Wat je even kwijt wil #54

Ja klopt! En ik ben in principe competent verklaard daarvoor, dus ik mag het ook alleen doen. Maar meestal heb je max. twee patiënten op een dag (naast nog ander onderzoeken, maar die patiënten zijn bijna altijd poliklinisch en zelfstandig). Niet drie, die ook nog allemaal lastig zijn en waarschijnlijk ook afwijkend, dus dat moet ik ook nog allemaal gaan beschrijven en conclusies uit trekken.

En we hebben wel een noodbel enzo, dat je direct hulp krijgt als er iets gebeurt. Maar we zijn morgen in totaal met zijn drieën en de andere twee hebben ook een programma wat volgebouwd is. Dus niet echt ideaal. Normaal heb ik altijd wel back-up.

Ik ben met spoed geopereerd vandaag. Het ging steeds slechter. Gelukkig mag ik nu weer bewegen in bed want alles zit weer vast. Erg moe dus ga slapen zo.

71 likes

Jeetje, wat heftig! Wel fijn dat je weer mag bewegen zeg, hoop heel erg voor je dat de pijn daarmee ook minder wordt en je weer wat beter kunt slapen en een beetje kunt herstellen!

Al enig idee hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven? (snap helemaal als je anoniem wilt blijven, maar mocht je het toevallig leuk vinden een kaartje te krijgen van een wildvreemde dan stuur ik met liefde een kaartje je kant op als je het adres pm’t :blush:)

4 likes

Hahah op de overloop top
Hier in dit huis is ook geen gangdeur ofzo dus we kunnen hem ook niet boven opsluiten en lekker tv kijken. Hij is continu beneden aan het rennen en schreeuwen. Hetzelfde rondje steeds. Zo vermoeiend

1 like

Awh arm beestje

Is het een Siamees toevallig?

1 like

Ik heb vandaag de schaar in een gloednieuw spijkerjack gezet en ik denk dat ik het tof vind. Nu nog verder afmaken. :relaxed:

2 likes

Arm ding, klinkt echt alsof er wat mis is idd hoor. Post-itbekeuring geven.

Which reminds me, hoe gaat het met @Diamonds?

2 likes

Ja hij ging ook sproeien dus we denken stress (baasjes ook) maar we kunnen gewoon zo weinig doen
We hebben feliway en een stresshalsband al geprobeerd btw

@Luzarl ik hoop dat de eigenaren als ze terug zijn even langs de dierenarts gaan, want klinkt eigenlijk alsof er inderdaad iets aan de hand is en zou ook fysiek kunnen zijn :frown:

4 likes

Altijd als ik heel vroeg op moet, kan ik absoluut niet slapen. Ben al 2 uur aan het proberen en nog steeds klaarwakker. Word helemaal gek hiervan. Kan net zo goed een nacht doorhalen als dit zo doorgaat.

Urgh ik baal zo van de rimpels op mijn voorhoofd. Ik ben nog maar een twintiger en heb het al een aantal jaar. Mijn moeder heeft ook veel rimpels maar heeft heel lang gerookt dus hoopte stiekem dat het daar door kwam. Maar ik heb nog nooit een sigaret aangeraakt en smeer elke dag braaf serum, nachtcrème en dagcrème op en natuuurlijk SPF en alsnog krijg ik nu al van die lelijke rimpels. Zou graag die collageen willen proberen waar al die influencers bij zweren (of het helpt is een tweede maar zou nu alles aangrijpen) maar ik kan daar echt niet maandelijks zomaar even €30+ euro voor neertellen.

1 like

Misschien helpt dit, of juist niet. Maar, ik heb exact het zelfde. Ik heb 3 van die enorme strepen op mijn voorhoofd, thanks pa… En ook ik heb te weinig geld voor collageen of botox om dit glad te strijken.
Laatst bedacht ik me wel dat deze rimpels typerend zijn voor mijn vader en eigenlijk een stukje van hem in mij is, als je snapt wat ik bedoel.
Het gaat niet zo goed met mijn vader en ik ben letterlijk een deelkopie van hem, en ik draag nu de rimpels met trots, want ook later zal mij dit herinneren aan mijn vader. Het is het unieke stukje van mijn vader in mij, misschien is het niet maatschappelijk getolereerd of mooi oid.
Hopelijk snap je mijn punt, misschien helpt het je al een klein beetje want herken je gevoel.

61 likes

Gisteren bij klant geweest en was gewoon zo moe toen ik thuis kwam dat ik om 20:00 maar ben gaan slapen. Vandaag ga ik weer, heb er zin in :relaxed:

5 likes

Ik was voor mijn wekker wakker dus ik heb al gemediteerd en ‘gesport’. Up the beat fit is een leuke aanrader als je nog meer stappen wilt behalen.

3 likes

Wat mooi gezegd

1 like

Ik zit op het vliegveld te wachten (vakantieee) en tegenover me zit een man met een koffertje met het logo van Dela - voor elkaar erop. :woozy_face:

Ik weet niet wat dit betekent.

13 likes

Ik zit in de wachtkamer van de mondhygiënist en ook al heb ik geen klachten en hou ik het netjes bij, ik ben altijd zo zenuwachtig.

3 likes

Naast bitterballen is Nikkie wel ongeveer het beste wat Nederland heeft voortgebracht

44 likes

Het is zowaar koud op m’n slaapkamer, maar wel een keer lekker want slaap alweer weken slecht! Heel de dag niks te doen dus ook echt geen zin om bed uit te komen nu :grimacing:

1 like

Ook weer klaar voor een half jaar. :partying_face:

6 likes