wellicht kijken of je wat kunt opzetten met je lokale boekhandel? De boekhandel hier vind dit soort initiatieven heel leuk!
Ze doen er weinig mee. Ik meld het vaak zodra ik zoiets zie, maar altijd zeggen ze āmag nietā en vervolgens blijven ze het gewoon doen. Stom.
Niet om vervelend te doen maar ook op de site van blokker kan je via andere partijen kopen zelfde systeem als bol. Niet dat je nou bij dezelfde partij hebt besteld maar dan via daar
Oh ze hebben het hier per 2 banen afgezet dus je zwemt heen in baan 1 en terug in baan 2.
En dan zijn die eerste 2 snel zwemmen
De 3e en 4e zijn doorzwemmen
De 5e en 6e zijn vrijzwemmen
Dus je mag elke slag in elke baan (bij mij dreef de helft ook op de rug) maar elke baan mag maar Max aantal mensen door de Corona.
Omg je hebt gelijk⦠het is niet dezelfde verkoper maar ik vertrouw het nochtans niet meer, dus heb mān bestelling maar geannuleerd. Als iemand nog een leuke betrouwbare verkoper weet die zulke rekjes verkoopt, ik houd me aanbevolen š„²
Vroeg net hoe iemands vakantie was in OekraĆÆneā¦ze waren naar KroatiĆ« geweest
Mijn dyslectische kop had er weer eens zin in š„²
Ik zit helemaal te genieten van een nieuwe rondje binnenhof, mooi drietal bij
Joh same same. Allemaal oostblok
Ze hebben te veel letters met elkaar gemeen. Tuurlijk raak ik dan in de war.
Heb ook al een keer gehad in de supermarkt dat ik āsatan sausā ipv āsatĆ© sausā las
Joh, een vriendin van mij die naar Italiƫ was geweest voor haar studie kreeg op een gegeven moment van een andere vriendin de vraag hoe 't nu met haar Spaans ging haha.
Niet echt super was het antwoord ;p
Ai, Eindhoven is sowieso ook in de avond (naast dat het YA is)
Laatst kocht ik een horloge via Bol.
Horloge werd geleverd en aan het bandje kon je zien dat het al eerder gepast was (maakt verder niet uit). Maar hij deed het ook niet, het beschermdingetje wat je weg moet halen zodat het klokje gaat lopen ontbrakā¦
Ik wilde geen gedoe en vertrouwde de verkoper niet helemaal. Het horloge teruggestuurd met de reden dat het niet naar mān zin was.
Geld kwam maar niet⦠Rare email van het bedrijf. Na een paar weken belde ik Bol en gaven ze aan dat het pakket spoorloos was⦠Ik heb gelukkig mijn geld terug. Maar het was heel vreemd allemaal.
Ik heb kortsluiting in mijn werklaptop veroorzaakt door mijn muisaansluiting in de verkeerde poort te duwen haha, ik ben echt een boomer. Maar zo erg hij is gewoon helemaal kapot
Bol is vreselijk inderdaad. Het is nu een ali 2.0. Vroeger was het allemaal goed spul.
Oh jezus ik probeer me dit voor te stellen en ik zou uit reflex om me heen gaan slaan en spartelen en hysterisch worden als iemand dit bij mij zou doen denk ik, wat akelig
Zo shit zulke dingen⦠Ik bestel bij bol eigenlijk alleen maar spullen die verkocht worden door bol.com zelf tegenwoordig. Gewoon uit āangstā voor zoiets en ik zou dan echt maximaal geĆÆrriteerd raken haha
Studenten en docenten haal je tegenwoordig gewoon uit elkaar op basis van het wel of niet dragen van een mondkapje. Heb ook geen zin meer om anderen hierop aan te spreken. Het levert je hooguit op dat iemand een halve gang even het ding weer omdoet. Geen zin in verhitte discussies in deze warmte.
Maar eindelijk weekend. Ik heb zin in pizza.
Ik snap de prijzen soms ook niet. Vroeger had je goede deals, maar ik ben hier tegenwoordig duurder uit.
Helaas :(. Niet geworden.
Heerlijk als je soms gewoon keihard gelijk hebt en het kunt aantonen. Met een heerlijk gevoel het weekend in. (Ondanks storingsdienst)