Ik was 10 en ik weet nog zo goed dat mijn vader ineens thuis was. Dus ik liep toen super blij naar mijn vader toe en wilde hem alles vertellen over geen idee wat. En mijn vader werdt uit emotie enorm boos want hij wilde naar de tv luisteren en alles horen dus of ik ff mijn harses kon houden.
Ik draaide me om naar de tv en toen schrok ik, mijn moeder heeft toen besloten mij niet verder te laten kijken ivm heftige beelden (mensen die uit het gebouw sprongen). Jaren later kwam ik er achter dat mijn vader zo boos werdt omdat een kennis van hem met regelmaat in het gebouw werkte. Gelukkig werkte de kennis die dag niet vanuit het gebouw.
Dit is echt een stom iets om geĂŻrriteerd over te zijn, maar ik wil iemand met wie ik series samen kijk. Mensen om me heen met een partner hebben zo vaak dat ze dan samen iets kijken, gewoon chill 's avonds. Maar ik woon alleen en heb geen partner en heb soms gewoon geen zin om in mân eentje een serie op te zetten, terwijl ik het dan wel leuk zou vinden om samen met iemand te kijken. Mehhh.
(even een break tussen de 9/11 berichten door, oeps. Ik was 8, onderweg naar buiten spelen, geloof dat ik mân schouders ophaalde en weer doorrende want ik had geen idee wat het betekende)
???
Tools, but make it fashion?
Ik zou dan nog zoân sucker zijn ook die zoân hele matchende set wil hebben.
Dankje! Ik weet het nog precies. Waar ik was, wat ik deed (werkweek in o.a. Brussel) en hoe het voelde. Bizar. (Ik was 15)
Ik kijk Kopen Zonder Kijken en wordt hier echt agressief van
De weeronline-app geeft naast een hooikoortsvoorspelling ook een migrainevoorspelling en die was iig vandaag ook hoog! Dus zou heel goed kunnen denk ik!
Jaloers! Benzoâs doen helemaal niks bij mij
Hahaha never knew dat ik een koolstofstalen tang met parelmoerachtige afwerking nodig had yet here we are
Ik zit de laatste dagen mân ijsjes uit de vriezer op te vreten en ik vind deze zomer zo typisch. Ik was nog nooit zo goed voorbereid op heet weer en een hittegolf. Ik had al jaren geen zomerkleding meer en dit jaar heb ik 5 outfits gekocht. Ik heb ijs ingeslagen, omdat ik altijd die persoon ben die in volle hittegolf voor een bijna-leeg vriesvak staat in de winkel. Ik had ingrediĂ«nten in huis om zomerse cocktails te maken, met ijsblokjes. En dan hebben we zoân kwakkelzomer, hahaha .
Wat een saaie spullen. Zullen ook wel binnen no-time kapotgaan.
Valt me ook tegen dat er geen model zich in elkaar heeft gevlochten om de hamer te showen of zo
Edit:
Ik dacht even dat je het over een pony als in paard had en dacht, neemt ze die alleen maar om te kunnen knippen? wordt hoog tijd om te gaan slapen voor mij.
Ik word zĂł knettergek van bedrijven die maar roepen; âje hebt te weinig ervaringâ als je solliciteert. Ik heb dan wel potentie en echt de kennis, maar ervaring mist dan. Ja, niet zo gek als je net afgestudeerd bent. Hoe ga ik ooit ervaring op doen als iedereen me daarop afwijst? Ik raak er echt moedeloos van.
Had vannacht slecht geslapen en dacht vandaag om 5 uur âik ga ff in bed liggenâ waarna ik 3 uur later wakker werd. Klaarwakker en zin in alles nu. Dahag ritme.
Heb vanochtend coronatest gedaan op aanraden van de huisarts terwijl ik eigenlijk geen klachten heb. En heb morgen echt een belangrijke dag en heb zo veel stress want wil de uitslag.
En ook al kan het bijna geen Corona zijn, heb nu toch paniek. Ben best een belangrijk onderdeel morgen dus dan zou dat allemaal afgeblazen moeten worden
I feel you, lijkt soms bijna mission impossible.
Waardeloos geslapen. Was gisteren naar de fysiotherapeut en mijn boven armen zijn compleet beurs. Werd iedere keer wakker wanneer ik mij omdraaide
Wil een kort rokje aan vandaag maar twijfel of het niet te fris is zo vroeg buiten
Vooral irritant als de vacature voor een startersfunctie is en dan één van de eisen dat je al x jaar ervaring hebt .
Ik merk dat ik buiten mijn lessen om maar slecht mij aandacht bij mijn werk kan houden. Ik heb steeds de drang om iets te doen dat fysiek meer van mij vraagt zoals hardlopen of een stuk fietsen. En die activiteiten onderneem ik ook maar ik blijf zeer onrustig.