Hoe?
Ja geen idee? Waar zou ik het moeten horen?
Haha ja dont know, ik kijk tv, heb recent radio geluisterd, luister spotify en woon op internet en toch ben ik het nog nergens tegengekomen behalve hier
Ik ook niet en het is mijn levensdoel om dat zo te houden. Het is een vriend van me gelukt om Zoutelande nog nooit te hebben gehoord dus ik heb goede hoop dat het mij lukt met dit nummer.
Haha we hadden gister een gEpLaCeErD evenement, nee echt, iedereen bleef vrij netjes op zān stoeltje zitten, terwijl het van 13.00u tot 22.00u duurde en over bier ging, maar de DJ mocht alleen āachtergrondmuziekā spelen (dus niet te hard en niet echt dans- of feestmuziek), maar zodra IK GA ZWEMMUHHH erop kwam begon iedereen te staan, handjes in de lucht en zingen, haha echt net kleine kinderen. Iedereen wil zo graag weer een echt feestje.
Ik zit in een propvolle trein op weg naar het woonprotest, zitten er van die corpsbaltutjes in de trein de niet mee gaan protesteren want ze zijn er echt niet mee bezig
Dat zijn vaak de mensen die een rijke pappie hebben die maximaal extra inlegt zodat zij wel een huis kunnen kopen.
Dat komt omdat hun ouders, en later zijzelf, de personen zijn waar tegen wordt geprotesteerd (= de mensen die huizen opkopen en het voor de hoofdprijs verhuren).
Beter, die sukkels motten we niet
Ik ook niet!
En pff, ik kijk die 9/11 docu vanuit de ooggetuigen. Ik vind hem echt heel heftig. Zelf heb ik echt wel herinneringen aan 9/11, want ik was 15/16.
Sterkteš„°
Of mensen zoals ik die ontwetend zijn en hun kop zo ver mogelijk in het zand steken. En dat is niet omdat ik een rijk pappie heb, want ik heb helemaal geen pappie en mijn mammie heeft ook geen centen.
Ik was gisteren voor het eerst weer op een festival. In het begin stond ik een beetje ongemakkelijk met een biertje in mijn hand me af te vragen hoe ik ook alweer dans. Maar daarna echt weer heerlijk gedanst, nu zelfs pijn aan mijn hakken. Was fijn!
Heb per ongeluk het Sinterklaas cadeautje voor mijn nichtje verklapt. Stuurde de foto naar de verkeerde persoon
Zijn jullie nu al bezig met sinterklaas?
Tijd om je kop uit het zand te halen dan!
Ik dacht dit jaar nou ik moet echt een ventilator kopen dit keer want anders sterf ik weer deze zomer. Nou dat ding staat maar een beetje zielig in hoekje van de kamer te wachten tot hij weer eens aan mag. Volgend jaar weer nieuwe kansen voor mijn ventilator.
Vind het soms echt heerlijk om een uurtje mezelf een ātime outā te geven op de bank of op bed. En dan gewoon beetje dom op TikTok scrollen, merk gewoon dat mijn lichaam soms als een pudding in elkaar zakt en dan weer daarna door kan.