Kun je niet via hier kijken of er nog iemand gaat met wie je kunt meeten of van te voren kunt afspreken?
Best een idee! Wie zin heeft op een nijmeegs festival te chillen in een weiland aan het water met wat van mijn dromerige gestrijk/gezaag erbij hmu
Welk festival in Nijmegen is het?
Was hangt lekker buiten en de konijnen spelen ook lekker buiten vandaag.
Goed begin van de zondagochtend
Ik heb echt niks met F1, maar begin echt een zwak te ontwikkelen voor Robert Doornbos
Ik ken iemand die zo’n ding heeft om met haar hond te hardlopen. Ik zou er waarschijnlijk binnen 3 meter over struikelen maar zij zweert dat het veel makkelijker en veiliger is dan riem in de hand.
ik wil van alles vandaag, maar ik denk dat er niets komt.
OMG haha
altijd als ik hem zie op tv zeg ik ‘hij ziet eruit als iemand die veel vreemdgaat’
vind hem zo’n gladjakker
Ik heb net voor het eerst achter in de zon ontbeten met croissantjes Had ik veel eerder moeten doen maar ben altijd bang dat de buren mij zien eten en dan judgen…slaat helemaal nergens op natuurlijk
I knowwwww, vreeeeeselijk! Misschien had het in het biecht topic gemoeten, ik kan er niks aan doen
Oh leuk! Ik moet de gids uithangen voor twee vriendinnen die Nijmegen niet kennen en mss vinden ze dit wel leuk. Waar is het?
Ik eet nu broodjes in de voortuin. Er lopen hier nogal veel mensen langs, maar iedereen zegt eet smakelijk, ik ik mompel met mijn mond vol maar wat terug.
Bij nader inzien was het een beetje te warm voor de hond, dus eerst maar met de hond gewandeld en toen zelf gaan hardlopen, dus sinds ik op ben niks anders gedaan dan wandelen en rennen, haha ach ja. Maar zo’n ding is denk ik wel fijn ja, al zie ik mezelf er nog wel mee over een akker gesleept worden, omdat de hond ineens achter een vogel aan gaat.
Die buren zouden willen dat ze croissantjes hebben als ontbijt. Lekker van genieten dus!
M’n vriend is met ontbloot bovenlijf in een korte broek hout aan het zagen in de tuin, haha een erg vermakelijk uitzicht.
Haha wij zijn aan het klussen en mijn vriend tilt alle zware dingen. Die spierballen
Ik heb zo’n fladderige plisse rok aan. Vanochtend kwam ik beneden, loopt m’n dochter (1,5) naar me toe, aait mn rok en zegt “mooi”.
Dit weer hé jongens
Jaaaa zo fijn😍
Werk morgen voelt nog zo ver weg