Of ik zenuwachtig ben voor maandag om naar een klant te gaan? Nee joh, ik heb alleen mijn kleding al klaar gelegd en mijn tas al ingepakt. Het enige wat er nog in hoeft is mijn dag aan eten…
Ik stond op het punt om naar iemand toe te gaan. ‘Of ik wat later kan komen.’ Is goed joh, dan ga ik maar weer op de bank zitten en kan ik zo nog een keer alle rituelen doen die ik doe bij weggaan en ben ik zo later dan afgesproken is. Nog niet 1 keer op de afgesproken tijd geweest bij deze persoon en dat terwijl ik op heb zitten scheppen dat ik altijd op tijd ben
Ik wacht al 1,5 uur op mijn pizza. Bel ik die tent op: ja hij komt er over een half uur aan. Pizza moet nog gebakken worden dus. Weer een pizzatent waar ik nooit meer ga bestellen.
Wow shit zeg! Wanneer heb je die operatie? Knuffel
Wat rot om te horen @anon43983847 . Hopelijk kan je dan gauw onder het mes. Ik wens je een spoedig herstel toe.
Voor en nadeel van in de stad wonen, stonden ineens 2 vrienden onverwacht voor de deur omdat ze met unmute mee liepen en de stoet langs mijn huis kwam. Uiteindelijk nadat ik was bijgekomen van ‘de mijn huis is niet visite perfect’ was het gezellig En alles uit het raam met een wijntje kunnen zien
Enige ergernis was dat eentje hem keihard zat te spacen op drugs dat ik dacht liep je mee voor het feestje of voor het protest zelf.
Wat heftig zeg! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig verlopen, heel veel sterkte!
Bedankt voor de beterschapswensen iedereen. Ik lig nu op de afdeling en ik mag me voorlopig niet bewegen. Geen idee wanneer ik geopereerd ga worden, dat hoor ik morgen meer over.
Wat heftig zeg! Hoop dat je morgen snel aan de beurt hebt en kunt gaan beginnen met revalideren.
Zo stom en verdrietig. En klinkt zo herkenbaar. Staan de weekenden vast in het ouderschapsplan? Anders kan je vriend er wel iets mee doen… maar naar een advocaat gaan is ook een stap die je liever niet wilt nemen.
Heel veel sterkte! Hopelijk heb je niet teveel pijn. Dikke knuffel
Pff jeetje wat heftig. Kun jij er als een soort van “tussenpersoon” met haar over communiceren? Of juist niet?
Ja die staan wel vast.
Ik denk dat hij morgen ook formeel berichtje moet sturen dat hij het er niet mee eens is en dat hij verdere stappen gaat ondernemen als het nogmaals gebeurt.
Online staat overal dat je er eerst samen aan uit moet proberen te komen, mja dat is nogal een dooddoener als zoiets gebeurt.
Edit:
@SemM nee… ik wil geen contact met haar. Ze heeft laatst al iets geflikt en sindsdien mijd ik haar als de pest. Ik doe wel normaal als de Kids erbij zijn maar meestal zorg ik dat ik haar niet hoef te zien als ze ze brengt.
Ik snap het. Heel naar. Ik denk dat het inderdaad goed is als je vriend de eerste stap zet die je nu aangeeft.
Eens hoor dat je echt niet moet mengen in deze issue.
Hebben ze geen mediator die hen beide hierin kan begeleiden? De schriftelijke afspraken horen gewoon opgevolgd te worden, mits beide eens zijn met de verandering. Mijn schoonbroer en vrouw zijn recent gescheiden waarin er 1 persoon is die alles tussen heb begeleidt mbt de kids.
Ja dat zou hij eerst kunnen doen inderdaad! Waarschijnlijk helpt het niet voor nu maar dan heeft hij het wel nog ‘geprobeerd’ en dat is wel in zijn voordeel denk ik.
Als hij het weer laat gebeuren gaat het vast nog vaker gebeuren. En het mes snijdt altijd aan jullie kant… waarschijnlijk weet zij ook heel goed dat jullie in het weekend dat de kinderen er niet zijn andere plannen/verplichtingen hebben en dat er niet geruild kan worden.
Het is eigenlijk net ff te warm er voor, maar ik zit toch zo lekker te chillen in mijn nieuwe hoodie
Beterschap Hoe gaat het verder met je? Wat een bizarre dag zal het zijn geweest!
Haha de piet heintunnel gaat een jaar dicht en als tegemoetkoming van de gemeente Amsterdam krijgen we korting op felyx scooter ritjes weird flex maar ok
Die tram daar zal dan nog wel een stuk voller gaan worden, dat was toen ik daar een tijdje in de buurt woonde al niet te doen