Wat je even kwijt wil #54

Ik heb het op droog haar gedaan en een badmuts op. Het is nu aan het drogen van het uitspoelen dus ben benieuwd of ik echt wat ga zien

3 likes

Ik ga zo voor het eerst bestellen bij Humble & Crumble. De herfsmaken hebben me overgehaald :heart_eyes: Ben stiekem wel heek erg bang dat het tegen valt, wat ik hier op heb forum heb gelezen is zo wisselend.

Edit: ben toch afgehaakt door de prijs, ik vond het al duur en toen kwamen er ook nog verzendkosten bij. 22 euro voor 4 koekjes :exploding_head:

1 like

Ik weet ook niet waarom ik dat dacht, ik denk omdat je het er niet bij zei. Maar inderdaad een pro zelftester dan!

Edit: en veel beterschap met je keel uiteraard, dat ben ik vergeten te zeggen!

1 like

Op droog haar werd het bij mij blauw! @Luzarl

1 like

Mijn vriend en ik hebben een kater, maar morgen komen er 12 mensen eten voor een mini housewarming dus we zijn al de fucking hele dag aan het koken. Net een pan vol dolma’s gemaakt, gelukkig wel met een serie erbij aan. Nu nog een fucking tajine en bastilla maken. Ik wil niet meer :frowning_face:

11 likes

Ja heb ik ook! Daarom is het extra bevreemdend als ik er toch eens lees

2 likes

Oh bah een vriendin heeft die bas smit sokken gekocht

Iemand die ik ken van de middelbare school is begonnen met vloggen (echt why) en uit nieuwsgierigheid kijk ik ze nu, maar nee echt vreselijk haha

2 likes

Ik zit in m’n eentje op de bank, rosé erbij en het concert van Billie Eilish op Disney+ aan op vol volume :orange_heart:

6 likes

Echt he. Laatst een vrachtwagen die zijn knipperlichten aandeed en meteen naar links schoof terwijl ik daar al reed. En dan nog toeteren :confused:

Er is niet echt iets gebeurd hahaha

Aahaaaaauuuuu ik ging net ineens door m’n rug? :weary::weary::weary: wat naar dit au au

Nou, feest. Ik wilde de kwaadaardige kat vanavond lekker buitenlaten en als hij in de buurt blijft is dat geen probleem. Nu zit ie ineens in een woonwijk bij de snelweg. Mn vriendin is weg met de auto, nu moet ik hem met de fiets gaan halen. Echt werkelijk waar, kutbeest

1 like

Ik heb echt inpak stress, maar in plaats van mijn koffer inpakken of mijn huis stofzuigen, lig ik op bed winegums te eten en te Netflixen. 🥲

4 likes

Haha okee :joy: bedenk me nu dat ik het ook ontkleurd had daarvoor!

Kan ik er ook een bij je adopteren?
Ik wil een fluffle

1 like

Aah kan amper bewegen dit worden echt lange dagen

Ik haat hem!!

2 likes

Waarom denk ik altijd als ik alleen thuis ben lekker serie te kunnen kijken en verzin ik iets waar ik de hele avond mee bezig ben. Nu is de keuken helemaal schoon, ligt er koekjesdeeg voor morgen klaar. Lig ik uitgeteld op bed en ben ik te moe om serie te kijken :sob:

4 likes

Mijn vriend heeft mij geschminkt, ik lijk zo in een revival van Saturday night fever te kunnen :joy:

11 likes