’s door met oortjes in te dansen op rolschaatsen, maar een klap op het asfalt voelt niet hetzelfde als door een mensenmassa beuken.
En hard meezingen in je eentje is ook anders dan meeschreeuwen met een band :frowning_face: Ik wil weer eens de volgende dag geen stem meer over hebben en herinneringen van de vorige avond door mijn hoofd hebben echoƫn

1 like

Vervelend om mee te dealen, hopelijk vind je afleiding in al het leuks wat ook gaande is! Bij mij in de familie lijkt er ook een erfelijke aanleg voor borst- en eierstokkanker, geen BRCA maar iets onbekends. Bij ons is er dus geen eenduidig beleid maar zijn we allemaal zoekende wat verstandig is. Als je er over wil DMen kan je me even een berichtje sturen (niet via mijn profiel maar op de andere manier!).

2 likes

:orange_heart: Heel veel sterkte.

2 likes

:sos: Ik heb vorige week de Tingle body conditioner van Lush gekregen van een vriendin en net voor het eerst gebruikt, tijdens een ~ontspannende avonddouche voor ik lekker vroeg naar bed ga~. Dat spul bevat heel veel pepermuntolie, en mijn hele lijf stond in brand! Ik heb jet op mijn billen gesmeerd en voelde het in mijn vagina, zo’n ervaring heb ik sinds ik de groene Chilly intieme wasemulsie probeerde nooit gevoeld. :hot_face: :cold_face:

4 likes

Gewoon de grond horen trillen

En een fijn feestje met electro vind ik ook prima. Maar er gaat bijna niets boven een live-optreden en de trillingen in je lichaam voelen en de samenhorigheid van het publiek en de artiest :heart: .

9 likes

Ik werd gewoon emotioneel toen ik deze zag, Reading ging dus wel door in Engeland dit weekend (wel in kleinere versie gok ik). Ooit, ooit! :cry:

9 likes

Ik ging net mn lenzen uit doen maar was even vergeten dat ik 2 uur geleden een rode peper heb gesneden en mijn handen blijkbaar niet goed heb gewassen. Oefff

1 like

Het voelt gewoon aan als vanouds en je ziet op de clip ook gewoon een grote mensenmassa. En Wolf Alice speelde ook. :smiley: In Belgiƫ kunnen dit soort dingen ook al maar in Nederland laten we alles ontsporen voor enkele mensen die even hard willen rijden in autootjes mede dankzij een huisjesmelkerprins junior. :joy:

2 likes

Een kennis van mij was op Reading en ik werd zo chagrijnig en stikjaloers van die stories dat ik hem gemute heb. Ik hou niet eens van festivals

3 likes

Fingers crossed dat mijn baas akkoord gaat met mijn vrije dag van a.s. maandag. Ik wil naar het strand! Hij is meestal heel makkelijk dus ik heb hoopšŸ˜ Morgenochtend ga ik het direct vragen.

5 likes

Woow enige voordeel van deze belabberde zomer is dat ik ook amper wespen gezien heb bedenk ik nu. Aan de andere kant: wanneer had ik die moeten zien? Heb ook amper buiten gezeten.

4 likes

Ik zou persoonlijk echt geen wappie willen supportenšŸ˜‚

1 like

Haha op het schrale eten en de persoon die het schrale eten verzorgde na was het gelukkig super leuk. Ben er normaal ook niet zo van maar ik kende er al 1 iemand van en de rest van de groep was leuk :grin:

2 likes

Ja hoor ik dacht het al het wordt volgende week fucking 26 graden met zon en dit is geen klacht over het weer zelf maar over de TIMING.

Ik ben er oprecht chagrijnig door.

Oh en de nieuwe after film is kut haha.

1 like

Precies als mijn vriend weg is zit er weer zo’n dikke bruine spin op de muur 🄲. Is a de tweede deze week. En hij zit hoger dan mij dus durf ik er ook niks tegen te doen. Nu zit ik maar naar de spin te kijken, wachten tot ik er bij kan…

1 like

Ja ze waren eigenlijk allemaal niet echt sterk maar het ging wel down hill, werd steeds slechter, gelukkig niet voor betaald of ja indirect voor mijn pathĆ© abo maar geen €11 aan deze verspild
en spoiler deze eindigde met to be continued dus er komt er nog een hahaha

1 like

I know, vind het ook echt heel stom :disappointed: