Wat je even kwijt wil #54

De HR manager heeft weinig te zeggen over weer aan het werk gaan na ziektemelding, daar gaat de bedrijfsarts over, ben je daar al in mee contact?

2 likes

Dat hoort een arbo arts toch te beoordelen? Ik zou niet te snel ergens ja tegen zeggen als je manager belt, maar zelf even contact opnemen met de arbodienst.

1 like

Jeetje wat heftig!
Toch lees je het wel helaas dat je op deze manier opgelicht kan worden. Ik zou ook niet zo snel weten wat ik moet doen op dat moment.

Sterkte!!

2 likes

Veel succes! Ik vond op mijn eerste schooldag het juiste lokaal niet en liep eerst mee met de intro van een andere studie (oeps), maar ik was niet de enige die verdwaald was en het meisje dat ik toen aansprak om samen het lokaal te vinden is nu nog altijd mijn beste studievriendin. :hugs:

2 likes

Ik vind dat je prima gehandeld hebt, je wilde daar weg met je zoon en dat is gelukt, zeker als het allemaal snel gaat en er niet in dezelfde taal gesproken wordt. Als het een oplichtingstruc is dan stond je sowieso al met 1-0 achter.
Was je zoontje onder de indruk?
Sterkte.

7 likes

Wat heftig zeg! Ik snap je gevoel. Probeer te denken dat het ‘‘maar’’ geld is. Jullie zijn in orde en daar gaat het om. Sterkte :kissing_heart:

1 like

Dankje. Hij had het niet echt door gelukkig. Toen ik thuis moest huilen vroeg hij steeds wat er was en ging mij drinken geven :smiling_face_with_three_hearts: (hij is 3)

20 likes

Ik denk ook dat je goed gehandeld hebt hoor. Veiligheid is het allerbelangrijkste en je weet nooit wat iemands intenties zijn, helemaal als je dezelfde taal niet spreekt. Die €350 is erg zuur maar het is maar geld… gelukkig heeft je zoontje er weinig van gemerkt, snap wel dat je heel erg geschrokken bent. Hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je vakantie vandaag :kissing_heart:

11 likes

Nee nog geen contact mee gehad, want hij is op vakantie vertelde mijn manager. Dus heb wel al een app gekregen van mijn manager, maar heb geantwoord dat ik me nog niet beter voel tov vorige week.

@propje wat enorm naar zeg, je hebt echt goed gehandeld! Zeker met je kind erbij en in het buitenland

Ja dat is dan jammer voor je manager maar de bedrijfsarts is de baas als het om ziekmeldingen gaat.

2 likes

Oke, dankje voor je advies!!

1 like

Oh wow, bedankt voor de info! Nu is het voor mezelf wel duidelijk dat het echt niet mijn schuld was iig

1 like

Ik ben vandaag 2 jaar getrouwd :metal::partying_face:

69 likes

Ik ben altijd zo verbaasd dat bijna niemand de buschauffeur groet.

10 likes

Wow dit is echt heeeeel leuk! Is de hond van de eigenaar of van een medewerker?
Edit en is het een puppy??

Ik ga volgende week naar een klant van werk en de enige reden waarom ik er zin in heb is hun kantoor hond.
(Oke oke en ook omdat ik dan eindelijk een PSL kan halen)

4 likes

Ik had vroeger een collega die 2 dagen per week zijn labrador meenam naar kantoor. Ik vond het altijd heel gezellig zo half onder mijn bureau en altijd meelopen als ik wat te drinken haalde. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik kom uit Amsterdam en was dat een tijd lang nooit gewend. Tot ik een keer de bus nam ergens in een dorpje buiten de randstad en ik zag iedereen het wel doen. Toen dacht ik pas wat aso van mij, nu zwaai ik ook zelfs als ik de bus uitga.

1 like

@M0nan whatsappte me net ipv hij is knap, hij is knakworstjes

En ik zit al een kwartier onbedaarlijk te lachen op kantoor ik kan niet meer

7 likes

Ik heb me net ingeschreven voor buikdanslessen :dancer:

8 likes