Wat je even kwijt wil #54

Mon Guerlain. Ik zie dat de Douglas nu wel een actie heeft, maar alsnog tegen de 60 euro.

1 like

misschien via superwinkel?

2 likes

Aaah ik twijfel zo om weer te gaan boksen! Maart 2020 begonnen en de dag daarna begon de eerste lockdown :joy: Ik zie dat ik me weer kan inschrijven maar ben ergens bang dat het daarna weer ineens niet kan ivm besmettingen en ik weer kan fluiten naar 250,-

1 like

Veel plezier, ik ben echt benieuwd en heb er ook zin in :smiley:

1 like

Voor t eerst in jaren eens een nieuwe telefoon gekocht maar het voelde alsof ik een nieuw huis heb aangeschaft, wat een fakking gedoe zeg!!! Heb er koppijn van, maar tis gelukt.

3 likes

Ik heb ook een aantal kennissen die zich weleens negatief hebben uitgelaten over buitenlandse studenten. “Ja de hele stad wordt overspoeld door studenten die geen eens Nederlands kunnen spreken” 
ja en??? Je kan zelf praktisch vloeiend Engels, je hebt geen probleem.
Puur discriminatie.

3 likes

Dus je moet eerst de taal leren en daarna mag je hier komen studeren? Ik snap je punt even niet.

2 likes

Mwa ik weet niet, ik zou zelf wel gewoon Engels gaan spreken als die persoon betrokken is de conversatie waar ik mij in bevind. Als die persoon aangeeft dat het fijn is als de rest gewoon NL praat omdat het goed is voor t leer proces zou ik dat ook doen, maar op een feestje is educatie niet meteen de 1e prioriteit en wil je dat iedereen het gezellig heeft, lijkt mij. Ik zou in ieder geval niet bewust constant NL blijven praten, dan sluit je iemand echt uit.

3 likes

Ondertussen heb ik een achterneef die een Nederlands paspoort heeft en in Amsterdam gaat studeren. Hij kan alleen geen Nederlands, want hij is opgegroeid in Thailand.

Ik weet dat hij een gigantische uitzondering is, maar ik vond het grappig om te vertellen

7 likes

Ik heb laatst een chocoladetaart gebakken en voor de helft ingevroren en het is bevroren ook lekker :eyes:
(https://www.instagram.com/reel/CSXPQ6PoCtV/?utm_medium=copy_link )

4 likes

Ik heb vorig jaar voor 500 euro ofzo een coachingstraject bij iemand afgesloten maar ik heb al sinds januari geen sessies gehad (niet aan toe enz) maar het knaagt wel dat ik dat geld kwijt ben

Jij ook! Ik heb er ook zin in :grinning_face_with_smiling_eyes:. Zo’n doek met muntjes die @Luzarl noemde is trouwens echt een aanrader!

1 like

Verzonden hallelujah!!

2 likes

Ik haal @Ficus en @fysicus elke keer een beetje door elkaar

1 like

Zin om morgen alleen naar het strand te gaan en mijn boek uit te lezen. Misschien dat ik het gewoon ga doen.

9 likes

hahaha onze avatars zijn nochtans helemaal anders!

2 likes

Ja ik snap ook niet zo goed waarom ik jullie door elkaar haal hha. Elke keer als @ficus iets over kinderen post denk ik: huuuuh??? En dan herinner ik me weer dat jullie niet dezelfde persoon zijn

1 like

Volgens mij heb ik ooit met hem gezoend

Half 5, Kosten Koper Utrecht was een mood.

7 likes

haha nee ik ben de kinderloze vlaamse kattengek, en heb geen hoofdletter in m’n forumnaam en zij wel!

5 likes

Er is dus in mijn stad maar 1 Albert Heijn die bereikbaar is met de auto. Mijn ex ging daar regelmatig naar toe dus ik haat het al om die Albert Heijn te bezoeken uit schrik hem tegen te komen. Kom ik daarjuist er een andere ex date tegen waar het super awkward mee geëindigd is :clown_face: Ik hou van de Albert Heijn en ga daar zo graag maar omg ik twijfel echt of ik dat nog ga doen, ik wil al die stomme mensen niet zien!!!

Daarnaast, morgen trekt mijn nieuwe huisgenoot in en omg wat een schatje? Hij vroeg direct naar m’n kat, gaat veggie bolognaise maken voor morgen Ă©n zoete broodjes halen?? Ben zeeeeer benieuwd hoe samenleven met een (ongeveer) vreemde zal zijn!! haha

23 likes