Mijn buurvrouw snoozet elke dag twee uur en ik snap echt niet waarom je dat zou doen. Zet gewoon je wekker om 9 uur als je er toch dan pas uit gaat, ik slaap liever twee uur extra dan dat ik groggy lig te snoezen?
Zo’n fijne dag gehad gisteren, het voelde als een mini vakantie en daar was ik aan toe!
Snoozen snap ik ook wel hoor, maar twee uur aan een stuk door? Waarom zet je dan niet gewoon je wekker wat later (of helemaal niet), als je toch nergens heen hoeft? Ik kan me ook voorstellen dat je met twee uur extra slaap veel uitgeruster wakker wordt waardoor dat snoozen helemaal niet meer nodig is hehe
Heerlijk al die mailtjes als je jarig bent.
Nu zie ik weer van alles voorbij komen waarvoor ik me kan uitschrijven
Ja ik wil konijnenoren
Net zoals sommige kinderen heeft deze onderbroek jouw gekozen.
Op mijn rooster staan twee digitale lessen. En deze jongeren doen heel goed mee.
Een tijd geleden sprak ik iemand die vertelde als hij om half 8 op moest staan voor zijn werk zijn eerste wekker om 4 uur nachts ging. Dacht eerst nog dat het een grap
Ik was even vergeten hoe kut het is om nekpijn te hebben, kan m’n hoofd met geen mogelijkheid naar rechts draaien. Zal wel een combinatie verhuis stress/nieuw bed/verkeerde houding zijn. Naproxen werkt niet eens
Zo slecht geslapen en moest er vroeg uit vanwege een onderzoek. Zin om zo in de pauze een dutje te doen.
@Acquiesce Jouw nieuwe profielfoto, als jij tegelijk met een andere forummer aan het typen bent dan lijkt het net of die andere forummer scam is
Ik kijk operatie obesitas en vind t tot nu toe een grote promo voor een operatie. En t staat me een beetje tegen.
Whahaha oh love it!
Ik gebruik niet veel make-up want ben d’r echt slecht mee, maar als ik het dan eens probeer dan lijkt het na de oogschaduw net alsof iemand me op m’n ogen heeft getimmerd. Gefaald, alweer 🥲
Ik kon mijn hoofd niet eens op mijn kussen neerleggen zonder te gillen en huilen omdat mijn spieren zo vastzitten/verkrampt zijn. Even een massage ofzo gaat dan ook de boel niet zomaar losmaken en als ik mijn haar borstel kan ik ook wel gillen.
En ik heb zelf gevraagd om spierverslappers, denk als zij denkt dat het niet nodig was dan had ze wel gezegd nee kijk maar even aan. Maar als je zelfs niet kan slapen van de pijn dan moet je toch iets. Heb vannacht wel weer goed geslapen ondanks de pijn. Rust is ook belangrijk om te herstellen.
Omg goed idee! Miss even aan de makers van Snow vragen of ze willen samenwerken met Microsoft en Google.
Haha ja dat heb ik ook vaak, maar juist daarom vind ik soms wel leuk voor de afwisseling! Maar ik had hiervoor een pixelachtig hoofd met turquoise achtergrond als ava, weet niet of dat een belletje doet rinkelen?
@Fenayi dat klinkt heel heftig, wat ontzettend rot zeg! Blij dat de medicatie een beetje helpt. Was absoluut niet mijn bedoeling om je klachten te bagatelliseren, excuus als dat wel zo is overgekomen!
Ik snap de zorgen hier ook wel hoor en ik vind het ook wel lief maar het voelt voor mij nu als de enige optie om alles los te krijgen helaas. En proberen te blijven bewegen maar dat is best pittig haha.
Uuugh mijn Videoland werkt niet op tv en ik wil gewoon 4 dingen kijken nu.
Een collega heeft zich vanochtend bij mij ziekgemeld omdat hij corona klachten had en echt niet kon werken, we werken sinds eeuwen volledig vanuit huis maar ziek is ziek.
Nu zie ik hem net via de insta van een vriend waarbij hij blijkbaar in een sportteam zit. Zijn ze
vanochtend vertrokken voor een lang weekend Parijs. En gewoon schijt hebben en hele stories posten