Wat je even kwijt wil #54

Gewoon snel aanpappen met de mensen die je aardig lijken.

3 likes

Komt helemaal goed. Het kan niet niet goed komen😘

1 like

Ik vond ASMR altijd het kutste ooit, maar sinds ik Tiktok heb ben ik ineens helemaal om? Zodra er iemand voorbij komt die d’r microfoon staat in te smeren met scheerschuim of whatever krijg ik gewoon kriebels in m’n buik, echt super weird

1 like

Ik snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die beweren bepaalde principes en moralen te hebben maar wel naar dat gore programma van Dennis Schouten en z’n verschrikkelijke sidekick kijken. Of dat ze het dan ook eens zijn met hun boehoe we mogen niet meedoen aan televizier. Ik kan het niet met elkaar rijmen. Hebben jullie wel gezien wat voor walgelijike discriminerende uitspraken die 2 doen?

9 likes

Ik had de huisarts aan de lijn over wel of geen antibiotica en hij vroeg ‘ben je ook moe de laatste tijd?’ en ik ‘dat ben ik eigenlijk altijd’.

7 likes

Mensen die jij kent? Of bn’ers en influencers?

Zijn er veel mensen ja? :thinking:

2 likes

Mensen die ik ken, BN’ers, mensen op dit forum
Ik begrijp het gewoon niet.

Ik snap mijn hoofd soms niet.

3 likes

Ik heb op de zijkant van mijn tong gebeten. Nu doet mijn oor pijn :sob:

Ik heb weinig principes want het is altijd zo onhandig als je principes je in de weg staan om te doen wat je wil.

Maar ja als mensen zeggen ze wel te hebben moeten ze eigenlijk wel leven als een 13e eeuwse monnik vind ik, principieel.
No fun 4 you

2 likes

Ik wil voor kerst graag het haar van Roxane van Iperen.

5 likes

Ik kan mij eigen niet voorstellen dat mensen op het forum hier vrijwillig naar kijken. (Überhaupt iemand vrijwillig)

Haha waar heb je spijt van?

Ik kreeg net onder de douche Flo-Rida - Low, Enrique Iglesias - Bailamos en Fouradi - 1 Ding achter elkaar door m’n boxje. :star_struck: Nu weten de buren wat een breed palet aan zang-skills hun buurvrouw heeft.

23 likes

Haha mijn tante is blijkbaar jarig maar ik wist dat niet en wij neefjes/nichtjes weten ĂŒberhaupt vaak niet hun verjaardagen. Nu stuurt ze zelf persoonlijk naar mij een foto van zichzelf op whatsapp waarop duidelijk te zien is dat ze jarig is. Zo van FELICITEER MIJ. Maar ik vind het wel schattig.

9 likes

Weet niet of je mij nu bedoeld maar ik kijk geen roddelpraat oid

Ik ben echt kapot, ik ga zo douchen en naar bed :grin:

Ik denk impopulaire mening :joy::joy:

1 like

13e eeuwse monniken waren ook gigantische hypocriet

2 likes

True maar hadden wel een Kutleven