Wat je even kwijt wil #54

Ja en op discovery! Ik was zelf 4 dus ik heb er geen herinneringen meer van, maar ik kan me voorstellen dat het heel bizar was. Ja die man heeft echt levens gered!

Ik kijk ‘Voor de rechter’ en deze vrouw vind dat ze al gestraft is omdat ze al een jaar niet meer de appie in mag hahahaha. Sommige mensen…

edit:
en ze geeft tips hoe je moet stelen, maar kennelijk is ze er niet goed in aangezien ze al vaker is gepakt.

Ughhhhh ik kan niet slapen.

Ik kan ook niet slapen. De morfine zou me knock out moeten slaan. Nope.

1 like

@anon43983847 hopelijk kunnen ze je vandaag opereren! Beterschap :four_leaf_clover:.

Ik dacht net ‘hee wat gek daar heb ik toch geen moedervlek’, maar het was een veeg kattenvoer op mijn been want die lag op schoot maar kwam net uit de bak :nauseated_face:

Je hebt ook gelijk, vannacht bijna niet geslapen door de pijn. Ga zo maar even bellen denk ik.
Heb altijd het gevoel dat je dan bijna dood moet gaan maar misschien ben ik wel te streng voor mezelf ook. :face_with_thermometer:

1 like

Jeetje wat heftig zeg. Er zijn geen woorden voor dit verdriet. Heel veel sterkte voor jullie toegewenst. :heart:

1 like

Heel veel sterkte, wat vreselijk

1 like

Wat verschrikkelijk zeg :sob: Heel veel sterkte!!! :heart:

1 like

Oh, wat onbeschrijfelijk heftig en verdrietig. Heel veel sterkte!
Als je er behoefte aan hebt om met een lotgenoot te praten of je hart te luchten, mag je me altijd pb’en.

1 like

En vannacht heerlijk geslapen. Alsof ik de hele week moest inhalen, heerlijk.

Ik was sowieso al heel moe gisteren, maar nog een extra tip wat bij mij vaak goed helpt om diep door te slapen: de avond ervoor magnesiumcitraat slikken. Doe ik ongeveer 1x per week.

Jeetje sorry ik lees dit nu net, wat vreselijk zeg :disappointed_relieved:
Heel veel sterkte gewenst. Zo onwerkelijk inderdaad …

1 like

@Enthusiasm ik had nog niet gereageerd omdat ik niet goed weet wat ik moet schrijven. Veel sterkte :heart: En ik hoop dat je goed voor jezelf zorgt/laat zorgen :heart:

1 like

Er speelde instrumentale jazzmuziek in de sportschool :upside_down_face:

1 like

Haha ik denk dat ze nog even tijd nodig hadden om die ludieke “piet en hein :hugs::crazy_face:” foto’s te maken

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik ga vandaag naar een festival (750 man) en ben echt een beetje nerveus en hyped tegelijkertijd :star_struck:

19 likes

Wat vreselijk, zo plotseling. Heel veel sterkte en liefs :heart:

1 like

In bacardi lemmoon

27 likes

5 likes