Ik woon in een soort studentenhuis en het is zo grappig hoe de sfeer plots helemaal anders kan zijn. Er zijn sinds anderhalve week heel wat nieuwe huurders en ik heb in die tijd al meer met hen gepraat dan in heel vorig jaar met de vorige . Vorig jaar bleef iedereen wat op zichzelf, geen contact, maar ook met niemand echt last. En dit jaar is iedereen meer betrokken (we hebben plots deurbellen, ik ben niet de enige meer die de vuilcontainers buiten zet, etc.). Al iemand gehad die kwam waarschuwen voor een feestje, al overleg gehad met iemand anders, etc. Het is alsof ik plots ergens anders woon
.
Ik wil graag naar de sportschool maar ik vind het weer zo’n maandelijkse belasting dat geld. Eigenlijk wil ik gewoon betalen per keer
Ga anders zwemmen! Dat is echt super goedkoop en je kan zo’n ritten kaart kopen en dan mag je zelf inplannen wanneer en hoevaak je wil.
Sorry ik zwem sindskort weer en ben mega enthousiast. Zo lekker om al je spieren te gebruiken, niet te zweten en niet je gewrichten te belasten (ik heb de knieën van een bejaarde) Maargoed snap als je het zelf misschien niet leuk vindt.
Toen ik net begon met sporten jaren terug was ik wat zwaarder en vond ik de sportschool een te grote stap, plus idd slecht voor mijn gewrichten. Ik heb toen een tijdje aquarobics gedaan in het zwembad tussen de bejaarden en het was echt gezellig haha. En serieus best wel een inspanning, zonder je gewrichten te belasten. Kostte idd geen drol.
Ja ik vind dat heerlijk!! Maar een zwempak in mijn maat is weer meteen 100 euro… ik heb wel gezien dat ik op de sportschool van de uni voor 100 euro een half jaar kan sporten dus ik ga dat denk ik doen
Ah dat is wel een goeie deal idd
Ik zwem gewoon in een oude bikini trouwens, weet niet of je die wel hebt? Misschien is dat niet het meest profi maar gaat prima eigenlijk
Nee, ik zwem misschien 1x per jaar en dat is altijd buiten en dan draag ik gewoon zo’n strak topje. Maar ik heb ook gewoon hele moeilijke borsten hahaha
Ik zag net bikini’s en badpakken bij snagtights. Is misschien ook geen uitgave waar je op zit te wachten maar ik vond ze wel schappelijk geprijsd, beter dan in de gemiddelde lingeriewinkel in ieder geval.
Oh ik ga eens kijken!!
@11PM ik denk 46 of 48? Ook goeie tip wel scapino. Hahaa roosters ben ik niet bang voor
En Bonprix? Daar kocht ik ook altijd mijn zwemkleding.
Ja wat is het nou?
Geïnspireerd door bovenstaand gesprek heb ik een uurtje zwemmen geboekt voor morgenochtend!
Al weken steken ze hier steeds in de avond random vuurwerk af. Ik weet niet of het een soort protest is ofzo tegen de regering maar ik ben er ZO klaar mee. Hoor nu al 10 minuten achter elkaar alleen maar knallen. Flikker verdomme gewoon op met je klote vuurwerk
Wat vind jij goedkoop? Ik vind het juist prijzig haha (geloof 6.50?)
Maar vind op het ogenblik alles wel te duur want heb eigenlijk geen zin om te sporten. Maar ik dij uit
Hier is het €4 per keer
Dit is het broertje van Zalando’s:
“Leuke broek maar hij valt erg klein uit. Je moet echt voor 2 maten groter gaan.”
“Deze boek valt ruim. Ik heb hem geruild voor een maatje kleiner.”
Oh chill! Misschien eens kijken bij zwembaden wat verder weg
Ik ben die 9/11 docu aan het kijken en ik krijg er gewoon buikpijn van
Ja ik ook nu! Ben paar jaar geleden naar het memoriam in NY geweest welke op het plek staat van de Twin towers icl deel van het onderstel van het gebouw dat nog stond. Echt bizar
Ik ben nu op vakantie en was vanmiddag hier in t zwembad ff heen en weer aan t zwemmen, toen heb ik me ook voorgenomen thuis vaker baantjes te gaan zwemmen. Alleen ik vind t allemaal zo kut, alles scheren, plannen met haar wassen, chloorwater in je ogen
Ik ben er ook geweest maar kon het echt niet bevatten ofzo…