Wat je even kwijt wil #54

Even een dagboek-post in de categorie “het leed dat een auto bezitten heet”:

Tweede dag van m’n vakantie en ontdek net dat ik een platte autoband heb, gvd gelijk in de stress, gaan dinsdagochtend heel vroeg op vakantie.

Maar: RouteMobiel gebeld, 15 minuten later al een monteur voor de deur, in 10 minuten spijker eruit, dichtingsspul erin en mag er gewoon mee verder rijden! :star_struck::star_struck::star_struck:

Wanneer leer ik eens dit soort dingen gewoon ontspannen te ondergaan…?! Altijd meteen chagrijnig en gestresst. Helemaal niet nodig.

En ook nog gewoon zonder m’n vriend en m’n vader opgelost dit.

Jammer wel dat terwijl ik buiten bij de monteur stond de hond binnen m’n lunch heeft opgegeten, maarja je kan niet alles hebben.

31 likes

Heel veel sterkte en kracht toegewenst :heart:

:hot_face: Net de badkamer en de wc gepoetst en de was aangezet. Nu alleen nog de kat dwingen om medicijnen te nemen, het hele huis stofzuigen en de was ophangen.

2 likes

Dit heb ik met de airco. Dit jaar vroeg eentje gekocht, mocht er weer een hitte golf komen. Maar ja, die hitte golf kwam niet en nu staat die airco nog steeds ongebruikt in de doos.

4 likes

Dat gaat wel gebeuren

Moe maar voldaan na het woonprotest op de bank geploft :grin:

Nu alleen weer de grote vraag koken of eten bestellen.

17 likes

Altijd eten bestellen!!

5 likes

Jaa ik keek net in de koelkast en er valt niet veel van te maken :joy: dus ik ga zo vega roti bestellen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Heb ik net op, aanrader

2 likes

Hele middag aan de rosé op ‘t terras, heerlijk. Morgen koppijn :+1:

3 likes

Na het woonprotest is er een petitie. Misschien willen jullie die ook ondertekenen :pray:t4:

Ik weet niet waar dit het beste past. In het huizentopic wordt (vooral) over koophuizen gesproken.

20 likes

Ik heb zo’n enorme hekel aan small talk.
Is echt niet aan mij besteed.
Ontwijk echt letterlijk iedereen die ik semi ken in winkels, op terrassen, op straat, zodat ik geen small talk hoef te houden.
Heb volgens mij ook nog nooit random aan iemand die ik dus semi ken gevraagd ‘hoe is het nog’ of ‘wat doe je nog’ want het BOEIT ME NIET.
En wat ik zeg BOEIT HEN OOK NIET. Waarom is dit beleefd. Waarom kunnen we het niet gewoon bij ‘hoi’ houden.

37 likes

Maar dit is toch mega kort door de bocht? Als je al die dingen afschaft of afdwingt, wie gaat dan die gaten die vallen betalen?

1 like

Poe ik ben geen econoom (al zou ik zelf trouwens denken aan: hypotheekrente afschaffen, tweede huis opbrengsten (hoger) belasten. Oja misschien kunnen we ook de belastinginkomsten vergroten door iets te doen aan vennootschapsbelasting ed). Maar het zou fijn zijn als Rutte zijn mond hier eens over open trekt ipv het allemaal lekker te negeren. Als het x aantal handtekeningen heeft, volgt er in ieder geval een debat.

13 likes

Bijvoorbeeld alle beleggers en huisjesmelkers die nu nul belasting betalen over het uitknijpen van hun medemens!

Het geld is er, waar je het aan uitgeeft is een keuze. De keuzes van de vvd zijn duidelijk, maar die zouden ook anders kunnen zijn.

25 likes

Ik was gister salty omdat mijn mcflurry een plas melk was en toen ik een feedbackformulier in de tas vond heb ik mijn inner @Karl_Lagerfeld gechanneled en een klacht ingediend en nu heb ik een persoonlijke mail van de eigenaar van de McDonalds in mijn stad met excuses en dat ze een tegoedbon naar me opstuurt hahaha ik schaam me dood maar toch chill

60 likes

Heerlijk❤️ Had meteen gevraagd voor de mc flurry crunch

3 likes

Ik ga hier voorlopig m’n grappen posten uit verveling. Alleen er zit nu een slang in m’n neus. Dus ik roep don’t put hoses in your noses! De verpleegkundige staf is te druk om te lachen. :+1: :joy:

23 likes

Omg wat is dat

3 likes

Zeg niet dat je dat niet kent :pleading_face::pleading_face:

Dat is de OG mc flurry

11 likes