Ik kijk dit nu, het is bijna ondragelijk om naar te kijken. Het lijkt op een found footage film maar dan echt…het is en blijft echt onbevattelijk. De spanning, angst en het verdriet komen zo sterk naar voren in deze docu. Pfff…
Ik ben geloof ik op mijn 20e voor het eerst naar de mc geweest dus dit is voor mijn tijd denk ik. Ik heb een tragische, verwaarloosde jeugd gehad
Ik heb een panterprint waterkoker gekregen van een famileilid .
Horen jullie ook enkel gepiep op rtl4???
Ik ben in een impulsieve bui waarin ik denk girl boss te kunnen worden, inmiddels 3 cursussen gescoord op vakantieveilingen waar je certificaten mee kan halen om mijn cv aan te vullen
(google expert, social media expert en spaans)
Ach zolang je geen lavendelolie gaat verkopen, komt het wel goed
Ja!
Haha ja ik schrok al
Nee ik begin m’n eigen pyramide game
Hieronder de real reason voor de geïnteresseerden
Ik heb inmiddels twee hbo diploma’s, cambridge c2 certificaat en een paar jaar werkervaring als docent & in het bedrijfsleven.
Echter ben ik er van overtuigd dat ik een sick goeie online marketeer kan zijn, heb er ook 3 jaar les over gegeven. Maar … ik heb geen enkel marketing gerelateerd diploma. En n=1, maar toen ik solliciteerde bij tientallen bedrijven, werd ik echt behandeld als een domme juffrouw. Men kijkt echt neer op docenten. Toen ik eenmaal was aangenomen bleek mijn werk te bestaan uit de bijzaken van een docent, dus ik vulde mijn dag met taakjes die ik normaal naast 7/8 lessen per dag uitvoerde.
Nou ja, long story short, als ik nu wat marketing gerelateerde certificaten heb, kan ik misschien eens wat gaan freelancen . En als die cursussen wat voorstellen vind ik het ook oprecht leuk om wat nieuws te leren!
Superslim!
En hele goeie tip ook voor mij persoonlijk haha. Ik studeer bijna af van een mediaopleiding waar ook veel marketing aan bod komt. Ik ben alvast een beetje aan het rondkijken voor werk straks maar bij veel vacatures die ik leuk vind, wordt echt om meerdere jaren ervaring in marketing gevraagd. En die heb ik natuurlijk niet. Dus ik denk dat het ook freelancen wordt en extra kennis door cursussen komt dan natuurlijk supergoed van pas!
Ik heb alle 3 de cursussen voor €1 gewonnen, overal komt €5,50 bij dus ben nu in totaal €19,50 kwijt. Echt wel de gok waard.
Qua Spaans staan er heel veel leuke spaanse films op Netflix, vind dat altijd een fijne manier om gewender te raken aan een taal en dan pik je ook heel veel op naast je cursus, gaat het sneller. Iets met exposure ofzo.
Ik ben nu eindelijk in mijn leven eens Grey’s anatomy aan het kijken en mijn 2 favo’s zijn dus George en Izzie. Nu ben ik begin seizoen 5 en wil ik gewoon niet verder kijken omdat ik per ongeluk spoilers heb gezien en ok weer zeker dat ik het niet ga kunnen handelen 🥲
Ik vind jou echt een genie! Echt een slimme zet, haha.
Ik ging even zoete aardappel in de oven doen voor lunch morgen. Zegt m’n man een uur later: “ruik jij ook iets verbrand?” Aardappeltjes zwart en echt geen zin meer om nieuwe te maken.
Ik liep net naar huis en er liep een verward ogende man op een plein rond (hij had geen schoenen en jas aan en praatte in zichzelf). Het liefst was ik even naar hem toegelopen en hij leek me ook niet direct gevaarlijk, maar durfde dat toch niet zo goed want je bent toch kwetsbaar als vrouw alleen tegenover een man die duidelijk groter/sterker is dan jij. Ik ben maar doorgelopen en heb de politie gebeld, die sturen er nu iemand heen. Ik hoop dat ze hem vinden en kunnen helpen, voelde me er toch niet helemaal lekker bij.
Ik was vanmiddag in het centrum van Amsterdam en er was een oude man heel hard gevallen en het bloed stroomde echt langs zn gezicht. Hij liep links van mij en een vrouw (ik denk zijn vrouw) hield hem vast samen met een jongere man. Ik heb nogal een zwak voor oude lieve mensjes en ik zag het direct. Hij was echt 80 en hij stond helemaal strak van de adrenaline. Ik heb echt binnen 3 seconden een flesje water uit mn tas getoverd en aan hem gegeven en daar heeft die een paar flinke slokken van genomen. Ik was zo in shock en het was zo zielig. Ze hebben hem ergens naar binnen gebracht zodat die even rustig kon zitten. Hoop dat alles goed met hem gaat. Arme man
Zo typisch ook weer, heb de hele dag NIETS gedaan (op boodschappen na). En nu sta ik mijn koelkast en vriezer uit te mesten en schoon te maken.
Huh haha dit is zo raar, ik zit op tiktok te scrollen en ik kom een filmpje tegen van iemand die een roze bank vindt in een tweedehands winkel en het is dus letterlijk de bank die van mijn schoonmoeder is geweest en waar ik vaak op heb gezeten. Hoe grappig dat ik die online tegen kom? Het was nogal een opvallende bank en het was in de stad waar zij woont dus had het voor de zekerheid gevraagd en het was echt haar bank
Op een of andere manier stond ik net broodjes te smeren voor mijn vriend terwijl ik niet eens op hoef te staan
Ik heb echt amper geslapen vannacht ik ben gelukkig niet al te moe maar meer geirriteerd dat ik zo lang wakker heb gelegen en ik elke keer weer wakker werd toen ik eenmaal sliep.