Wat je even kwijt wil #54

Ik ben zo dom :upside_down_face: we hebben vandaag op werk de sloten vervangen en iedereen moest zijn sleutel BIJ MIJ inleveren. Ik heb als enige mijn huissleutel bij mezelf ingeleverd en sta nu thuis met twee kantoorsleutels en geen huissleutel. :cry:

13 likes

Hahaha ik ga stuk. Mijn moeder wil met mij een podcast over Ghost Whisperer beginnen xD
Onder voorwaarde dat er wel Murder, She Wrote bonusafleveringen komen

10 likes

Is toch lekker dan spicy als je peper vergeten

2 likes

Doeeeee! :grin:

2 likes

Hahaha is goed. Word jij dan onze eerste gast? In aflevering 1 speelt autistic icon Wentworth Miller.

3 likes

Moordneigingen hier. Vriend besluit opeens bovenop de kast te willen opruimen. Wat resulteert in alles pakken en vragen: wat is dit, waarom ligt dit hier? Kon je dat niet eerder opruimen? Van wie is dit? En Ipv het echt opruimen schuift die het 3 cm op.

4 likes

Ohh shit! En nu?

Ja het valt idd mee! Gelukkig. Maar wel extra peper er over heen gegooid hoor

1 like

Dooooeeeeen, ik zou een trouwe luisteraar worden

1 like

Jullie zullen trots zijn. Ik heb vandaag 4(!) plantenbakken gevuld in mn beton tuin :palm_tree::palm_tree:

33 likes

@anon43983847 hoe gaat het nu met je?

2 likes

Er wonen gelukkig vrienden in mijn woonplaats die een huissleutel hebben :sweat_smile: dus valt mee, moest even op en neer naar hun. Maar zo dom hahaha

2 likes

Mijn depressie is weer aanwezig en dan eet ik slecht tot niet. En nu had mijn vriend heel lief mijn lievelingseten besteld omdat hij wel wilt dat ik iets eet :cry:

27 likes

Ik zit sinds een aantal maanden weer zo in een dip. En twijfel nu of ik therapie weer op moet pakken, want ik zie eigenlijk gewoon niet wat dat nog voor mij kan betekenen, want voor mijn gevoel heb ik daar alles uitgehaald.

6 likes

Ik heb morgen een werkdag waar ik echt super erg tegenop zie. Ik heb lange onderzoeken bij drie patiënten waarbij de eerste een kind is, de tweede comateus en een derde waar ik geen informatie over heb maar die mogelijk ook neurologisch niet helemaal oké is. En ik ben in opleiding en heb morgen ook niet echt hulp beschikbaar. Dus nu vind ik het eigenlijk doodeng om dat allemaal in mijn eentje te gaan proberen voor elkaar te krijgen. Plus dat het hele programma ook is volgestouwd, dus ik heb ook geen ruimte voor uitloop. Is het al woensdag? :cry:

6 likes

NOG EEN DAG WERKEN en dan heb ik eindelijk vakantie. Gevoelsmatig heeft het nog nooit zo lang geduurd en dan heb ik al gewoon elke vrijdag vrij en ook tussendoor echt lange weekends gehad enzo. Maar ben er gewoon zo aan toe :cry:

12 likes

Voor de mensen die van cijfers houden: ik kwam er vandaag achter dat ik in mijn leven bij twee bevallingen mocht zijn en dat bevalling 1 op 23 September 2010 was en bevalling 2 op 23 September 2020 :exploding_head:

Ben echt benieuwd waar ik 23 September 2030 uithang :+1:

50 likes

Moet je EEG’s maken oid?

Lijkt me meer dan logisch dat er hulp beschikbaar is als je nog in opleiding bent. Kan je dit morgenochtend niet met iemand bespreken, dat je een soort backup krijgt?

Ik ben echt geen agressief typ maar ik ben zo zo zo kwaad op de kat. Ik kan er echt niks aan doen maar ik moet gewoon huilen van de boosheid. Nog twee weken :tired_face::tired_face:

Nie mij uitlache @Soy.peor :pleading_face:

1 like

Sorry maar ik vind dat dramatische beest zo grappig

1 like