Ja, dit was ook in Utrecht, dus misschien ook wel iets van een grotere stad ofzo
Is dit ook leuk als je niet slank bent/een dikke buik hebt? Ik wil dit heel graag en ik schaam me daar normaal gesproken nooit voor (dat ik dik ben) maar met het idee van buikdansen toch wel een beetje ofzo haha
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss we hoeven het niet te betalen!!!
Dat is een opluchting! Fijn zeg!
Ik heb net 150 euro aan boeken uitgegeven voor mijn opleiding en ondanks dat ik het geld heb had ik het liever anders besteed hahaha.
Deze eend is een mood
Bij ons mocht je gewoon aan wat je wilde dus ik deed gewoon een strak hemdje en daar over heen zoān muntjesrokje wat de docent meenam en dan vond ik het superleuk! Met blote buik vond ik spannend. Iedereen was heel openminded en lief!
Ik geniet veel te hard van het vermoorden van fruitvliegjes. Ik vul een glas met een laag appelazijn en een heel klein drupje afwasmiddel. Nog geen tien minuten laterā¦. dood ende verderf in het glas. Heerlijk.
Hoe vond je het? Is het een beetje te doen als je het nog nooit hebt gedaan? Het is een beginnerscursus waar ik me voor heb ingeschreven dus het moet vast goed komen, maar ik was benieuwd
Tering ik hoor echt overal nieuwe besmettingen. 2 collegaās die kinderen van school hebben moeten halen ivm een besmette juf. Een andere collega die had meteen al 2 kinderen thuis omdat de school ze niet wilde dat ze kwamen na een besmetting op een vakantiekamp. En een collega die vanochtend zonder stem opbelde omdat ze een mega dikke keel heeft
Ja superleuk! Ik kon het wel echt niet en de juf was best streng, toen heb ik aangegeven er echt voor mijn lol te zijn en het jaar daarna is ze begonnen met een showgroep en een recreatiegroep maar toen ben ik gestopt ivm verhuizing, dus ik weet niet hoe dat was
Mijn gesprek met de manager liep goed. Morgen heb ik gesprek met de arbo arts en dan heb ik ook weer perspectief, want ik wil hier zo graag uit komen.
Ik voel nu ineens zo veel meer rust nu mijn manager had aangegeven dat ze over 2 weken weer belt en dat ik 100% aan mezelf moet denken.
Dan kan ik eindelijk ook mijn operatie inplannen die ik continue uitgesteld heb, ik kan verhuizen en ik hoop icm psycholoog en mezelf te leren kennen dat ik hier uitkom.
Ik vindt het ook fijn dat ik het hier kan posten, echt lief dat mensen hier reageren op me etc. Voelt als een mini dagboekje
Vorigr week is er een MEGA leuke vacature voorbij gekomen en ik heb er dit hele weekend aan gedacht. Ik kan dit eigenlijk niet aan me voorbij laten gaan dus ik heb besloten om vanavond een brief te schrijven!
Ze gooien echt altijd de duurste parfumtesters bij de douglas erbij he. Nu weer helemaal verliefd op een geur, maar wat een prijs
De ijscoman heeft echt al 20 rondjes onder mijn raam gereden met zijn irritante kut liedje nu weet ik het wel hoor
Welke is het?
Ik ben vandaag zo onrustig voor geen enkele reden, alles wat ik doe heb ik geen zin in dus dit gaat een hele lange avond vol verveling worden.
Wat leuk! In Groningen toevallig? Ik begin de 23e met een buikdanscursus daar .
Ik heb net raspatat besteld en het is zo lekker
Zout
Knapperig
Goeie saus
10/10