Als het goed is krijg je als je inlogt een melding dat je account niet bestaat en volgens mij kun je dan daar ergens klikken dat je t dr niet mee eens bent. En dan moet je een foto van jezelf naar een email sturen met een code enzo en dan hopen dat je m terug krijgt
Ik kom tot een bevestigingscode in moeten voeren wat naar mijn telefoon wordt gestuurd en vervolgens lukt dat niet, ik kan de code wel invoeren maar er gebeurt verder niks. Ik heb een app gebruikt om volgers te sorteren en snel te kunnen zien met wie ik minste interactie heb + wie mij niet volgt + grote accounts (Followers+ dus NIET gebruiken). Mijn vriend denkt dat het āgewoonā een ban is voor een aantal dagen maar ik ben echt bang dat 10+ jaar aan fotoās weg is
Ik ben sws nogal into alle documentaires van 9/11 maar op 1 documentaire was zoān lelijk jarig 70? Nummer als achtergrond. Ik hoor het al daaaahaagen. Allejesus ga uit mijn brein. We build this city blabla, we build this city, and repeat. Oja deze ewl
Hou op. Weet iemand een ander kutnummer wat in je hoofd gaat zitten?
Ik denk dat ik maar gewoon Enya vanavond moet luisteren.
Kan dit nummer nooit horen zonder aan New Girl te denken met We built this Schmidty
On toootsie rooollss
Ik heb me ingeschreven voor een sportles vanavond maar ik ben de enige. Vind dat zo ongemakkelijk, zit de hele tijd te refreshen om te zien of er nog meer aanmeldingen zijn. Ik ga wel gewoon want ik wil sporten en ik betaal ervoor. Ff flink manifesteren in het komende uurā¦
Het enige wat ik op mijn vrije dag heb gedaan is weer lekker inkopen gedaan bij de kruidvat, heerlijk dagje dus haha.
Ik snap de ongemak, tegelijkertijd lijkt het me best wel chill iemand die goed meekijkt of ik alles goed doe, de juiste houding heb etc.
Ah balen. Voor het UWV is volgens mij het belangrijkste dat je kunt laten zien dat je je sollicitaties hebt verstuurd. Wat voor iets zoek je en in welke regio? Misschien dat iemand hier je op weg kan helpen.
Ik vind mijn nieuwe baan echt heel leuk. Het is allemaal nog even wennen en ik moet nog veel hulp vragen aan collegaās, maar ik denk wel dat ik snel gewend ben straks. Dagen gaan ook best wel snel voorbij.
Ik had echt een hele fijne lesdag vandaag. Good vibes.
Ja ze vroeg om een kutnummer dat in je hoofd gaat zitten, kan geen betere bedenken.
Baby shark
Backyardigans
K3
Justin Bieber Stay
De rest van de TikTok liedjes
Sorry ik heb verder niks te melden
Ik ga zo sinds eeuwen weer eens naar dansles, maar ik heb echt geen zin.
Mijn man maakt shakshuka (ik ben stiekem koningin shakshuka hier) maar hij volgt een recept waarin twee blikjes tomatenblokjes stond en 1 paprika dus nu hebben we een enorme pan met saus waar heel weinig paprika in zit en het is ook nog eens enorm waterig.
Ik ben net pas thuis van het werk, (8:30u) begonnen. En ik ven echt helemaal gesloopt en klaar met vandaag
Na 1,5u zou ik echt denk van zak er maar in (tenzij goede reden enz)