Ik vind niet veel dingen eng, maar daar was ik wel even stil van en wilde op gegeven moment weg.
Ja dat snap ik goed. Wat in deze docu ook zo goed naar voren komt is de onbereikbaarheid. Geen whatsapp enzo⊠lijkt me vreselijk als je je geliefden niet kan bereiken
Mân keelamandelen zijn zo ontstoken (geen Corona). Echt alles doet pijn, slikken, eten. Pijn zit ook in mân kaak / wangen en oor. Zijn echt twee dikke golfballen en wat een ongemak.
Toen ik woensdag bij huisarts was had ze nog gezegd dat ik vrijdag weer langs kon komen als t niet minder was. Dat heb ik dus niet gedaan maar haat mezelf nu zo, want nu moet ik dit weekend overleven
Slechte behandeling? Of moest het woord slechte weg? Haha hoop het!
Mij lukt het meestal wel om te zwemmen met droog haar (maar ik zwem niet heel sportief, gewoon rustig baantjes trekken), en scheren hoeft toch ook niet altijd joh! Wat kunnen die 3 bejaarden die er verder zijn het nou schelen dat er eventueel een paar haartjes zichtbaar zijn
Ik heb vanavond miu miu pumps voor 30 euro gekocht en werken was best chill! Ik ben moe maar voldaan
Ja heb je zeker gelijk in wat betreft scheren! Moet ik ook wat makkelijker in zijn/worden. Als ik ga zwemmen wil ik wel ff borstcrawl kunnen doen, dat was altijd mijn favo slag en schoolslag doe ik ook het liefst met hoofd onder water en dan weer naar boven. Heb vroeger âwedstrijdzwemmenâ gedaan, dus dat zit er nog steeds een beetje in.
Ja maar echt! Ik heb heel veel over 9/11 gelezen, gekeken, lessen over gegeven, ben naar de memorial en het museum geweest etc. maar deze 2doc komt echt binnen, zoveel beelden die ik nog nooit gezien had en hoe je dit ziet vanuit New Yorkers. Ik zit hier nog steeds een beetje shook op de bank
Ik vind drugs gebruiken wel een beetje af doen aan hoe serieus je zoân protest neemt. Vriendin van mij liep een stuk mee en mensen om haar heen stonden strak. Zou je bij een ander protest denk ik ook niet doen, geeft naast de muziek etc het idee dat mensen er eerder heen gaan om ff te feesten dan te protesteren. Vind het een beetje dubbel
Wow wat heftig, heel veel sterkte!!
@Marcus als het niet gaat gewoon de huisartsenpost bellen hoor, echt niet nodig om daar tot maandag mee te wachten als je er zo last van hebt.
Die op NPO? Ik ben hem aan het terugkijken, ik word er echt verdrietig van Weet ook nog heel goed dat mijn vader vanaf zijn werk mijn moeder belde dat ze de TV nĂș aan moest zetten en we het zagen op TV. Vooral de mensen die vlakbij woonden en de tweede de toren in zagen gaan. Kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn geweest als je alles ziet tot het naar beneden âvallenâ van de torens.
Mijn hart ook toen die winkeleigenaar naar mensen op staat riep dat mensen naar binnen moesten komen.
Ja en op discovery! Ik was zelf 4 dus ik heb er geen herinneringen meer van, maar ik kan me voorstellen dat het heel bizar was. Ja die man heeft echt levens gered!
Ik kijk âVoor de rechterâ en deze vrouw vind dat ze al gestraft is omdat ze al een jaar niet meer de appie in mag hahahaha. Sommige mensenâŠ
edit:
en ze geeft tips hoe je moet stelen, maar kennelijk is ze er niet goed in aangezien ze al vaker is gepakt.
Ughhhhh ik kan niet slapen.
Ik kan ook niet slapen. De morfine zou me knock out moeten slaan. Nope.
@anon43983847 hopelijk kunnen ze je vandaag opereren! Beterschap .
Ik dacht net âhee wat gek daar heb ik toch geen moedervlekâ, maar het was een veeg kattenvoer op mijn been want die lag op schoot maar kwam net uit de bak
Je hebt ook gelijk, vannacht bijna niet geslapen door de pijn. Ga zo maar even bellen denk ik.
Heb altijd het gevoel dat je dan bijna dood moet gaan maar misschien ben ik wel te streng voor mezelf ook.
Jeetje wat heftig zeg. Er zijn geen woorden voor dit verdriet. Heel veel sterkte voor jullie toegewenst.
Heel veel sterkte, wat vreselijk
Wat verschrikkelijk zeg Heel veel sterkte!!!