Wat je even kwijt wil #54

Ja het valt idd mee! Gelukkig. Maar wel extra peper er over heen gegooid hoor

1 like

Dooooeeeeen, ik zou een trouwe luisteraar worden

1 like

Jullie zullen trots zijn. Ik heb vandaag 4(!) plantenbakken gevuld in mn beton tuin :palm_tree::palm_tree:

33 likes

@anon43983847 hoe gaat het nu met je?

2 likes

Er wonen gelukkig vrienden in mijn woonplaats die een huissleutel hebben :sweat_smile: dus valt mee, moest even op en neer naar hun. Maar zo dom hahaha

2 likes

Mijn depressie is weer aanwezig en dan eet ik slecht tot niet. En nu had mijn vriend heel lief mijn lievelingseten besteld omdat hij wel wilt dat ik iets eet :cry:

27 likes

Ik zit sinds een aantal maanden weer zo in een dip. En twijfel nu of ik therapie weer op moet pakken, want ik zie eigenlijk gewoon niet wat dat nog voor mij kan betekenen, want voor mijn gevoel heb ik daar alles uitgehaald.

6 likes

Ik heb morgen een werkdag waar ik echt super erg tegenop zie. Ik heb lange onderzoeken bij drie patiƫnten waarbij de eerste een kind is, de tweede comateus en een derde waar ik geen informatie over heb maar die mogelijk ook neurologisch niet helemaal okƩ is. En ik ben in opleiding en heb morgen ook niet echt hulp beschikbaar. Dus nu vind ik het eigenlijk doodeng om dat allemaal in mijn eentje te gaan proberen voor elkaar te krijgen. Plus dat het hele programma ook is volgestouwd, dus ik heb ook geen ruimte voor uitloop. Is het al woensdag? :cry:

6 likes

NOG EEN DAG WERKEN en dan heb ik eindelijk vakantie. Gevoelsmatig heeft het nog nooit zo lang geduurd en dan heb ik al gewoon elke vrijdag vrij en ook tussendoor echt lange weekends gehad enzo. Maar ben er gewoon zo aan toe :cry:

12 likes

Voor de mensen die van cijfers houden: ik kwam er vandaag achter dat ik in mijn leven bij twee bevallingen mocht zijn en dat bevalling 1 op 23 September 2010 was en bevalling 2 op 23 September 2020 :exploding_head:

Ben echt benieuwd waar ik 23 September 2030 uithang :+1:

50 likes

Moet je EEG’s maken oid?

Lijkt me meer dan logisch dat er hulp beschikbaar is als je nog in opleiding bent. Kan je dit morgenochtend niet met iemand bespreken, dat je een soort backup krijgt?

Ik ben echt geen agressief typ maar ik ben zo zo zo kwaad op de kat. Ik kan er echt niks aan doen maar ik moet gewoon huilen van de boosheid. Nog twee weken :tired_face::tired_face:

Nie mij uitlache @Soy.peor :pleading_face:

1 like

Sorry maar ik vind dat dramatische beest zo grappig

1 like

Ja klopt! En ik ben in principe competent verklaard daarvoor, dus ik mag het ook alleen doen. Maar meestal heb je max. twee patiƫnten op een dag (naast nog ander onderzoeken, maar die patiƫnten zijn bijna altijd poliklinisch en zelfstandig). Niet drie, die ook nog allemaal lastig zijn en waarschijnlijk ook afwijkend, dus dat moet ik ook nog allemaal gaan beschrijven en conclusies uit trekken.

En we hebben wel een noodbel enzo, dat je direct hulp krijgt als er iets gebeurt. Maar we zijn morgen in totaal met zijn drieƫn en de andere twee hebben ook een programma wat volgebouwd is. Dus niet echt ideaal. Normaal heb ik altijd wel back-up.

Ik ben met spoed geopereerd vandaag. Het ging steeds slechter. Gelukkig mag ik nu weer bewegen in bed want alles zit weer vast. Erg moe dus ga slapen zo.

71 likes

Jeetje, wat heftig! Wel fijn dat je weer mag bewegen zeg, hoop heel erg voor je dat de pijn daarmee ook minder wordt en je weer wat beter kunt slapen en een beetje kunt herstellen!

Al enig idee hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven? (snap helemaal als je anoniem wilt blijven, maar mocht je het toevallig leuk vinden een kaartje te krijgen van een wildvreemde dan stuur ik met liefde een kaartje je kant op als je het adres pm’t :blush:)

4 likes

Hahah op de overloop top
Hier in dit huis is ook geen gangdeur ofzo dus we kunnen hem ook niet boven opsluiten en lekker tv kijken. Hij is continu beneden aan het rennen en schreeuwen. Hetzelfde rondje steeds. Zo vermoeiend

1 like

Awh arm beestje

Is het een Siamees toevallig?

1 like

Ik heb vandaag de schaar in een gloednieuw spijkerjack gezet en ik denk dat ik het tof vind. Nu nog verder afmaken. :relaxed:

2 likes

Arm ding, klinkt echt alsof er wat mis is idd hoor. Post-itbekeuring geven.

Which reminds me, hoe gaat het met @Diamonds?

2 likes