Kan ook allebei hè, je kan festivals missen en daarvoor protesteren, en tegelijkertijd daar zijn omdat je kritiek hebt op het scheve beleid, en solidariteit wil tonen met een grote groep mensen die hun baan kwijt is.
Demonstreren is een grondrecht. Festivals zijn volgens mij op dit moment door de overheid verboden.
Ik was er zelf niet bij, maar volgens mij was het een demonstratie maar dan ook met karren met muziek waar je achteraan kon lopen. Dat is overigens niet uniek hoor, ik ben een paar jaar geleden wel eens op een klimaatmars geweest waar ook een kar met muziek was waar mensen achteraan liepen te dansen. En op een antiracisme demonstratie waar ook optredens waren.
Maar die waren niet tijdens een pandemie
Hier hetzelfde! Lijkt me heerlijk om apart te slapen (en vaak gebeurt dat ook wel omdat mijn vriend af en toe nachtdiensten draait). Maar ik heb dinsdag een afspraak gemaakt voor op maat gemaakte oordopjes en kijk er echt naar uit om niet meer wakker te liggen.
Effe kranten maar ik erger me zo erg aan vriendinnen die hun eigen identiteit verliezen zodra ze een relatie krijgen. In de gesprekken lees ik alleen nog ‘we’. Wij kunnen dat weekend niet, wij gaan liever daarheen, wij drinken alleen maar champagne en geen cava …
Heb zelf ook een relatie dus het gaat niet over jaloezie, maar dit wekt toch wel wat frustratie?
Vriendinnen die ook enkel kunnen afspreken in een weekend dat hun partner zijn kind(eren) heeft is ook zoiets. Vind het stom dat ik me hier druk over maak maar wel jammer en moet het even kwijt
True
Wat een groot verlies! Heel veel sterkte!
Ik ben zo verdrietig, de ex van m’n vriend brengt de kinderen gewoon niet, zonder geldige reden.
Is nu de 2e keer, 1e keer was 6 weken geleden. Daarna zijn ze 2 weken bij ons geweest ivm vakantie en zijn we ook op vakantie geweest en nu gewoon weer niet.
Ze heeft wel geprobeerd af te dwingen dat ze volgend weekend kunnen komen maar dan hebben wij andere verplichtingen en is ook niet ons weekend.
Vind t zo erg, ook voor m’n vriend.
Het voelt nu alsof we goed genoeg zijn om ze mee op vakantie te nemen en verder niet.
Haha, mijn vader stuurde mij vandaag een berichtje dat hij ook heel graag mee wil. Hij zei “maar ik ga wel schreeuwen hoor”.
Ik ben in een Sean Paul-bui nu nog even de heupbroek uit de kast halen.
Jazeker, daar waren we voor daar. Maar als we er toch zijn dan maken we er ook een feestje van
Slecht nieuws bericht…. Ik heb m’n rug gebroken na aanleiding van een val tijdens het boulderen. Ben niet verlamd maar ik mag niet bewegen omdat het nog erger kan worden. Een operatie aan m’n rug is het waarschijnlijk.
Blegh blah stom.
Wow jeetje, wat heftig zeg! Heel veel beterschap en ik hoop dat alles goed gaat komen
Wow wat rot! Beterschap en hopelijk zit het herstel mee
Maar is dit gewoon niet iets van nu? Dat je een van de maatschappij een koopwoning moet hebben? Kan me niet voorstellen dat mensen het vroeger aan mijn oma en opa voorstelden of mijn ouders.
Een huis is een huis.
Wow opeens flashback naar Maybelline Babylips
Haha die heb ik ook wel eens maar ik heb nooit medestanders
Ik kan mij voorstellen dat dat schrikken is geweest, wat ontzettend rot zeg. Veel sterkte
Heb ik zoveel van weggedaan. Al die gekleurde versies waren zo lelijk 🥲