Wat je even kwijt wil #54

Ik zou me echt nauwelijks kunnen beheersen om “veel plezier in Parijs” naar hem te sturen

30 likes

Ik ben zo sneu dat ik dit echt zou doen.

19 likes

Dank je wel dat je dit deelt, ik kende dit niet. Ik ga eens kijken de aankomende dagen of ik inderdaad meer last heb!

Toepasselijk nummer!

2 likes

Ik mag er van mezelf eigenlijk niets van zeggen omdat ik tijdens een deeltijdopleiding 10 jaar geleden ook bijna elke toetsweek ziek melde bij mijn werkgever die los stond van studie zodat ik tijd had om te leren. Maar ik deed toen echt mijn best om undercover te blijven.

2 likes

Net veel over 9/11 verteld en laten zien tijdens mijn lessen en de leerlingen hingen echt aan m’n lippen. Wilden er van alles over weten en wisten zelf ook al veel! Heel “mooi” om te zien wat het met ze deed.

6 likes

Ik heb gisteren een workout van Chloe Ting gedaan en heb spierpijnnnn. Zometeen weer een en ben nu al bang hahaha hopelijk wordt het beter.

1 like

Ik zou een een tikkie van €50,- sturen en hem verzoeken de grootste doos macarons mee te nemen in ruil voor eeuwig zwijgen over dit incident.

34 likes

Dat 9/11 is echt erg. Maar ik kom er nu achter dat er zo veel meer achter ligt. De koude oorlog, Sovjet unie, Afghanistan, Mujahideen, taliban, AL qaida etc. Dus ben daarover alle docu’s aan het kijken en ben er helemaal in de ban van en schaam me stiekem dat ik deze ‘kennis’ niet had.

1 like

Mijn kat is woest omdat ik hem medicijnen gegeven heb (hoe durf ik!) en wil nu ook niet meer eten. Hopelijk straks wel weer gewoon.

3 likes

Ik voel me zo oud door al die 9/11 posts. Ik kan me nog (weliswaar heel vaag) herinneren dat de fucking muur viel :older_woman:t3: :cry:

13 likes

Kut-snoertje hehe :smirk:

14 likes

Wubbo ockels in de ruimte! Dat was vet koel

2 likes

Ik was helemaal in de war was dat er 2 ‘Duitslanden’ waren. En naar welk Duitsland gingen wij dan om boodschappen te doen?

1 like

Ik liet net met de auto twee jonge gasten op de fiets voor en toen gaf die ene me een blaaskusje met zijn hand :roflmao:

18 likes

Ik was vannacht van de trap gevallen omdat ik dacht dat ik er al was maar ik moest nog een heel stuk :sweat_smile: ik lag echt zo raar op de grond met m’n benen dubbel in spagaat en mn voeten dubbel ofzo. Maar blijkbaar ben ik van staal en is alles nog heel. :v: wel blauw overal.

3 likes

In één dag een doos lekkere bonbons opeten waar je een paar dagen mee wilde doen. Ik leer dit ook nooit…. Sorry not sorry

7 likes

Eerst een terracotta bloempot en dan een houten snijplank op je voet laten vallen. Love my life.

1 like

Doet toch altijd een beetje pijn als ik geen enkele like krijg op een foto op insta/facebook… Zeker als ik er zelf op sta :cry: ik heb echt geen vrienden meer :sweat_smile:

5 likes

Ik zit in een nieuwe master en ik ken niemand en ik heb niet dezelfde bachelor gedaan en ik ben helemaal gestressed want ik heb Statistiek en Spss en we moeten ook groepjes vormen en ik ken niemand aaahh

2 likes