Wat je even kwijt wil #54

Wel minder kut dan de horigen. Hadden af en toe een wijntje bij het flauwe eten. Pakte (blegh) soms een non. Alleen dat constante bidden en gregoriaanse gezang wordt je knettergek van.

1 like

Ik ga nu op blote voeten de hond buiten laten plassen, terwijl het bij ons stikt van de naaktslakken. Pray for me.

4 likes

Held!

Flikkerde mijn dekbed met de overtrek er nog omheen in de wasmachine en droger. Lifehack.

3 likes

Aanbevolen zoekopdracht op pinterest: kapsels voor de rijpere vrouw. Ok. Thanks. I’m fine :older_woman:

16 likes

Ik kreeg een sponsored post op Instagram voor een gratis proefverpakking van Tena Lady. Oud, lek en skeer is mijn biografie blijkbaar.

17 likes

Ik word elke dag iets meer verliefd op de man van backpackingkitty (tiktok) :pleading_face::heart:

2 likes

Misschien een leuke titel voor je

1 like

Uch het is zo rot ene elke keer dat ik mijn vriend wegduw komt jij hij dichterbij liggen. Lekker op je eigen helft blijven vriend :rage:
Verderop in de straat is een feestje aan de gang, zou bijna daar even gaan afkoelen

1 like

Ik werd vanochtend huilend wakker, geen idee waarom. Maar nu pak ik dus net mijn pilstrip en daar zat er nog 1 in, dat verklaart een hele hoop :joy:

1 like

Hoezo denk ik altijd dat het een goed idee is om m’n tandartsafspraak op m’n vrije dag lekker vroeg te plannen zodat ik nog wat aan m’n dag heb 🥲🥲

16 likes

Ah ik zie dat ik al een nieuwe heb, ik vind het leven is geen opbiechttopic ook wel lekker.

2 likes

Haha ik had er gisteravond ook spijt van, maar nu ik eenmaal wandelend onderweg ben vind ik het wel lekker :face_with_hand_over_mouth:

Mijn tandarts heeft afgebeld :thumbsup: dus voor niets vroeg op

Geeeeen zin vandaag. Hoef gelukkig maar een halve dag. Even bedenken wat ik daarna ga doen.

Ik ben net begonnen in een nieuw team en we vergarderen veel met mensen uit de UK. Nou heeft de manager van daar zo’n chill accent en een rustgevende stem. Als ze begint te praten krijg ik echt een soort ASMR gevoel

2 likes

Wat een power. Nieuwe fase 4 Avenger.

2 likes

Zo geen zin in werk vandaag. :expressionless: Ik wil weekend en vakantie.

Ik heb straks weer een belangrijk gesprek voor een interne functie, maar nu krijg ik qua werkzaamheden dus helemaal niets gedaan. Vanmiddag maar even extra hard werken :see_no_evil:

Ik had geïnformeerd naar een leesclub bij de plaatselijke bieb. De leesclub komt altijd op mijn vaste vrije dag overdag bij elkaar. Hierdoor was ik al bang dat de club vooral uit ouderen bestaat. Nu heb ik hiernaar geïnformeerd en is de gemiddelde leeftijd inderdaad 60+. Zo jammer. De deelnemers hoeven echt niet allemaal twintigers en dertigers te zijn, maar een beetje gemêleerd was wel leuk geweest. Jammer, want het had me heel leuk geleken en was ook goed voor me geweest.

11 likes