Altijd eten bestellen!!
Jaa ik keek net in de koelkast en er valt niet veel van te maken dus ik ga zo vega roti bestellen
Heb ik net op, aanrader
Hele middag aan de rosĂŠ op ât terras, heerlijk. Morgen koppijn
Na het woonprotest is er een petitie. Misschien willen jullie die ook ondertekenen
Ik weet niet waar dit het beste past. In het huizentopic wordt (vooral) over koophuizen gesproken.
Ik heb zoân enorme hekel aan small talk.
Is echt niet aan mij besteed.
Ontwijk echt letterlijk iedereen die ik semi ken in winkels, op terrassen, op straat, zodat ik geen small talk hoef te houden.
Heb volgens mij ook nog nooit random aan iemand die ik dus semi ken gevraagd âhoe is het nogâ of âwat doe je nogâ want het BOEIT ME NIET.
En wat ik zeg BOEIT HEN OOK NIET. Waarom is dit beleefd. Waarom kunnen we het niet gewoon bij âhoiâ houden.
Maar dit is toch mega kort door de bocht? Als je al die dingen afschaft of afdwingt, wie gaat dan die gaten die vallen betalen?
Poe ik ben geen econoom (al zou ik zelf trouwens denken aan: hypotheekrente afschaffen, tweede huis opbrengsten (hoger) belasten. Oja misschien kunnen we ook de belastinginkomsten vergroten door iets te doen aan vennootschapsbelasting ed). Maar het zou fijn zijn als Rutte zijn mond hier eens over open trekt ipv het allemaal lekker te negeren. Als het x aantal handtekeningen heeft, volgt er in ieder geval een debat.
Bijvoorbeeld alle beleggers en huisjesmelkers die nu nul belasting betalen over het uitknijpen van hun medemens!
Het geld is er, waar je het aan uitgeeft is een keuze. De keuzes van de vvd zijn duidelijk, maar die zouden ook anders kunnen zijn.
Ik was gister salty omdat mijn mcflurry een plas melk was en toen ik een feedbackformulier in de tas vond heb ik mijn inner @Karl_Lagerfeld gechanneled en een klacht ingediend en nu heb ik een persoonlijke mail van de eigenaar van de McDonalds in mijn stad met excuses en dat ze een tegoedbon naar me opstuurt hahaha ik schaam me dood maar toch chill
Heerlijkâ¤ď¸ Had meteen gevraagd voor de mc flurry crunch
Ik ga hier voorlopig mân grappen posten uit verveling. Alleen er zit nu een slang in mân neus. Dus ik roep donât put hoses in your noses! De verpleegkundige staf is te druk om te lachen.
Omg wat is dat
Ik kijk dit nu, het is bijna ondragelijk om naar te kijken. Het lijkt op een found footage film maar dan echtâŚhet is en blijft echt onbevattelijk. De spanning, angst en het verdriet komen zo sterk naar voren in deze docu. PfffâŚ
Ik ben geloof ik op mijn 20e voor het eerst naar de mc geweest dus dit is voor mijn tijd denk ik. Ik heb een tragische, verwaarloosde jeugd gehad
Ik heb een panterprint waterkoker gekregen van een famileilid .
Horen jullie ook enkel gepiep op rtl4???
Ik ben in een impulsieve bui waarin ik denk girl boss te kunnen worden, inmiddels 3 cursussen gescoord op vakantieveilingen waar je certificaten mee kan halen om mijn cv aan te vullen
(google expert, social media expert en spaans)
Ach zolang je geen lavendelolie gaat verkopen, komt het wel goed