Ik verdien evenveel als een onderhoudsmonteur als verpleegkundige (op de IC in opleiding) . Ik spui hier echt veel teveel over maar het zit me hoogggg
Morgen avond heb ik een vrijgezellenfeest en het thema is jaren 80, dus zo naar de kringloop hopen dat ze iets van kleding hebben. Iemand nog tips
Ik heb vanochtend tussen de bejaarden baantjes getrokken en het was zo frustrerend want je moest van te voren aangeven in welke baan je zou zwemmen en daar mocht je dan niet meer uit (door de Corona). Omdat ik nooit sport dacht ik oh ik kies de vrij zwemmen baan, beetje op je gemak.
Maar het was ik en 7 bejaarden, 2 die nog wel prima zwommen maar de andere 5 dreven gewoon en ze zwommen ook steeds verdeeld over de hele baan dus je kon wel inhalen maar dan zat je achter de volgende boei. En de allersloomste zwom steeds maar 2/3e van de baan en dan keerde ze om waardoor elke keer als ik ff wachtte aan de muur op een vrij stuk ze weeeeeer voor me zwom.
Verder was het heel Chill elke keer als ik wel kon doorzwemmen, dus ik ga volgende keer met de professionals in de doorzwembaan denk ik, al ben ik wel geïntimideerd dat iedereen daar een badpak/speedo en brilletje droeg en ik gewoon m’n bikini.
Een kuif maken met heel veel haarlak!
Bij feestwinkels hebben ze ook bijna altijd wel beenwarmers, fishnet panty’s in felle kleuren etc (wie weet de kringloop ook wel!)
Apothekersassistent! Eindelijk gebruik maken van mijn diploma
Kuif ja, gekleurde panties, opzichtig grote oorbellen of hangers. En opzichtig jurkje of 80s top scoren met zo’n schreeuwerige print. Hangt hier best vaak bij de kringloop. Of iets dragen met acid wassing.
Ja! Dit is zo herkenbaar. Vooral dat door de hele baan heen zwemmen. Geen enkele structuur te bekennen. Het doet maar wat.
Denk vooral neon
En elk kledingstuk een andere kleur.
Geen streepjes of ruitjes.
Grote neon hoop oorbellen
Dat is ik mij herinner en droeg
Weeeeeekend✨
Ik heb net 2,5 uur rondgelopen in een enorme Duitse supermarkt en een DM. Life’s good
Waar ergens woon je? In Eindhoven weet ik nog een YA-leesclub (in Den Bosch is/was er trouwens ook eentje). Wordt wel alleen YA gelezen.
Ik heb een gezondere carrot cake in de oven staan, hoop zo dat dit lukt! Het ruikt wel echt heerlijk. Dit echt mijn laatste poging tot een gezond baksel
Ja dan hing er weer eentje rekoefeningen te doen, dan was er een man die constant achteruit keek (waarom?) en elke keer opeens overstak in de andere baan ??? En eentje die tussen de twee banen op en neer ging zwemmen omdat ze geen last wilde hebben van iedereen maar daarmee was ze iedereen tot last.
Snap niet dat mensen zo weinig ruimtelijk bewustzijn hebben, ik let altijd op dat ik niet direct voor iemand kom, zwem gewoon in de baan, stop niet midden in een baan. Vind dat zo vreemd dat oudere mensen soms dat hele besef missen?
Haha ik ben net thuis van banenzwemmen en heb me ook weer zo zitten ergeren. Mensen die gewoon in de snelle baan een soort van dobberen en dan mij geirriteerd aankijken als ik ze voorbij zwem. Mannen die een bommetje doen als ze in het diepe deel van de borstcrawl baan het zwembad ingaan, en ga zo maar door…
Helaas houd ik niet van YA. Eindhoven zou op zich wel een optie zijn, maar liever niet in de avond. Den Bosch is te ver voor me.
Je hebt toch wel al een klacht ingediend? Ik vind dit echt zo slecht van Bol
Afgelopen weekend kocht ik een nieuwe broek en toen bedacht ik me dat dat het eerste kledingstuk was in heel 2021 No buy’s got nothin’ on me
Ja of… wij zijn hier extreem op gebrand? Ik pas mij ontzettend aan. Dan valt het mij op dat anderen dat niet doen. Was ik maar een beetje meer zoals de ouderen.
Ja zeker! Hopelijk wordt het snel eraf gehaald. Ik heb nu dezelfde (voor meer geld) bij Blokker besteld, die vertrouw ik toch wat meer