Als jij je aansluit wordt het al een stukje gemêleerder!
Ik moest laatst mijn waterstanden doorgeven en toen kreeg ik al een melding of ik zeker weten het goede had ingevuld want het was wel weinig, maar het klopte gewoon, en nu krijg ik de jaarafrekening en is mijn maandbedrag €3 omlaag gezet maar moet ik wel €20 bijbetalen. Ik snap hier echt zo weinig van, zit totaal geen logica in
Haha, zeker. Dat was ook wel een van mijn eerste gedachten. Maar ik zou ook graag vanwege het sociale aspect lid willen worden van een leesclub. En natuurlijk kan het wel gezellig worden, maar ik weet niet of dit is wat ik zoek en of ik aansluiting zal vinden. Eerste keer dat ik zou kunnen aansluiten is pas in november heb ik begrepen, dus ik kan er nog even over nadenken.
Het zou voor mij echt verboden moeten zijn om speculoospasta in huis te hebben… de helft is namelijk nooit als beleg maar lepel ik zo uit
Ok ik erger me echt zo erg aan vriendinnen die te laat zijn. Zelfs al is het maar een paar minuten. Maar soms ook meer dan een kwartier. Dan doe ik helemaal mijn best op tijd te zijn. Pff
Het irriteert me meer dan het zou moeten
Wat ik heb besteld: een rekje van bamboe
Wat ik heb gekregen: onbewerkt sloophout met splinters
🥲
Ik heb de baan!! Ik kan maandag al beginnen
Gefeliciteerd! Wat ga je doen (als je dat wil vertellen)?
Wow wat een lef dit. Ik vertrouw Bol echt amper meer wat een megazooi is dat geworden zeg.
Ja zijn allemaal dropshippers geworden op bol. Zag laatst een IKEA kapstokje van 3 euro voor 30 euro verkocht worden
edit bewijs dat ze zelfs dezelfde foto gebruiken
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je een test bij de GGD doet bij klachten, ongeacht of je zelftest positief/negatief is. Ik zou even een testafspraak inplannen.
Verder vraag ik het mij af of de huisarts je zomaar weg mag sturen…
Waarom ga je niet testen bij de GGD? Dan weet je het zeker.
Ja, heb daar toen een melding van gemaakt bij Bol en die advertentie is verwijderd, maar misschien hadden ze de hele verkoper moeten blokkeren
Wow de audacity!
Ik ben nu alles weer aan het inpakken om terug te sturen maar ze hadden het tetris-style ingepakt en ik krijg het niet meer goed terug in de doos 🥲
Neeeeeeeee joh wtf, echt schaamteloos.
Ik snap echt niet wat Bol aan het doen is de laatste tijd. Je wil dit soort verkopers toch niet op je website hebben? Ze hebben echt 0 zicht waar hun producten vandaan komen en wat ze nou eigenlijk allemaal verkopen. Vorig jaar (of langer geleden?) bleek het ook opeens dat ze best wel wat racistische kostuums verkochten. Ze hebben die producten weliswaar meteen offline gehaald, maar het is toch eigenlijk echt belachelijk dat hier 0 controle op zit?
Ja kijk eens rond op je eigen site ofzo
Je zou toch verwachten dat ze een of andere AI hebben die alle nieuwe producten die geplaatst worden kan scannen. Al is het maar een scan om te kijken of dezelfde foto niet ook op Aliexpress gebruikt wordt, oid.
Maar goed, they don’t care schijnbaar.
Ja, heb toch maar even een test gepland vanmiddag.
De vorige keer was ik nog niet gevaccineerd, was ook vorig jaar. Maar ze doen sowieso moeilijk als het om holtes gaat, want ‘het moet vanzelf overgaan’.
Was vorige week door mijn rug gegaan en ik dacht het helemaal genezen was. Dus ik ging vanochtend naar de sportschool; rugpijn is back with vengeance.
Dus vandaag bestaat uit niet bukken. Het zal morgen wel over zijn, omdat ik nog redelijk kan lopen en zitten.