Wat je even kwijt wil #54

Naast bitterballen is Nikkie wel ongeveer het beste wat Nederland heeft voortgebracht

44 likes

Het is zowaar koud op m’n slaapkamer, maar wel een keer lekker want slaap alweer weken slecht! Heel de dag niks te doen dus ook echt geen zin om bed uit te komen nu :grimacing:

1 like

Ook weer klaar voor een half jaar. :partying_face:

6 likes

Mijn stresslevel was vanochtend al weer gelijk torenhoog. Heb vanmiddag een afspraak voor controle van mijn oog waarna wrs de operatie gepland gaat worden. Maarrr om 7.45 een voicemail dat de arts ziek is. Dus gelijk terugbellen maar kon pas vanaf 8 uur. Toen eeuwig in de wacht (snap ik, ze moesten zoeken naar een plekje) en kon het vrijdag precies op het enige moment dat ik absoluut niet kan. Echt, de enige dag en enige tijd dat ik niet kan. Dus dan de week erop eind vd week een plekje. Ik vet balen want had de hoop dat ik dan ongeveer mn operatie al zou hebben.
Maar opeens toch voor vandaag half 11 een plekje! Dusss lang verhaal kort: de afspraak waar ik al weken naar uit kijk kan toch vandaag.
Nu nog even bijkomen van deze stress

30 likes

Fijn! En hoop ook echt dat ze snel een plekje voor je hebben, wachten op zulke dingen is echt ellende

1 like

Waarom is je herhaalrecept inspreken bijna net zo ongemakkelijk als gewoon bellen met de apotheek :joy:

5 likes

Dank je wel! Zit nu lekker vol zenuwen in de wachtkamer

2 likes

Wat mooi! :heart:

1 like

Pfoe ik heb nu ook de nieuwe 6 uur durende 9/11 docu (One Day in America) in 1 ruk uit gekeken. Echt de beste die ik tot nu toe gezien heb met de meest indrukwekkende verhalen.

12 likes

Ik had honger dus ging maar even een vega burger halen bij Smullers op het station, maar gatver wat was die smeeerig. Superzonde maar moest het gewoon weggooien, werd er echt misselijk van.

Ik kon hem niet makkelijk vinden dus heb gedownload. Maar hij is van Nat. Geographic en op 11 sept zelf is het ook in NL uitgezonden op tv, dus misschien kun je via daar terugkijken.

2 likes

Ik heb hiervan ook alle afleveringen gezien, echt heel indrukwekkend! Ook met al die persoonlijke verhalen erbij, vond deze veel beter dan die 2doc.

1 like

Hahah was een geschenk wat we afgelopen jaar hebben gekregen :joy::joy: was die knaloranje of blauw?
Ik heb er ool 1, best ideaal is precies handbagage

2 likes

Haha ik dacht eigenlijk grijs, met zwarte letters. Was idd zo’n handbagagekoffertje!

Edit: we hebben onverwacht een adult-only zwembad bij ons hotel. :heart_eyes_cat: Life can be good.

11 likes

Nou, ik zit bij de kapper. Ben normaal nooit zo doortastend, alleen met naar de kapper gaan moet het onmiddelijk haha

3 likes

Oh snap heel goed dat dat naar voelt! M’n oma is ook eens opgenomen in het zkh tijdens onze vakantie en dat hadden ze ook niet verteld om ons niet ongerust te maken. Vond ik ook heel vervelend toen! Hoe is het nu met je moeder?

2 likes

Mijn vriend heeft zich ingeschreven voor zo’n tof project waar bij binnen nu en twee weken de uitslag van krijgt of hij mee mag doen. En ik klap uit elkaar van de zenuwen dus beter geven ze snel uitsluitsel.

1 like

Er zit een of andere bakvis buiten KATERVALS te ā€˜zingen’ echt hou je bek. Zelfs een dove hoort nog dat die meid geen zangtalent heeft 🄲 (vlak voor vakantie werkstress spreekt hier, maar ook haat vals zingen)

2 likes

Er probeerde net een man met me te flirten en dat mislukte nogal. Ik zat op een bankje, hij ging naast me zitten en sprak met zo’n serieuze quasi ā€˜romantische’ gezichtsuitdrukking in google translate wat hij wilde zeggen en die maakte ervan: Pokemon Pokemon. Ik stikte zowat :joy: :joy:

Verder was hij best creepy en opdringering dus ben maar opgestaan en twee bankjes verderop gaan zitten

12 likes

Ik moest een stukje van mezelf filmen voor mijn werk en omg ik ga echt door de grond van de cringe nu ik het terugkijk, wat kut dit :rofl: Nog erger dan je eigen stem horen