Apothekersassistent! Eindelijk gebruik maken van mijn diploma
Kuif ja, gekleurde panties, opzichtig grote oorbellen of hangers. En opzichtig jurkje of 80s top scoren met zoān schreeuwerige print. Hangt hier best vaak bij de kringloop. Of iets dragen met acid wassing.
Ja! Dit is zo herkenbaar. Vooral dat door de hele baan heen zwemmen. Geen enkele structuur te bekennen. Het doet maar wat.
Denk vooral neon
En elk kledingstuk een andere kleur.
Geen streepjes of ruitjes.
Grote neon hoop oorbellen
Dat is ik mij herinner en droeg
WeeeeeekendāØ
Ik heb net 2,5 uur rondgelopen in een enorme Duitse supermarkt en een DM. Lifeās good
Waar ergens woon je? In Eindhoven weet ik nog een YA-leesclub (in Den Bosch is/was er trouwens ook eentje). Wordt wel alleen YA gelezen.
Ik heb een gezondere carrot cake in de oven staan, hoop zo dat dit lukt! Het ruikt wel echt heerlijk. Dit echt mijn laatste poging tot een gezond baksel
Ja dan hing er weer eentje rekoefeningen te doen, dan was er een man die constant achteruit keek (waarom?) en elke keer opeens overstak in de andere baan ??? En eentje die tussen de twee banen op en neer ging zwemmen omdat ze geen last wilde hebben van iedereen maar daarmee was ze iedereen tot last.
Snap niet dat mensen zo weinig ruimtelijk bewustzijn hebben, ik let altijd op dat ik niet direct voor iemand kom, zwem gewoon in de baan, stop niet midden in een baan. Vind dat zo vreemd dat oudere mensen soms dat hele besef missen?
Haha ik ben net thuis van banenzwemmen en heb me ook weer zo zitten ergeren. Mensen die gewoon in de snelle baan een soort van dobberen en dan mij geirriteerd aankijken als ik ze voorbij zwem. Mannen die een bommetje doen als ze in het diepe deel van de borstcrawl baan het zwembad ingaan, en ga zo maar doorā¦
Helaas houd ik niet van YA. Eindhoven zou op zich wel een optie zijn, maar liever niet in de avond. Den Bosch is te ver voor me.
Je hebt toch wel al een klacht ingediend? Ik vind dit echt zo slecht van Bol
Afgelopen weekend kocht ik een nieuwe broek en toen bedacht ik me dat dat het eerste kledingstuk was in heel 2021 No buyās got nothinā on me
Ja of⦠wij zijn hier extreem op gebrand? Ik pas mij ontzettend aan. Dan valt het mij op dat anderen dat niet doen. Was ik maar een beetje meer zoals de ouderen.
Ja zeker! Hopelijk wordt het snel eraf gehaald. Ik heb nu dezelfde (voor meer geld) bij Blokker besteld, die vertrouw ik toch wat meer
wellicht kijken of je wat kunt opzetten met je lokale boekhandel? De boekhandel hier vind dit soort initiatieven heel leuk!
Ze doen er weinig mee. Ik meld het vaak zodra ik zoiets zie, maar altijd zeggen ze āmag nietā en vervolgens blijven ze het gewoon doen. Stom.
Niet om vervelend te doen maar ook op de site van blokker kan je via andere partijen kopen zelfde systeem als bol. Niet dat je nou bij dezelfde partij hebt besteld maar dan via daar
Oh ze hebben het hier per 2 banen afgezet dus je zwemt heen in baan 1 en terug in baan 2.
En dan zijn die eerste 2 snel zwemmen
De 3e en 4e zijn doorzwemmen
De 5e en 6e zijn vrijzwemmen
Dus je mag elke slag in elke baan (bij mij dreef de helft ook op de rug) maar elke baan mag maar Max aantal mensen door de Corona.
Omg je hebt gelijk⦠het is niet dezelfde verkoper maar ik vertrouw het nochtans niet meer, dus heb mān bestelling maar geannuleerd. Als iemand nog een leuke betrouwbare verkoper weet die zulke rekjes verkoopt, ik houd me aanbevolen š„²