Wat je even kwijt wil #54

Oh, wat onbeschrijfelijk heftig en verdrietig. Heel veel sterkte!
Als je er behoefte aan hebt om met een lotgenoot te praten of je hart te luchten, mag je me altijd pb’en.

1 like

En vannacht heerlijk geslapen. Alsof ik de hele week moest inhalen, heerlijk.

Ik was sowieso al heel moe gisteren, maar nog een extra tip wat bij mij vaak goed helpt om diep door te slapen: de avond ervoor magnesiumcitraat slikken. Doe ik ongeveer 1x per week.

Jeetje sorry ik lees dit nu net, wat vreselijk zeg :disappointed_relieved:
Heel veel sterkte gewenst. Zo onwerkelijk inderdaad …

1 like

@Enthusiasm ik had nog niet gereageerd omdat ik niet goed weet wat ik moet schrijven. Veel sterkte :heart: En ik hoop dat je goed voor jezelf zorgt/laat zorgen :heart:

1 like

Er speelde instrumentale jazzmuziek in de sportschool :upside_down_face:

1 like

Haha ik denk dat ze nog even tijd nodig hadden om die ludieke “piet en hein :hugs::crazy_face:” foto’s te maken

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik ga vandaag naar een festival (750 man) en ben echt een beetje nerveus en hyped tegelijkertijd :star_struck:

19 likes

Wat vreselijk, zo plotseling. Heel veel sterkte en liefs :heart:

1 like

In bacardi lemmoon

27 likes

5 likes

Een strippenkaart is echt ideaal! Ik had pre corona er een bij de sportschool, yogaschool en zwembad en kon zo afwisselen. OneFit (als dat in jouw stad is) vond ik ook top, het was een stuk goedkoper dan een abonnement nemen bij de sportschool of losse (yoga voornamelijk)lessen afnemen. En misschien is er iets via je werkgever mogelijk? Bij mij was bij 2 van de 3 werkgevers iets geregeld waardoor je fiscaal voordeliger kon sporten. Betaal je nog niet per les maar in ieder geval OneFit en geselecteerde sportscholen waren daardoor zo veel goedkoper.

@Soy.peor elke keer als dat uit mijn hoofd is lees ik het hier :sob:

3 likes

Ik heb dat bacardi lemmen lied dus nog nooit gehoord als enige ter wereld volgens mij.

12 likes

Saaame!! Ben aan de ene kant heel benieuwd maar ik weet dat ik er spijt van ga krijgen dus ik zoek het maar niet op.

3 likes

IN DE JUNGLE VAN DE STAD
BEN JIJ EEN TIJGER IN DE KROEG

30 likes

Houwe zo

1 like

Zonder melodie doet het niks met me :sunglasses:

3 likes

Tis een heerlijk nummer, echt waar.

5 likes

Ik heb het dit weekend voor het eerst in het wild gehoord als aankondiging van de laatste ronde. Dankzij de uitgebreide bespreking hier snapte ik de bestelling van mijn date daardoor tenminste. Al was het als baco blijkbaar geen aanrader.

1 like

Ja dit doet me dus weinig. Denk dat ik maar vasthou aan het credo zalig zijn de onwetenden