Deze is van mijn zoontje:
En deze van mij:
Mijn vader heeft ooit zelf een speelkeukentje voor mijn verjaardag gemaakt. Eenmaal uit huis stond dat al die tijd bij m’n ouders op zolder te wachten. Vandaag heb ik het keukentje teruggekregen en speelde mijn dochter ermee. Bijzonder.
Ik ben Cinderella aan het kijken en ik vind het zo irritant dat zeg maar haar ‘mooie’ jurk (want zo mooi is ie nou ook weer niet) niet goed zit aansluit bij haar boobies, echt serieus, afleidend.
Mestreech 
Ergens ook mega cute. Hoe smaakte het?
HAHAHA, ik lach hier hardop om maar vind het te lief 

Wow, shockerende conclusie! Andere resultaten van dit onderzoek: gras is groen, de lucht is blauw, vuur is warm.
Ik ben vanavond uit eten geweest, met z’n drieën, relatief uitgebreid en we waren 41 euro kwijt. Hoe de fuck is dat mogelijk ?
waarom schreeuwen mannen altijd zo de tering
Volgende keer toch maar Paris Hiltons recept doen dan:
(ja deze is niet vega en heeft ook niet zoveel te maken met jouw post verder maar kon het niet laten deze weer te posten
)
In NL? Waar dan? Toch geen happy Italy ofzo 
De mars komt hier bijna langs, dus we gaan alleen even kijken.
Oh ik ben echt blij om weer thuis te zijn
Op vakantie gaan als je 35 weken zwanger bent is niet helemaal chillax
vergeet de uien en knoflook te snijden, fuck it, deze lasagne hoeft geen ui en knoflook. Wat een shitshow, maar ik hou ervan.
Ik ga in ieder geval deze lasagne niet namaken 
Dadelijk had je gewoon een Kroatisch kind gekregen.
Ja precies 
Vandaag gehoord dat mijn schildklier rommelt. Enerzijds; dikke meh. Misschien wel medicatie voor altijd.
Anderzijds; het verklaart ook een hoop. Ben ik wel echt depressief of komt het door dat ding?
Gedoe.
Ik dacht altijd dat mensen hiermee Coolblue bedoelde 
Omg we zijn op vakantie en m’n man is gestoken door een wesp. De wesp zat al eerder in huis maar we hadden hem de hele avond niet gezien dus we dachten dat hij weg was gevlogen door de open ramen.
Toen we hem wilden doden vloog hij in de lamp van de slaapkamer en hij komt er niet uit, maar no way dat we daar gaan slapen.
Dus nu maar de slaapbank omgebouwd en we liggen in de woonkamer. Alles kriebelt nu, ik heb zo’n hekel aan wespen.
Nee dit willen we alleen als er beweerd wordt dat elk gerecht op de kaart rond de 100 euro was.