Wat je even kwijt wil #54

Vind ik in zulke situaties ook altijd de beste optie; gewoon afkappen en weglopen ipv het gesprek te blijven voeren.

4 likes

Volgens mij heb ik (alweer) mijn shampoo niet goed uitgespoeld :cry:

2 likes

Ja is het ook. Een beveiliger op m’n oude werk heeft het me ooit geleerd en het is echt een van de beste tips ooit geweest: als jij zegt dat het gesprek beĆ«indigd is, laat hier dan een fysieke actie op volgen. Dus niet blijven aanstaren alsof je wacht op toestemming/akkoord, maar laat met lichaamstaal zien dat het klaar is. Wegdraaien had in dit geval geen effect dus ben weggelopen.

Wel jammer dat hij niet leuk was. Was een goede openingszin

21 likes

Ik heb deze ook gekeken en was ook onder de indruk.

1 like

Is het niet veiliger om het te DMen naar mensen die je iets willen sturen Ipv je kamer in een niet MO openbaar topic te zetten terwijl je aan bed gebonden bent? :grimacing:

13 likes

Zo VAKANTIE na een werkdag van bijna 12 uur, maar eindelijkkkkkk. En ben zo trots op mezelf want ik heb echt mega extreem veel werk verstouwd de afgelopen weken. Bizar gewoon. Maar de komende drie weken kan iedereen de plakpleures krijgen, bye bitches :star_struck:

30 likes

Hoe is het gegaan? Is het meegevallen?

2 likes

Ik zie dat je hem tot 19 september nog terug kunt kijken via de ziggo app! Weet niet of je ziggo hebt of mss via een andere tv aanbieder nog mogelijk?

1 like

Ik wil al een ongeveer een week de verse oatly kopen, maar het is telkens uitverkocht. Soms staan er ook bordjes dat het niet op voorraad is, maar die heb ik niet gezien.

Jawel maar dat kost teveel energie om terug te zoeken. Ik verwijder het bericht nu weer.

Inclusief haar en kledingkast

1 like

Lief dat je het vraagt! Het is uiteindelijk gelukkig goed gegaan. Bij een collega viel een patiƫnt uit dus zij kon stand-by staan. Maar het was uiteindelijk niet eens nodig, want het ging gewoon goed. Ben wel echt helemaal gaar nu, want maandag was ook al een programma wat niet echt paste qua tijd en zou bijna staand kunnen slapen. Gelukkig morgen vrij.

7 likes

Is er een nieuwe iPad mini? Daar hoop ik echt op!!

Omg hoezo zijn de lantaarnpalen aan.

Omg ik kijk zo’n filmpje op slam en dan gaan ze aan mensen op straat verkondigen dat Hitler uit de gevangenis komt en nu 93 jaar is. En jong en oud gelooft dat ook nog wtf waar kijk ik naar. 1 jongen herkent Hitler niet eens van een foto.

Wij zijn een paar maanden geleden hier komen wonen en hebben al van diverse mensen gehoord dat de achterburen alles goed in de gaten houden. Nou is het toeval dat de achterbuurvrouw bij een familielid van mij werkt. En blijkbaar begint ze regelmatig over dingen die ze ziet of hoort bij ons in de tuin. Nu heeft ze blijkbaar zitten te hinten dat wij een bepaalde boom moeten snoeien.

Ik vind dat maar lastig. Ik heb overigens zelf nog geen kennis met die buren gemaakt. Ben ik wel van plan, maar ik zou ze het liefste even casual tegenkomen als ze in hun voortuin staan te werken ofzo; ik heb niet zo’n zin om echt langs de deur te gaan.

1 like

Pfff… er stond net een collectant voor de deur voor kinderen in de regio die onder de armoedegrens leven etc etc. Daar heb ik een zwak voor dus ik betaal 10 euro en krijg nog wat als dank terug. Kijk ik erna online hoe dat zit met die stichting, lees ik over illegaal collecteren en al dat soort ongein. Ergens weet je het ook wel, maar toch. Zit me dan toch weer niet lekker.

3 likes

Please fuck met Dr

Kan je de boom die haar stoort versieren met iets zodat T nog meer opvalt vanuit hun kant? Of er een poster ophangen die je alleen vanuit hun huis ziet. Misschien KAN JE HET ZIEN erop zetten.

Dan houdt ze vanzelf wel op

23 likes

Haha ik moet er wel om lachen, maar ik wil de verstandhouding nog even goed proberen te houden. Denk niet dat ze zoiets kan waarderen. Onze boom is ook wel echt heel hoog en moet ook wel gesnoeid worden, dus ik kan me voorstellen dat het misschien wat licht bij hun wegneemt en dat ze zich daar aan irriteert. Maar we zitten nu met een verbouwing, dus we hebben voorlopig even andere prioriteiten (plus dat die boom snoeien ook nog wel een hele klus is en we nog even moeten uitvogelen hoe we dat het beste kunnen aanpakken). Voor de rest hebben we alles braaf gesnoeid, alleen die ene boom is nog even een uitdaging.

Maar goed ik vind dat ze zulke zaken niet met mijn familie moet bespreken, maar even naar ons toe moet komen als ze er last van heeft. En verder vraag ik me af of ze zelf zo weinig te doen heeft dat ze zo goed op de hoogte is van wat er allemaal bij ons gebeurt en de behoefte voelt om het daar met anderen over te hebben.

Haha ik zou daar veel te direct voor zijn, even kennismaken en daarna benadrukken dat je het fijn zou vinden dat als ze vragen heeft of iets wilt dat ze dat gewoon aan je mag vragen ipv via een familielid. Kan zo slecht tegen dit soort dingen :rofl:

12 likes