Inclusief haar en kledingkast
Lief dat je het vraagt! Het is uiteindelijk gelukkig goed gegaan. Bij een collega viel een patiënt uit dus zij kon stand-by staan. Maar het was uiteindelijk niet eens nodig, want het ging gewoon goed. Ben wel echt helemaal gaar nu, want maandag was ook al een programma wat niet echt paste qua tijd en zou bijna staand kunnen slapen. Gelukkig morgen vrij.
Is er een nieuwe iPad mini? Daar hoop ik echt op!!
Omg hoezo zijn de lantaarnpalen aan.
Omg ik kijk zoân filmpje op slam en dan gaan ze aan mensen op straat verkondigen dat Hitler uit de gevangenis komt en nu 93 jaar is. En jong en oud gelooft dat ook nog wtf waar kijk ik naar. 1 jongen herkent Hitler niet eens van een foto.
Wij zijn een paar maanden geleden hier komen wonen en hebben al van diverse mensen gehoord dat de achterburen alles goed in de gaten houden. Nou is het toeval dat de achterbuurvrouw bij een familielid van mij werkt. En blijkbaar begint ze regelmatig over dingen die ze ziet of hoort bij ons in de tuin. Nu heeft ze blijkbaar zitten te hinten dat wij een bepaalde boom moeten snoeien.
Ik vind dat maar lastig. Ik heb overigens zelf nog geen kennis met die buren gemaakt. Ben ik wel van plan, maar ik zou ze het liefste even casual tegenkomen als ze in hun voortuin staan te werken ofzo; ik heb niet zoân zin om echt langs de deur te gaan.
Pfff⊠er stond net een collectant voor de deur voor kinderen in de regio die onder de armoedegrens leven etc etc. Daar heb ik een zwak voor dus ik betaal 10 euro en krijg nog wat als dank terug. Kijk ik erna online hoe dat zit met die stichting, lees ik over illegaal collecteren en al dat soort ongein. Ergens weet je het ook wel, maar toch. Zit me dan toch weer niet lekker.
Please fuck met Dr
Kan je de boom die haar stoort versieren met iets zodat T nog meer opvalt vanuit hun kant? Of er een poster ophangen die je alleen vanuit hun huis ziet. Misschien KAN JE HET ZIEN erop zetten.
Dan houdt ze vanzelf wel op
Haha ik moet er wel om lachen, maar ik wil de verstandhouding nog even goed proberen te houden. Denk niet dat ze zoiets kan waarderen. Onze boom is ook wel echt heel hoog en moet ook wel gesnoeid worden, dus ik kan me voorstellen dat het misschien wat licht bij hun wegneemt en dat ze zich daar aan irriteert. Maar we zitten nu met een verbouwing, dus we hebben voorlopig even andere prioriteiten (plus dat die boom snoeien ook nog wel een hele klus is en we nog even moeten uitvogelen hoe we dat het beste kunnen aanpakken). Voor de rest hebben we alles braaf gesnoeid, alleen die ene boom is nog even een uitdaging.
Maar goed ik vind dat ze zulke zaken niet met mijn familie moet bespreken, maar even naar ons toe moet komen als ze er last van heeft. En verder vraag ik me af of ze zelf zo weinig te doen heeft dat ze zo goed op de hoogte is van wat er allemaal bij ons gebeurt en de behoefte voelt om het daar met anderen over te hebben.
Haha ik zou daar veel te direct voor zijn, even kennismaken en daarna benadrukken dat je het fijn zou vinden dat als ze vragen heeft of iets wilt dat ze dat gewoon aan je mag vragen ipv via een familielid. Kan zo slecht tegen dit soort dingen
Haha, ja daar was ik wel over aan het denken ja. Maar ik wil het in eerste instantie wel aardig proberen te houden. Afgaande op de verhalen die ik over haar heb gehoord, ben ik bang dat zoiets bij haar nogal hard aankomt. Maar mocht dit verder gaan op deze manier, dan ga ik het inderdaad zo spelen.
En dan heel concreet tegen haar zeggen dat âals er een keer iets is, ze het vooral even tegen jullie moet komen zeggen, omdat jullie het vervelend vinden als dingen viavia gaanâ. Desnoods zeg je erbij dat je daar eerdere nare ervaringen mee hebt. Dan blijf je vriendelijk maar kan ze tegelijkertijd de boodschap niet missen. Wel vervelend, als een buur zo is.
Duidelijk of direct zijn betekent niet meteen dat je onaardig bent hĂš, daarnaast denk ik dat het bij zo iemand juist belangrijk is om grenzen aan te geven. Het voorbeeld dat @Virago hierboven benoemd vind ik al een hele goede.
De stress als ineens je internet en tv uitvalt. Ik zat 5 minuten zonder en ik had eerst paniek want hoe moest ik morgen werken, daarna optimisme want ik maak het wel ff, na een reset kwam er weer een paniek en daarna was het ik ga dan maar slapen?! Gelukkig kan ik weer criminal minds verder kijken en doelloos over internet scrollen
Nee dat klopt. Ik bedoelde ook meer dat ik het niet zie zitten om het op een passief-agressieve/lullig manier te zeggen (terwijl dat wel mijn eerste neiging zou zijn in dit geval). Maar ik ga in elk geval wel laten weten dat ze naar ons toe moet komen als er iets is.
Ik voel me hondsberoerd. Baby slaapt gelukkig, het huishouden komt morgen wel weer
Volgens mij heb ik laatst dezelfde soort collectant aan de deur gehad! Verkochten setjes kaarten. En er zou dan bij het setje Aartsen meer informatie zitten over de stichting. Dusja overstag maar gaan en gaf de mij een setje kaarten zonder informatie. Ook niet meer doen dus.
Ik heb buikpijn, een opgeblazen buik en ik voel mijn buikspieren van het sporten. Ik zou dit omschrijven als bandenpijn alleen dan zonder de baby.
(Ik vraag me af waar de pijn en dikke buik vandaan komt trouwens, misschien toch door het ijs. Maar raar dat dat soms wel leidt tot buikpijn en soms niet)
Ik ben er werkelijk schijtziek van dat die gallige klote Corona van zoveel mensen een achterlijke gladiool heeft gemaakt. Van die mensen die werkelijk overal hun mening ventileren, of die nou zwart of wit is. Doe gewoon wat je zelf wil maar douw je mening niet door een ander zân strot heen. Gadver. Ben er helemaal klaar mee.
Ik ben al voor de 4de nacht op rij wakker om 2
krijg er beetje de schijt vanâŠ