Wat je even kwijt wil #54

Oepsie ik heb eten besteld en 20 min later is er een onweersbui

Net in m’n eentje naar de nieuwe film over Anne Frank en haar vriendin geweest. Vond hem opzich wel goed, alleen waren sommige scùnes een beetje cringy. En ik zat enkel met 2 andere mensen in de zaal die zelf ook alleen zaten, dus dat vond ik extra leuk ofzo.

5 likes

Ik wilde mijn vriend verrassen met een uitgebreid ontbijt dit weekend, en hij mij toevallig ook, kwamen we net achter bij het maken van het boodschappenlijstje. Zo lief. Ik kijk altijd helemaal uit naar de zaterdag: koffie en de krant in bed, hij koopt elke week een andere rare bos bloemen en we maken altijd even tijd voor een chill ontbijt, lunch of borrel.

57 likes

Goals

4 likes

Vriend weg voor een nachtje dus ik heb sushi besteld en nu ga ik m’n serie bingen. En voor straks heb ik nog wijn, kaasjes, chips, wafels, ijs en snoep. Tijd om me ziek te eten zonder schaamte :pregnant_woman:

22 likes

Ik heb volgende week een tweede gesprek voor een suuuuper chille baan :tada:. Hoop echt dat het lukt want ben helemaal klaar met mijn huidige werk.

37 likes

Bijzonder hoe dat werkt he!

Ik moet voor mijn werk regelmatig een andere organisatie bellen en dan hoop ik altijd op de collega met de super rustgevende stem. Soms twijfel ik om haar eens compliment te geven over haar stem. Ik wil alleen niet als een retard overkomen, dus zeg ik maar niets en zit ik half in trance te luisteren :sweat_smile:

1 like

Gaat er morgen nog iemand de Unmute us mars lopen? Ben samen met een vriendin en kind aan ons bord bezig :joy::metal:

3 likes

Ughhh ik heb een afwijzing ontvangen op mijn sollicitatiebrief. Heel jammer. Dit leek me zo’n leuk bedrijf & functie.

3 likes

Ben al uit mijn kringloop rokje van 95cent gescheurd, dus ik trek een leren legging aan. Zal morgen foto posten in het waywt topic :joy:

9 likes

Deze is van mijn zoontje:

Samenvatting

En deze van mij:

Samenvatting

14 likes

Mijn vader heeft ooit zelf een speelkeukentje voor mijn verjaardag gemaakt. Eenmaal uit huis stond dat al die tijd bij m’n ouders op zolder te wachten. Vandaag heb ik het keukentje teruggekregen en speelde mijn dochter ermee. Bijzonder.

61 likes

Ik ben Cinderella aan het kijken en ik vind het zo irritant dat zeg maar haar ‘mooie’ jurk (want zo mooi is ie nou ook weer niet) niet goed zit aansluit bij haar boobies, echt serieus, afleidend.

Mestreech :metal:

1 like

Ergens ook mega cute. Hoe smaakte het?

1 like

HAHAHA, ik lach hier hardop om maar vind het te lief :sob::pleading_face:

5 likes

Wow, shockerende conclusie! Andere resultaten van dit onderzoek: gras is groen, de lucht is blauw, vuur is warm.

32 likes

Ik ben vanavond uit eten geweest, met z’n drieĂ«n, relatief uitgebreid en we waren 41 euro kwijt. Hoe de fuck is dat mogelijk ?

14 likes

waarom schreeuwen mannen altijd zo de tering

1 like

Volgende keer toch maar Paris Hiltons recept doen dan:

(ja deze is niet vega en heeft ook niet zoveel te maken met jouw post verder maar kon het niet laten deze weer te posten :sob:)