Wat je even kwijt wil #54

Ja de man moet tijdens de bevalling water opzetten, waarvan niemand weet wat daar verder mee wordt gedaan -oh wacht dit is geen aflevering van Call the Midwife.

5 likes

Kan je even pauze nemen en naar buiten rondje lopen oid?

We gaan zo lunchen, dat doe ik het liefst zo laat mogelijk en daarna is het alweer middag. Ik doe nu gewoon rustig aan. Dankje voor je reactie :kissing_heart:

1 like

Hij moet toch iets te doen hebben als hij er niet bij mag zijn? :sweat_smile::joy:

1 like

Ik maak het inbrekers altijd wel erg makkelijk hier. Ging net tuinmeubels maar eens opruimen, kom ik erachter dat achterdeur niet op slot zat. Dus die zat al weken niet op slot haha.

Laat ook wel eens 's nachts sleutels in de voordeur zitten.

2 likes

Ik heb te weinig eten mee naar werk en heb zometeen nog een uur overleg en daarna een uur aan werkzaamheden😣

Ik ben zo moe en moet allemaal dingen lezen. Maak maar aantekeningen om wakker te blijven hopelijk blijft wat plakken. Ik voer liever de gesprekken etc dan inlezen.

Ik heb net heel lomp via een app naar mijn collega vermeld dat ons oud collega is overleden. Ik heb de overledene 4 keer gezien en er niet bij stilgestaan dat dit natuurlijk als een klap bij mijn andere collega aan zou komen. Voel me echt zo lullig nu. Heb al 3 keer excuus aangeboden en ze vind het niet erg, maar toch voel ik me zo’n lomperik :unamused:

Ze zijn hier de hele dag al bezig op mijn galerij met boren, ik denk dat het komt door het nieuws dat er een balkon naar beneden was gevallen laatst. Heb al superlang ook scheuren en roest op mijn galerij in het beton :grimacing: ben wel blij dat ze er nu eindelijk wat mee doen

1 like

Goed gedaan hoor en ook verstandig om hem niet alleen te benaderen, je weet maar nooit en better safe than sorry in dit geval!

Als jullie mijn maatje Hidde even pluskuddo willen doen :raised_hands:t3:

6 likes

Ik merk na 1,5 week thuis zijn echt al een verschil. Ik heb eindelijk weer eens vriendinnen gezien, ookal kostte me het veel energie haalde ik er ook weer energie uit!
Mijn laatste cijfer is ook terug voordat ik me ziek had gemeld en dat is gelukkig een voldoende en dat geeft ook rust.
Het klinkt heel gek, maar ik hoor sinds kort weer de vogels fluiten buiten, terwijl ik dit eerst niet hoorde.

37 likes

Kun je niet een traineeship vinden ergens? Ik werk in dat vakgebied en kom uit een compleet ongerelateerde achtergrond. Maar heb een traineeship gedaan (wel even jaartje even wat minder om uit te geven, maar geen echte armoe oid) en ben nu superhappy en keihard aan het doorgroeien en alles.

1 like

Ik ben zooo moe en niet vooruit te branden gewoon. Lijkt wel of mn herfstdip al is begonnen.

Dankjulliewel voor alle hartverwarmende berichten…:star2: ik heb alles gelezen
Leef echt nog in ongeloof en onwerkelijkheid.
Nog geen 60 jaar geworden en alles in de toekomst zonder een van je ouders beleven kan ik me gewoon nog niet voorstellen.
Dankjulliewel nogmaals :heart:

53 likes

Wij willen in ons studentenhuis graag een droger dus ik alles geregeld met splash, willen ze hem niet installeren omdat we geen trekschakelaar hebben, ik snap er niks van, heb al gegoogeld natuurlijk maar ik snap echt niet waarom dat niet in een gewoon stopcontact kan

Waar is een trekschakelaar voor dan? Mijn wasmachine en droger zitten ook gewoon in een normaal stopcontact hoor, volgens mij bij mijn ouders ook.

Misschien kan je een wisselstekker gebruiken en willen ze het dan wel? Zo een bijvoorbeeld

https://www.praxis.nl/gereedschap-installatiemateriaal/installatiemateriaal/boilers/plieger-combiregelaar-t.b.v.-wasmachine/droger/boiler/5458148

2 likes

Ja klopt onze wasmachine zit daar in, maar nu moeten we een elektricien regelen. Dat ga ik natuurlijk niet doen in mn studentenflatje. Hij kan gelukkig in het berghok, al is daar geen ventilatie ofzo…

1 like

Geen idee waar mijn hoofd net was met koken. Kwam er achter toen ik het blik gehakte tomaten er bij deed dat dit spicy was (why Lidl why) en de pesto van de Jumbo is meh en dat verpest de smaak natuurlijk ook. En of dat niet erg genoeg is
ben ik gewoon de zout en peper vergeten door de saus te doen. Ik heb het wel geproefd. Echt hoe dan. Hopelijk smaakt de lasagne nog enigszins