Wat je even kwijt wil #54

Vandaag komt de internetman, de Zweedse meubelboer en nog een ander bedrijf langs. Hopelijk allemaal in de ochtend zodat ik vanmiddag kan werken en nog wat karton kan wegbrengen.

5 likes

Twee dagen EMDR achter elkaar. Goed begin van mijn vakantie. En ja, ik heb er zelf mee ingestemd, maar nu een beetje spijt. Ben benieuwd of het nu meer doet dan vorige keer, toen werd ik er heel energiek en hyper van.

2 likes

Ik kreeg er altijd opruimdrang van (en hoofdpijn). Sterkte/succes.

1 like

Ik ben vorige keer erna naar de IKEA gegaan, haha. Dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat :slight_smile:

1 like

Je kan het! Het is mega heftig, maar uit ervaring weet ik dat intensieve emdr vaak beter helpt dan een keer per week. Lief zijn voor jezelf!

Ik vind de EMDR totnutoe wel meevallen. Vind de reis erheen pittiger, moet ik zeggen.

Ik ben net op mn kop gescheten door een vogel. GADVERDAMME!!

14 likes

Volgens mij belandde ik gister in de natte droom van Thierry Baudet. Ik was in een café, waar ik de krant zat te lezen, mijn vriend een potje aan het schaken was, er speelde iemand op de piano en buiten snoven mensen lijntjes coke.

27 likes

Oh dat is best heftig! Succes! Ik moet zelf altijd minstens 3 dagen even bij komen en na een sessie regelrecht naar huis toe.

1 like

Ik word echt een beetje depri elke keer als ik kijk naar een huurwoning voor in mijn eentje (waarbij ik mijn eisen al heb bijgesteld naar een studio). Ik zou er bijna een relatie voor zoeken :'D

Hoewel je dan nog steeds zit opgescheept met een veelste kleine ruimte :roll_eyes:

1 like

Oh cool! Van welk merk?

Bourgini waterkoker Panter - 1,7 liter | Blokker Deze

2 likes

Dat hoop ik dan maar! Kon gelukkig naar huis om m’n haren te wassen.

1 like

Nee! Wel al tijdje als favoriet gemarkeerd bij bol.com :heart_eyes::heart_eyes: maar we drinken eigenlijk nooit thee. Maar hij is zo mooi

1 like

Heb een aantal jaren geleden twee keer als reisleider gewerkt in het buitenland en vond ik super leuk, maar op die manier (met jongeren, feest, alcohol blabla) zie ik mezelf zo niet meer werken. Maar de verdere invulling van de ‘baan’ zoals regelen, dingen vertellen, stad bezoeken, mensen leren kennen etc., vond ik wel heel leuk. Afgelopen week kwam dat ineens weer als idee op om daar weer iets mee te gaan doen, en heb na even zoeken een organisatie gevonden in mijn stad die stadswandelingen organiseert en ze zoeken gidsen. Komt ook over als een moderne organisatie met jonge mensen. Lijkt me dus super leuk om voor te mailen, maar ergens ben ik (nu al hù, er is nog niet eens contact :joy:) ook bang dat ik dat niet kan en alle info vergeet die ik dan zou moeten vertellen of dat ze me stom vinden
 echt waarom ben ik zo en kan ik niet gewoon eens een keer wat doen zonder twijfel en alles 100 keer af te wegen en bang te zijn

27 likes

Wow serieus :joy: wat een goed excuus, dankjewel!!

@Karl_Lagerfeld Echt mooi hoe we elkaar hier helpen en steunen. :revolving_hearts:

31 likes

Hahahaha ja he :joy: hebben net al geappt ‘we moeten wel echt een nieuwe beetje goede waterkoker kopen voor de baby’

11 likes

Ik ben aan het werk maar het lukt allemaal niet en ik voel me huilerig en klote

4 likes

Dat moment dat je een klein grapje maakt in de chat van Teams en het komt niet aan đŸ„Č

1 like