Het enige wat ik op mijn vrije dag heb gedaan is weer lekker inkopen gedaan bij de kruidvat, heerlijk dagje dus haha.
Ik snap de ongemak, tegelijkertijd lijkt het me best wel chill iemand die goed meekijkt of ik alles goed doe, de juiste houding heb etc.
Ah balen. Voor het UWV is volgens mij het belangrijkste dat je kunt laten zien dat je je sollicitaties hebt verstuurd. Wat voor iets zoek je en in welke regio? Misschien dat iemand hier je op weg kan helpen.
Ik vind mijn nieuwe baan echt heel leuk. Het is allemaal nog even wennen en ik moet nog veel hulp vragen aan collega’s, maar ik denk wel dat ik snel gewend ben straks. Dagen gaan ook best wel snel voorbij.
Ik had echt een hele fijne lesdag vandaag. Good vibes.
Ja ze vroeg om een kutnummer dat in je hoofd gaat zitten, kan geen betere bedenken.
Baby shark
Backyardigans
K3
Justin Bieber Stay
De rest van de TikTok liedjes
Sorry ik heb verder niks te melden
Ik ga zo sinds eeuwen weer eens naar dansles, maar ik heb echt geen zin.
Mijn man maakt shakshuka (ik ben stiekem koningin shakshuka hier) maar hij volgt een recept waarin twee blikjes tomatenblokjes stond en 1 paprika dus nu hebben we een enorme pan met saus waar heel weinig paprika in zit en het is ook nog eens enorm waterig.
Ik ben net pas thuis van het werk, (8:30u) begonnen. En ik ven echt helemaal gesloopt en klaar met vandaag
Na 1,5u zou ik echt denk van zak er maar in (tenzij goede reden enz)
Kapot irritant. Vandaag al 3x bij Monki proberen te bestellen met Klarna, maar steeds na verificatie is mijn order meteen cancelled en nergens meer terug te vinden? Verschillende bedragen/producten geprobeerd en heb Klarna nog nooit te laat betaald. Kon vandaag ook nog gewoon een kleine order plaatsen bij h&m met Klarna….
Wat is jouw receppie dan
Ben na t sporten naar de trein gerent. En nu heb ik een hartslag van 10 duizend
Ja ik gebruik niet echt een recept, anders had ik die wel aan mijn man gegeven. In ieder geval drie paprika op een blik tomaten en dan nog wat kruiden (gerookte paprika, chilivlokken, komijn en waar ik nog meer zin in heb), uitje, knoflook en tomatenpuree. Dan wat eitjes erbij en voor het serveren besprenkelen met feta en lekker brood erbij.
Dit zijn de ingrediënten trouwens, niet de volgorde van toevoegen behalve het laatste.
Waarschijnlijk niet authentiek maar door schade en schande bij dit recept gekomen.
Ik ga het ongeveer precieze recept nog uitschrijven dus als je dat nodig hebt hoor ik het wel haha, dan dm ik hem even naar je.
Ik heb vanmiddag een rare beweging gemaakt denk ik en nu zit m’n hele schouder vast tot in m’n bek. Kan die niet eens meer naar links draaien, of m’n arm naar achter. Hopelijk doet tijgerbalsem en rust hun werk vannacht
Ongevraagd advies
Samenvatting
Goede pijnstillers nemen voor het slapen! Werkt veel beter, slaap je beter en dan lig je niet verkrampt. Dus 2 paracetamol en een nsaid (ibuprofen/diclofenac/naproxen).