Haha, ja daar was ik wel over aan het denken ja. Maar ik wil het in eerste instantie wel aardig proberen te houden. Afgaande op de verhalen die ik over haar heb gehoord, ben ik bang dat zoiets bij haar nogal hard aankomt. Maar mocht dit verder gaan op deze manier, dan ga ik het inderdaad zo spelen.
En dan heel concreet tegen haar zeggen dat âals er een keer iets is, ze het vooral even tegen jullie moet komen zeggen, omdat jullie het vervelend vinden als dingen viavia gaanâ. Desnoods zeg je erbij dat je daar eerdere nare ervaringen mee hebt. Dan blijf je vriendelijk maar kan ze tegelijkertijd de boodschap niet missen. Wel vervelend, als een buur zo is.
Duidelijk of direct zijn betekent niet meteen dat je onaardig bent hè, daarnaast denk ik dat het bij zo iemand juist belangrijk is om grenzen aan te geven. Het voorbeeld dat @Virago hierboven benoemd vind ik al een hele goede.
De stress als ineens je internet en tv uitvalt. Ik zat 5 minuten zonder en ik had eerst paniek want hoe moest ik morgen werken, daarna optimisme want ik maak het wel ff, na een reset kwam er weer een paniek en daarna was het ik ga dan maar slapen?! Gelukkig kan ik weer criminal minds verder kijken en doelloos over internet scrollen
Nee dat klopt. Ik bedoelde ook meer dat ik het niet zie zitten om het op een passief-agressieve/lullig manier te zeggen (terwijl dat wel mijn eerste neiging zou zijn in dit geval). Maar ik ga in elk geval wel laten weten dat ze naar ons toe moet komen als er iets is.
Ik voel me hondsberoerd. Baby slaapt gelukkig, het huishouden komt morgen wel weer
Volgens mij heb ik laatst dezelfde soort collectant aan de deur gehad! Verkochten setjes kaarten. En er zou dan bij het setje Aartsen meer informatie zitten over de stichting. Dusja overstag maar gaan en gaf de mij een setje kaarten zonder informatie. Ook niet meer doen dus.
Ik heb buikpijn, een opgeblazen buik en ik voel mijn buikspieren van het sporten. Ik zou dit omschrijven als bandenpijn alleen dan zonder de baby.
(Ik vraag me af waar de pijn en dikke buik vandaan komt trouwens, misschien toch door het ijs. Maar raar dat dat soms wel leidt tot buikpijn en soms niet)
Ik ben er werkelijk schijtziek van dat die gallige klote Corona van zoveel mensen een achterlijke gladiool heeft gemaakt. Van die mensen die werkelijk overal hun mening ventileren, of die nou zwart of wit is. Doe gewoon wat je zelf wil maar douw je mening niet door een ander zân strot heen. Gadver. Ben er helemaal klaar mee.
Ik ben al voor de 4de nacht op rij wakker om 2
krijg er beetje de schijt vanâŚ
Ik kwam hier om te klagen over dat dit de derde nacht is dat ik te veel wakker ben en slecht slaap.
Ben echt enorm moe van alles wat er speelt, maar 1 nachtje fatsoenlijk slapen zit niet in blijkbaar. Terwijl ik het wel heel erg nodig heb.
Eens. Ik heb inderdaad al tegen mijn familielid gezegd dat ze maar moet zeggen dat de buurvrouw zelf tegen ons moet zeggen als ze ergens mee zit. Maar eigenlijk wil ik inderdaad zeggen dat ik het fijner vind als ze het niet meer over ons hebben. Mijn familielid zei al grappend âja voor mij houd je nu niks verborgenâ. Maar goed, anderzijds kan ik mij ook niet voorstellen dat er een keer wat te vertellen valt wat mijn familielid niet mag weten. Ik zou in een twijfelachtig geval eerder denken dat ik het sneu vind dat de buurvrouw zich daar zo mee bezig houdt.
Over een paar dagen heb ik de sleutel van onze nieuwe woning. Ik ben echt blij!
De arbo arts heeft nog steeds geen contact opgenomen en mijn manager wilt volgende week langs komen, dus het zal welâŚ
Vandaag ga ik eens proberen om de fietsen, ik denk dat het goed is voor me.
Ik heb zin om te werken. WTF? Wie ben ik?
Ik ga zo naar de GGD voor mân derde hepatitis B vaccinatie⌠Die verplicht is door werk
Ben benieuwd of Corona daar ook tussen gaat komen te staan
Dat is zo kut, slecht slapen breekt echt je dag. Heb jij nog iets geslapen?
Ik heb net voor het eerst gelopen.
Lief dat je het vraagt. Ik heb rond half 7 nog even een uurtje geslapen. Voel me opzich qua energie redelijk. Mij gemoedstoestand kon wel beter. Hopelijk slaap ik vannacht wel gewoon fatsoenlijk.
Ik ben al bijna vier uur âaan het werkâ, ik heb welgeteld 3 mails verstuurd
Hahahaha ik zit ook te suffen. Ga zo maar lunchen in een ander deel van het pand hahaha