Wat je even kwijt wil #54

Hahahaha ik zit ook te suffen. Ga zo maar lunchen in een ander deel van het pand hahaha

Ik heb geen zin om mn benen te scheren dus heb maar knee high boots aan getrokken.

12 likes

Ik snap niet dat er niemand op aarde is die de printer opnieuw wil uitvinden. Eentje die geen errors geeft en steeds jankt om papier

14 likes

Ik heb even de bezem door mijn instagram gehaald. Allemaal accounts die ik volgde van bekende mensen, vintage winkels, afvalaccounts, BN’ers. Allemaal weg doeeei

9 likes

Oh men ik heb gisteren iets verkeerds gegeten en heb de hele nacht gekakt en gespuugd. Net weer.
Alleen ga ik dus zo een lashlift doen en mijn tanden. Hoop dat ik de 1,5 uur in de stoel overleef.

#prayforme

1 like

Ik had steeds al een vieze geur in een kamer en allemaal vieze bromvliegen, maar ik kon echt NIKS vinden. Sprak ik gisteren de buren die zeiden de laatste tijd weer meer last te hebben van muizen, en nu weer gif te hebben gestrooid.

Oftewel d’r heeft waarschijnlijk ergens tussen m’n muren of plafond een muis liggen rotten. Gadverdamme. Maar goed, ik wil ook weer geen muizenplaag.

Bah ik ben net in een verhitte discussie geraakt over o.a. de nieuwe corona maatregelen en mijn collega is dus een coronawappie blijkbaar.

• stukje verwijderd, want het was wel heel herkenbaar voor collega’s zo- het was iets in de strekking van dat de denkbeelden van collega’s e.a. lijnrecht tegenover die van mij staan

Dit is wel een heel herkenbaar bericht zo, maar ik moet het gewoon even kwijt. Al dit gezeik en het is nog maar lunchpauze, word gezellig zo

6 likes

Sterkte en herkenbaar, hopelijk vind je snel iets nieuws!

2 likes

Dank je, ik hoop het ook :sob:

1 like

ik keek door je berichtje even naar welzijn erbijna, maar zo’n reis is toch echt je grootste nachtmerrie

het is ook niet we hebben er hard voor gewerkt maar onze mannen hebben daar hard voor gewerkt. :grimacing:

3 likes

Bijna klaar met alles opruimen en poetsen. Ik ben zelf inmiddels ZO goor echt niet te doen 🥲

2 likes

Nu is mijn instagram geblokkeerd en krijg ik het niet gefixt met een verificatiecode? :sob:

Huh hoe kan dat? Ik heb ook wel eens de helft aan volgers en dingen die ik volgde verwijderd, maar toen niks aan de hand

Ja ik kreeg een melding dat er ongewone activiteit was en nu kom ik er niet meer in 🥲

Die rechter mevrouw stapte ook in een waggie, niet normaal​:moneybag: :drooling_face:

2 likes

Ik ben ook echt een clown. Dacht nog wel wat te kunnen ondernemen na therapie maar lig met popcorn op de bank.

1 like

Wat ik haat aan een kantoorbaan: zo gaar, misselijk en duizelig, vierkante ogen van die kut computer. En ik moet nog een paar uur en het is pas woensdag :sob:

6 likes

Ik wil gewoon een leuke baan met gewoon een realistisch hbo salaris. Over een paar weken afspraak met UWV en ben zo bang wat zij gaan zeggen als blijkt dat ik nog steeds geen baan heb :pensive:

3 likes

OMG Ik ben zo chagrijnig, instagram heeft gewoon mijn account verwijderd en ik heb geen idee hoe ik hem terug krijg en mijn technische vriend ook niet.