Mensen die jij kent? Of bn’ers en influencers?
Zijn er veel mensen ja?
Mensen die jij kent? Of bn’ers en influencers?
Zijn er veel mensen ja?
Mensen die ik ken, BN’ers, mensen op dit forum…Ik begrijp het gewoon niet.
Ik snap mijn hoofd soms niet.
Ik heb op de zijkant van mijn tong gebeten. Nu doet mijn oor pijn
Ik heb weinig principes want het is altijd zo onhandig als je principes je in de weg staan om te doen wat je wil.
Maar ja als mensen zeggen ze wel te hebben moeten ze eigenlijk wel leven als een 13e eeuwse monnik vind ik, principieel.
No fun 4 you
Ik wil voor kerst graag het haar van Roxane van Iperen.
Ik kan mij eigen niet voorstellen dat mensen op het forum hier vrijwillig naar kijken. (Überhaupt iemand vrijwillig)
Haha waar heb je spijt van?
Ik kreeg net onder de douche Flo-Rida - Low, Enrique Iglesias - Bailamos en Fouradi - 1 Ding achter elkaar door m’n boxje. Nu weten de buren wat een breed palet aan zang-skills hun buurvrouw heeft.
Haha mijn tante is blijkbaar jarig maar ik wist dat niet en wij neefjes/nichtjes weten überhaupt vaak niet hun verjaardagen. Nu stuurt ze zelf persoonlijk naar mij een foto van zichzelf op whatsapp waarop duidelijk te zien is dat ze jarig is. Zo van FELICITEER MIJ. Maar ik vind het wel schattig.
Weet niet of je mij nu bedoeld maar ik kijk geen roddelpraat oid
Ik ben echt kapot, ik ga zo douchen en naar bed
Ik denk impopulaire mening
13e eeuwse monniken waren ook gigantische hypocriet
True maar hadden wel een Kutleven
Wel minder kut dan de horigen. Hadden af en toe een wijntje bij het flauwe eten. Pakte (blegh) soms een non. Alleen dat constante bidden en gregoriaanse gezang wordt je knettergek van.
Ik ga nu op blote voeten de hond buiten laten plassen, terwijl het bij ons stikt van de naaktslakken. Pray for me.
Held!
Flikkerde mijn dekbed met de overtrek er nog omheen in de wasmachine en droger. Lifehack.
Aanbevolen zoekopdracht op pinterest: kapsels voor de rijpere vrouw. Ok. Thanks. I’m fine