Wat je even kwijt wil #54

Dankjewel! Lief! :kissing_heart:

1 like

Zo gelijk even actie ondernomen en de huisarts gebeld. Kan gelukkig gelijk vanmiddag terecht en hoop dat het gewoon een rare ingegroeide haar is ofzo :joy:

Wow wat bijzonder, haast magisch.

2 likes

omg je bent er weer <3 yaaaas! Heb je gemist!

5 likes

Net bij de kvk door een heeeele lieve man geholpen, dus nu heb ik mijn eigen bedrijfje :tada::clinking_glasses:.

61 likes

Gefeliciteerd! Wat ga je doen? Mijn KvK meneer was ook vet lief toen :blush:

1 like

Dankjewel! Ik ga (nu nog vooral voor ‘erbij’) aan de slag als zelfstandig (schrijvend) kunstenaar en geef (gast)lessen & workshops in schrijven. :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Oh wat vet! Heel veel succes :blush:

2 likes

Jaa hoor ineens zijn er een aantal spaken vsn mn fiets kapot. Daar gaat mn fietsdagje/record verbreken ahha

Ik heb straks een sollicitatiegesprek en ik heb zo verbazingwekkend weinig stress? Dit kan gewoon niet goed gaan denk ik.

18 likes

Hé wat leuk, ik vroeg me laatst al af of je nog op het forum zat. Miste al de foto’s met je hond op de vroege ochtend!


Ik zit nu in het park van de (vermoed ik) laatste ècht warme dag van het jaar te genieten en ik baal zo erg dat ik straks midden op de dag een afspraak heb :sob: Wil hier gewoon de rest van de dag blijven om de afgelopen weken/maanden aan schijtweer nog een beetje te compenseren.

3 likes

Gefeliciteerd! Je mag gewoon bedrijf zeggen hoor, klinkt tof! Hoorde laatst iets in de Damn, Honey podcast over dat vrouwen snel de neiging hebben verkleinwoorden te gebruiken als het bijvoorbeeld om hun eigen onderneming gaat, maar zelfs als het iets is wat je ernaast doet moet je het gewoon ownen!

32 likes

Aah wat een goeie, heb je helemaal gelijk in ook. Misschien dat het ook onbewust is omdat ik het nu nog echt zie als iets kleins ernaast, maar wel goed om rekening mee te houden, een bedrijf is inderdaad gewoon een bedrijf. Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Is er een gênante momenten topic (niet dat ik kan vinden)? Lekte bijna door op de bank bij een collega en deze man had ook geen prullenbak op de wc dus heb tijdens een vergadering zo goed mogelijk uit het zicht een tampon in wc papier gewikkeld in mijn canvas tasje gepropt. Waar die lekker doorging met doorlekken. Voel me weer helemaal 13 toen ik menig bloedspoor op schoolstoelen heb achtergelaten omdat ik vergat naar de wc te gaan :sob:

2 likes

Ik ben voordat ik weg ga 3x naar de wc geweest en moet nu alweer. Veel water gedronken vanmorgen maar oh my dit is zo irritant. Ik moet nog een tijdje voordat ik weer toegang heb tot een toilet :sob:

1 like

Oh ik snap je helemaal. Ik ben vandaag eigenlijk vrij, maar ik heb zelf een afspraak ingepland omdat ik het niet geregeld kreeg en voor die afspraak moet ik vandaag nog het e.e.a. voorbereiden. Ik zit nu heerlijk in de zon te genieten, wat mij dit jaar nog amper gelukt is.

1 like

Er was vandaag hier een discussie over persoonlijke dilemma’s, en een vrouw vertelde dat haar dilemma van deze ochtend was dat ze een jurk aan wou, maar zich comfortabeler voelde in een broek. De meeste vrouwen begrepen het meteen maar de aanwezige mannen konden echt niet inzien waarom een vrouw zich minder comfortabel zou kunnen voelen in een jurk. :face_with_raised_eyebrow: Wat moet het toch heerlijk zijn om zorgeloos als witte man door het leven te kunnen gaan.

24 likes

Ja is er!

1 like

Gister avond baalde ik even dat ik tot laat aan het werk was, maar nu super blij dat ik de warmte binnen kan ontsnappen en lekker buiten kan gaan chillen met een vriendin :partying_face:

3 likes

Ik wil helemaal niet studeren en ik wil helemaal niet werken. Ben gewoon zomaar op deze wereld gedropt en dan moet je wat bijdragen aan de maatschappij.
Wil ik niet. Ik wil gewoon chillen en niks doen.

84 likes