Wat je even kwijt wil #54

In NL? Waar dan? Toch geen happy Italy ofzo :stuck_out_tongue:

De mars komt hier bijna langs, dus we gaan alleen even kijken.

1 like

Oh ik ben echt blij om weer thuis te zijn :sob: Op vakantie gaan als je 35 weken zwanger bent is niet helemaal chillax

9 likes

vergeet de uien en knoflook te snijden, fuck it, deze lasagne hoeft geen ui en knoflook. Wat een shitshow, maar ik hou ervan.
Ik ga in ieder geval deze lasagne niet namaken :joy:

1 like

Dadelijk had je gewoon een Kroatisch kind gekregen.

Ja precies :joy:

1 like

Vandaag gehoord dat mijn schildklier rommelt. Enerzijds; dikke meh. Misschien wel medicatie voor altijd.

Anderzijds; het verklaart ook een hoop. Ben ik wel echt depressief of komt het door dat ding?

Gedoe.

Ik dacht altijd dat mensen hiermee Coolblue bedoelde :thinking:

1 like

Omg we zijn op vakantie en m’n man is gestoken door een wesp. De wesp zat al eerder in huis maar we hadden hem de hele avond niet gezien dus we dachten dat hij weg was gevlogen door de open ramen.
Toen we hem wilden doden vloog hij in de lamp van de slaapkamer en hij komt er niet uit, maar no way dat we daar gaan slapen.
Dus nu maar de slaapbank omgebouwd en we liggen in de woonkamer. Alles kriebelt nu, ik heb zo’n hekel aan wespen.

Nee dit willen we alleen als er beweerd wordt dat elk gerecht op de kaart rond de 100 euro was.

2 likes

Ik heb dus sinds kort een nieuwe laptop met daadwerkelijk :sparkles: opslagruimte :sparkles: en best okƩ specs dus nu kan ik er daadwerkelijk spelletjes op doen! Alleen wel confronterend dat je je speeltijd kan zien, heb aan het einde van de middag Stardew Valley gekocht en zit al bijna op 5 uur :ok_hand:

7 likes

Ik ben net als een aso zonder mondkapje in de bus gestapt en kwam pas toen ik uitstapte erachter. Heb als straf moeten sprinten naar m’n trein terwijl ik mijn mondkapje al op had :thumbsup:

Hahaha wel een topidee eigenlijk, nooit meer je kabeltjes kwijt! En qua makkelijke content: ik voelde me eerder deze week ook flink kut en Kurtis Conner video’s vond ik top toen, vooral die over stomme tiktoks en dat zijn er best veel :ok_hand:

Woah nee dat level ben ik niet op man en al helemaal niet om half 1 hahaha, ging over die laptop inderdaad :grin: En hmu als je Kurtis 2.0 vindt want ik zit in exact dezelfde positie ):

Edit: ik vond vandaag toevallig dit, mocht je 'm nog niet gezien hebben (is dus de echte show waar ze op zijn)

1 like

Kennen jullie die maagpijn als je wijn drinkt en dan Honger krijgt maar geen eten hebt?

Me nu echt kuttiekutkut

3 likes

Ohh nee niet in Nederland, in Italiƫ! Zelfs wijn, koffie en limoncello erbij maar die laatste twee bleken van het huis te komen

4 likes

Wow, 45 leden online. Zijn jullie ook allemaal opeens klaarwakker of gewoon nachtdieren? :joy:

Edit: nachtdienst is natuurlijk ook nog een optie. In dan geval hoop ik dat jullie dienst er bijna opzit!

1 like

Vakantie op CuraƧao :joy: eindelijk over m’n jetlag heen. Tijd om te lezen op het forum

8 likes

Hoe gek ik ook ben op mijn vriend, het begint me wel tegen te staan om naast hem te moeten slapen. Hij snurkt namelijk elke nacht en dan zo hard dat ik er wakker van schrik en vervolgens een x aantal uur wakker lig. Zo gaat het nu bijna elke nacht. Al verschillende dingen geprobeerd maar het snurken blijft een ding. Ben op het punt aangekomen dat ik eraan denk om permanent in de logeerkamer te gaan slapen. Heb dat al een paar nachten gedaan en dat werkt prima. Maar toen ik dat voorstelde zei mijn vriend ā€˜ja maar dat is toch niet fijn om apart te slapen’ nou, voor mij is het niet fijn om elke nacht wakker te liggen waardoor ik in de middag ineens een dikke inkakker krijg en mijn ogen met moeite open hou. Eerst snapte ik nooit waarom mensen apart slapen, nu lijkt het me heerlijk om gewoon door te kunnen slapen zonder wakker gesnurkt te worden.

11 likes

Hier is het een gevalletje: potverdomme waarom ben ik al wakker en shit ik kan niet meer slapen. Wekker stond sowieso voor over een uur. Lang leven werk.:sob: